PSV - Leicester City | Donderdag 14 april | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zelf vervloek deze technische staf maar Even voor de goede orde: Leicester is toch echt een andere koek dan Slavia Praag.
Bullshit….kwart finale=kwart finale. Al drie jaar verliezen we elke serieuze wedstrijd. Vandaag falen onze “sterren” Gakpo en Sangare. Helaas niet goed genoeg (en dan heb ik nog niet over onze trainer. Een aardige man maar een tactische onbenul)
 
Ik ben echt benieuwd of Benfica straks net zoveel blessures heeft als wij.. Dit kan geen toeval meer zijn. En weer gaat het mis als je er echt moet staan. Ga er ook maar van uit dat je zondag ook gewoon gaat verliezen want dat is dit PSV: geen belangrijke wedstrijden winnen, spelers met pijntjes en blessures en gewoon een hele grote vloek over dit hele elftal heen. De hele conference League interesseert me echt niet maar tegen de nummer 10 van Engeland, kijk je ook naar de krachtmeting. Wil Gakpo echt naar die competitie? Wat een enorme zelfoverschatting! Als hij zo doorgaat dan kan hij in november ook gewoon gaan knikkeren buiten ipv naar het WK.
En de wissels pakten opnieuw verkeerd uit en opnieuw een blessure erbij…
Zoveel narigheid en tegenslagen met af en toe goed voetbal. Nee Schmidt is hier niet geslaagd en hij zoals gewoonlijk geen enkele prijs pakken. Ik ben blij dat hij en al zijn computer mannetjes straks weg zijn hier. Niet dat Ruud een toptrainer is maar deze trainer is voor mij persoonlijk onnavolgbaar en ik houd hem verantwoordlijk voor de mentaliteit in de groep en de fysieke gesteldheid van dit PSV. Twee seizoenen lang en hij heeft in geen enkel opzicht vooruitgang geboekt met zijn team. En maar smoesjes verzinnen ipv eens een topwedstrijd winnend afsluiten. Al die pech roept hij over zich zelf af. Twee seizoenen lang nooit echt 3 weken achter elkaar een volledig fitte selectie. Nergens vertoond!
Die gedachte doemde ook bij mij op. Hij had van meet af aan van die rare wissels na 45 minuten vanwege angst voor blessures. Kan niet anders dat bij zijn vorige clubs dit ook aan de hand us geweest. Wat mij betreft mag er een parlementaire enquête komen naar de fysieke mishandeling door Schmidt en zijn dubieuze staf
 
Nog een paar potjes dan zijn we van deze drama coach af. Ik kan zn teksten niet meer aanhoren en zn wissels niet meer aanzien. Het voetbal zelf is best prima, beter dan onder Bommel en Cocu maar met zijn wisselbeleid win je nooit een prijs.
 
Periode Bommel Schmidt precies 4 jaar.. cocu had overigens na rust met 5 verdedigers gespeeld. Die snapte het wel..
Ik neem aan dat de laatste zin een voorbeeld van cynisme is. Ik doe er een schepje bovenop: plus ook nog eens 2 verdedigende middenvelders en een keeper, hou je 3 aanvallend ingestelde spelers over: wat een lol.

Als ze nou eens vanaf periode-Bergwijn alle mislukte counters eens op een 3 kwartier durende dvd branden en daar eens een gedegen oplossing voor trainen/uitleggen, dan heb je dat hele rare anti-voetbal niet nodig.

Het zegt dat we in ieder geval een redelijk capabele rb hebben. Eentje..

Mwene, Teze (die daar zelf wilde spelen en een prima vorig seizoen had), met talent Sambo in jong; daar zou je een voetbaljaargang voor een ploeg met een budget als PSV best mee kunnen beginnen. Het zijn de blessures die je nekt.
Obispo, Ramalho net hersteld, Mwene, Boscagli, twee gasten in jong ook geblesseerd; da’s gewoon teveel.
 
Zo, wat wordt ik blij van de PSV supporters. Na de 1e tegen goal en na de 2de tegengoal nog gewoon extra hard zingen. En na afloop ook nog de ploeg toezingen.

PS, pluspunten voor ongeveer de helft van de selectie die buiten het stadion niet meteen de bus instapte maar handtekeningen uitdeelde aan de mensen die stonden te wachten op hen. Dat ondanks je aan de gezichten kon zien dat ze zwaar teleurgesteld waren.
 
Ik neem aan dat de laatste zin een voorbeeld van cynisme is. Ik doe er een schepje bovenop: plus ook nog eens 2 verdedigende middenvelders en een keeper, hou je 3 aanvallend ingestelde spelers over: wat een lol.

Als ze nou eens vanaf periode-Bergwijn alle mislukte counters eens op een 3 kwartier durende dvd branden en daar eens een gedegen oplossing voor trainen/uitleggen, dan heb je dat hele rare anti-voetbal niet nodig.

Mwene, Teze (die daar zelf wilde spelen), met talent Sambo in jong; daar zou je een voetbaljaargang voor een ploeg met een budget als PSV best mee kunnen beginnen. Het zijn de blessures die je nekt.
Obispo, Ramalho net hersteld, Mwene, Boscagli, twee gasten in jong ook geblesseerd; da’s gewoon teveel.
Ik bedoel daarmee dat we naïef zijn. Als je weet dat je het lastig krijgt dan zorg je dat het achterin goed staat. Een Cocu had dat gezien. Als je het hebt over het verval. Daar is het dus begonnen. Met de coaches.

Over de blessures. Helemaal eens. En ook dat duurt al een paar seizoenen.
 
Nog een paar potjes dan zijn we van deze drama coach af. Ik kan zn teksten niet meer aanhoren en zn wissels niet meer aanzien. Het voetbal zelf is best prima, beter dan onder Bommel en Cocu maar met zijn wisselbeleid win je nooit een prijs.
voetbal prima? Nou welke wedstrijden dan. RS is gewoon faal coach en mislukt.
 
Spelen we nu voor de 4e keer heel slecht uit
De vrijblijvendheid was weer hemeltergend
PSV needs fresh blood in the midfield and both wings.

Manager shouldn't wait much more time.
Maar hij wachtte gewoon, dat ie na een uur Götze niet wisselde is echt heel vreemd
We blijven teveel stil staan en toekijken. Kom aan. Halve finale op het spel. Strijden.
Yups, als een hert in de koplampen van de aanstormende auto.
Vertessen zou wel handiger zijn daar
Dat die niet direct na de rust gebracht werd is heel erg vreemd
Damn.

Hopen op het wonder van Eindhoven.
Helaas, geen wonder. Maar enig besef van urgentie na de 1-2 heb ik het elftal niet op kunnen betrappen

K..t verdediging...JDJ weigerde om in de winterstop te investeren in de achterhoede. Dan krijg je dit soort situaties...
Yups, te dun achterin, terwijl al bekend was dat Mwene er lange tijd niet zou zijn
Leuk zo'n jeugdspeler. Maar dus niet geschikt om zo'n wedstrijd tot een goed eind te breien.
Max laten staan was geen optie, die werd met de minuut minder
Geen eens een slot offensief matig hoor
Dit ja
Nou mannen, het waren mooie potjes.

Gestreden als kerels. Jammer dat we er uit liggen, maar ik heb een beter gevoel dan na zo'n hakken over de sloot 2-1 in een gezapige wandelwedstrijd.
PSV heeft zich van haar goede kant laten zien. (Y)
Beetje vrolijk ronddraven met 0.0 besef van urgentie, met als grootste uitblinker het vakkundig verpesten van een snelle uitbraak rond de 60e minuut door Götze
Oppegaard kan trouwens niet anders dan dat het een gedwongen wissel was. Ik denk dat Max niet verder kon.
Denk t ook
Jawel. Ik heb leuk voetbal gezien. Dat is de hele reden waarom ik kijk. Resultaat is mooi meegenomen, maar ik wil gewoon een leuk voetballend PSV zien.
Nou, iets meer besef dat winnen een elementair onderdeel van het spel is zou geen kwaad kunnen. 1e helft was zeker goed vermakelijk, dat wel.
 
Max moest eruit, geen discussie mogelijk, die was echt op.
Veerman? Ik weet het niet. Soms moet je op je tandvlees een wedstrijd over de streep trekken. En dat is waar ik Roger zie falen. Die offert altijd kwaliteit voor energie, en dat is zeker niet altijd de juiste keuze blijkt steeds maar weer.
Vertessen. Waar de fuck bleef die jongen?? We kregen meer dan een handvol counterkansen maar onze snelle jelle mocht de bank warm blijven houden.

Wat zal ik blij zijn als die faalhaas van een Roger opgesodeflikkerd is.
Tegen grotere budgetten verlies je altijd. En tegen mindere budgetten...win je vaak, niet altijd. Netto een pure underachiever.

Zondag nog even op de bek en dan is hopelijk het leed geleden onder deze man.
 
Max moest eruit, geen discussie mogelijk, die was echt op.
Veerman? Ik weet het niet. Soms moet je op je tandvlees een wedstrijd over de streep trekken. En dat is waar ik Roger zie falen. Die offert altijd kwaliteit voor energie, en dat is zeker niet altijd de juiste keuze blijkt steeds maar weer.
Vertessen. Waar de fuck bleef die jongen?? We kregen meer dan een handvol counterkansen maar onze snelle jelle mocht de bank warm blijven houden.

Wat zal ik blij zijn als die faalhaas van een Roger opgesodeflikkerd is.
Tegen grotere budgetten verlies je altijd. En tegen mindere budgetten...win je vaak, niet altijd. Netto een pure underachiever.

Zondag nog even op de bek en dan is hopelijk het leed geleden onder deze man.
Ipv snelheid en diepgang er in te brengen met Vertessen en Bruma, kreeg je Vinicius voor Zahavi… Dat is gewoon Roger Schmidt op zijn top.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan