PSV - Leicester City | Donderdag 14 april | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Jaloers op iedereen die erheen kan…veel plezier!!
Ik ook. Dit zijn de schitterende wedstrijden waar je als fan voor leeft. Je zal er maar bij kunnen zijn. Dat je later tegen je (klein)kinderen kan zeggen dat je bij de eerste 8 ploegen zat die ooit de kwartfinale van de Conference league hebben gehaald. Ze zullen met het kwijl uit hun mond vol respect de verhalen aanhoren hoe Zahavi ons bijna bij de eerste vier ploegen heeft geschoten die ooit de halve finale van de Conference league hebben bereikt. Nee echt balen dat ik die verhalen nooit kan vertellen. Je zal er maar bij zijn zeg. Dan is alles wat je verder nog meemaakt in je leven een bonus. Dit zal nooit meer overtroffen worden in de toekomst door een PSV supporter.
 
Ik ook. Dit zijn de schitterende wedstrijden waar je als fan voor leeft. Je zal er maar bij kunnen zijn. Dat je later tegen je (klein)kinderen kan zeggen dat je bij de eerste 8 ploegen zat die ooit de kwartfinale van de Conference league hebben gehaald. Ze zullen met het kwijl uit hun mond vol respect de verhalen aanhoren hoe Zahavi ons bijna bij de eerste vier ploegen heeft geschoten die ooit de halve finale van de Conference league hebben bereikt. Nee echt balen dat ik die verhalen nooit kan vertellen. Je zal er maar bij zijn zeg. Dan is alles wat je verder nog meemaakt in je leven een bonus. Dit zal nooit meer overtroffen worden in de toekomst door een PSV supporter.
Okay begrijp je punt, niet de meest waardevolle competitie…maar hoe dan ook telt het tegenwoordig als een Europese prijs, terwijl wij al jarenlang niets klaar hebben kunnen spelen in Europa…los daarvan is het gewoon een heel mooi affiche, interessante tegenstander met dik betaalde spelers die voor ons helaas al onhaalbaar zijn tegenwoordig…gezien de prima uitslag uit zal er denk ik thuis ook een geweldige sfeer zijn vanuit de supporters om ons vooruit te pushen…ja, dan kan ik dat toch best een heel mooi potje vinden en jaloers zijn op de mensen die dat mee gaan maken…?🤔
 
Ik ook. Dit zijn de schitterende wedstrijden waar je als fan voor leeft. Je zal er maar bij kunnen zijn. Dat je later tegen je (klein)kinderen kan zeggen dat je bij de eerste 8 ploegen zat die ooit de kwartfinale van de Conference league hebben gehaald. Ze zullen met het kwijl uit hun mond vol respect de verhalen aanhoren hoe Zahavi ons bijna bij de eerste vier ploegen heeft geschoten die ooit de halve finale van de Conference league hebben bereikt. Nee echt balen dat ik die verhalen nooit kan vertellen. Je zal er maar bij zijn zeg. Dan is alles wat je verder nog meemaakt in je leven een bonus. Dit zal nooit meer overtroffen worden in de toekomst door een PSV supporter.
Ok Mr. Azijn

Of je bent gewoon bij een toffe wedstrijd tegen een Premier League team waar nog geen andere Nederlandse club ooit tegen speelde en je kunt een halve finale halen en dichtbij een Europese prijs komen.
 
Ik ook. Dit zijn de schitterende wedstrijden waar je als fan voor leeft. Je zal er maar bij kunnen zijn. Dat je later tegen je (klein)kinderen kan zeggen dat je bij de eerste 8 ploegen zat die ooit de kwartfinale van de Conference league hebben gehaald. Ze zullen met het kwijl uit hun mond vol respect de verhalen aanhoren hoe Zahavi ons bijna bij de eerste vier ploegen heeft geschoten die ooit de halve finale van de Conference league hebben bereikt. Nee echt balen dat ik die verhalen nooit kan vertellen. Je zal er maar bij zijn zeg. Dan is alles wat je verder nog meemaakt in je leven een bonus. Dit zal nooit meer overtroffen worden in de toekomst door een PSV supporter.
Je verteld het heel leuk hoor daar niet van, maar is het niet iet wat arrogant om dit toernooi als niks te beschouwen? Hoeveel Europese prijzen staan er in de vitrine bij psv? Dat is op 2 vingers te tellen. We hebben een kansje om er 3 van te maken, dan moet je daar vol voor gaan lijkt mij!
 
Je verteld het heel leuk hoor daar niet van, maar is het niet iet wat arrogant om dit toernooi als niks te beschouwen? Hoeveel Europese prijzen staan er in de vitrine bij psv? Dat is op 2 vingers te tellen. We hebben een kansje om er 3 van te maken, dan moet je daar vol voor gaan lijkt mij!
Ook Ralf gaat blij zijn als we dat ding winnen. In combinatie met de beker.. lekker
 
Je verteld het heel leuk hoor daar niet van, maar is het niet iet wat arrogant om dit toernooi als niks te beschouwen? Hoeveel Europese prijzen staan er in de vitrine bij psv? Dat is op 2 vingers te tellen. We hebben een kansje om er 3 van te maken, dan moet je daar vol voor gaan lijkt mij!
Ik zou het een meer waardig toernooi vinden wanneer je er vanaf ronde 1 bij moet zijn en niet kan instromen wanneer je uitgeschakeld bent in 2 andere toernooien.
 
Het is toch zo simpel.
Was het donderdag Ajax-Leicester City geweest was de bekerfinale verplaatst "in het belang van het Nederlandse voetbal".
Nu is het PSV-Leicester City en wordt de bekerfinale dus niet uitgesteld " in het belang van het Nederlandse voetbal".
Het gaat om het belang van het Nederlandse voetbal en dat is nu eenmaal dat "het paradepaardje van de KNVB" "in het belang
van het Nederlandse voetbal" zoveel mogelijk prijzen pakt.
Ja, toch? :unsure:
 
Het is toch zo simpel.
Was het donderdag Ajax-Leicester City geweest was de bekerfinale verplaatst "in het belang van het Nederlandse voetbal".
Nu is het PSV-Leicester City en wordt de bekerfinale dus niet uitgesteld " in het belang van het Nederlandse voetbal".
Het gaat om het belang van het Nederlandse voetbal en dat is nu eenmaal dat "het paradepaardje van de KNVB" "in het belang
van het Nederlandse voetbal" zoveel mogelijk prijzen pakt.
Ja, toch? :unsure:
Klopt naar mijn mening niet. De wedstrijd van zondag heeft geen invloed op de wedstrijd van donderdag. Al was het andersom geweest, dan was die bekerfinale heus wel uitgesteld.

Moeten ook niet achter alles wat zoeken.
 
Je verteld het heel leuk hoor daar niet van, maar is het niet iet wat arrogant om dit toernooi als niks te beschouwen? Hoeveel Europese prijzen staan er in de vitrine bij psv? Dat is op 2 vingers te tellen. We hebben een kansje om er 3 van te maken, dan moet je daar vol voor gaan lijkt mij!
Dat je iets niet leuk vindt is niet per se arrogantie toch?
 
Dan is de EL ook een nep toernooi want de nummers 3 van de groepsfase CL stromen veder in achtste finale van de EL.
Ook ja. Ook dat toernooi boeit me niks. De CL daar gaat het om. Ieder ander toernooi is net alsof je kampioen wordt in de keukenkampioendivisie. Leuk voor een club als AZ. Doe je mee probeer hem dan ook maar te winnen maar zal er geen uur langer voor wakker blijven na afloop.
 
Klopt naar mijn mening niet. De wedstrijd van zondag heeft geen invloed op de wedstrijd van donderdag. Al was het andersom geweest, dan was die bekerfinale heus wel uitgesteld.

Moeten ook niet achter alles wat zoeken.
Twee volle rustdagen is nou niet echt een vetpot he. Ik heb Ajax om minder uitstel zien krijgen in het verleden. Ik zou het fatsoenlijk hebben gevonden om de bekerfinale op een andere datum te spelen. Nu is het toch soort van kiezen voor PSV. Gaan we vol voor Europees of gaan we vol voor de beker. Kiezen ze er voor vol voor de beker te gaan dan gaat het alsnog ten koste van "het Nederlandse voetbal".
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan