PSV - Leicester City | Donderdag 14 april | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
De term "onzin" valt hier wel erg vaak en snel zodra iets niet vanuit Amsterdams perspectief wordt bekeken.

Doen wij inderdaad nooit.

Wat een onzin.
Het had gezegd kunnen worden door Dick van Egmond, die ook alles wat krom is recht probeert te l*llen.
Een "oksel penalty" valt te billijken.:ROFL:
Overigens las ik dat de stand Ajax-PSV nu 7-1 is in Amsterdams voordeel.
Dan praten we niet over goals maar over dit seizoen gekregen strafschoppen.

:maniac:

Overigens heeft Mentos inderdaad wel die gewoonte en is het goed dat ie aangeeft dat proberen te minderen.

Ik vraag me altijd af hoe mensen hier met vrienden van andere clubs "in het eggie" omgaan als het over voetbal gaat? Misschien wel met dezelfde woorden, maar met een zichtbare glimlach op het gezicht waardoor je het makkelijker kunt hebben? Of iets relaxter erin? Of misschien toch gewoon geen vrienden van andere clubs.

Ach ja. Dinsdagochtend mijmeringen. Redelijk onzinnig waarschijnlijk. :geek:
 
Doen wij inderdaad nooit.



:maniac:

Overigens heeft Mentos inderdaad wel die gewoonte en is het goed dat ie aangeeft dat proberen te minderen.

Ik vraag me altijd af hoe mensen hier met vrienden van andere clubs "in het eggie" omgaan als het over voetbal gaat? Misschien wel met dezelfde woorden, maar met een zichtbare glimlach op het gezicht waardoor je het makkelijker kunt hebben? Of iets relaxter erin? Of misschien toch gewoon geen vrienden van andere clubs.

Ach ja. Dinsdagochtend mijmeringen. Redelijk onzinnig waarschijnlijk. :geek:
Met een lach inderdaad. Vaak tijdens, soms achteraf, zelden geen. Het scheelt ook dat er bepaalde gesprekken al geweest zijn en dat je er beide genuanceerder instaan. Met een goede vriend begin ik vaak het gesprek over discutabele beslissingen met de KNJB omdat we dit beide onzin vinden, net als scheidsrechters die in een club shirtje slapen, etc.
 
Op de plek van Madueke kan ook Bruma uit de voet, die maakte behoorlijk wat indruk afgelopen wedstrijd. Maar ook Vertessen. Lastig kiezen tussen Doan, Bruma en Vertessen, maar het geeft wel wat verschillende opties.
 
Op de plek van Madueke kan ook Bruma uit de voet, die maakte behoorlijk wat indruk afgelopen wedstrijd. Maar ook Vertessen. Lastig kiezen tussen Doan, Bruma en Vertessen, maar het geeft wel wat verschillende opties.
Vind je dat echt lastig kiezen…ik zou van die drie altijd voor Doan kiezen als je meer het spel wilt maken en Vertessen als je meer wilt counteren…en Bruma als je graag een modderfiguur wilt slaan🙄
 
Oke, laat ik beginnen met te zeggen dat het een slechte gewoonte is van mij om dingen als onzin te bestempelen. Ik zal dat proberen te minderen; het komt de discussie niet ten goede.
Als iets onzin is dan is het onzin. Jouw argumenten waarom het onzin is zijn goed onderbouwd. Dus niks mis met de term onzin in deze..
 
Vind je dat echt lastig kiezen…ik zou van die drie altijd voor Doan kiezen als je meer het spel wilt maken en Vertessen als je meer wilt counteren…en Bruma als je graag een modderfiguur wilt slaan🙄
Bruma speelt dit seizoen toch zeer behoorlijk? Niet voor 15 miljoen, maar veel beter dan voorheen. Beter dan Vertessen ook. Zondag ook prima, al had hij er wel een moeten maken.
 
Bruma speelt dit seizoen toch zeer behoorlijk? Niet voor 15 miljoen, maar veel beter dan voorheen. Beter dan Vertessen ook. Zondag ook prima, al had hij er wel een moeten maken.
Stukje vertrouwen, wat die Janssen laatst ook al zei. Ik vind Bruma en Doan iets volwassener spelen tegen een tegenstander van formaat. Dan speelt Madueke nog erg jeugdig en super vervelend voor die jongen dat ie weer geblesseerd is, maar maakt voor het elftal nu niet echt heel erg veel uit. Bakayoko zal wel opgeroepen worden nu voor de bank.

Ik heb al wedstrijdspanning. :)
 
Als iets onzin is dan is het onzin. Jouw argumenten waarom het onzin is zijn goed onderbouwd. Dus niks mis met de term onzin in deze..
Er zit nogal een verschil in iets onzin vinden, of iets bestempelen als onzin. Het tweede laat geen ruimte voor discussie en daarnaast is het een vrij ferme term.

Ik heb gewoon gemerkt (ook buiten mijn forumleven) dat mensen er sneller geen zin meer in hebben als je iets onzin noemt, in plaats van dat je zegt dat je het er niet mee eens bent.
 
En dan on topic:

Hup PSV! Pak die belangrijke punten in de jacht op de eerste plek in de coefficiëntenlijst!!
 
Er zit nogal een verschil in iets onzin vinden, of iets bestempelen als onzin. Het tweede laat geen ruimte voor discussie en daarnaast is het een vrij ferme term.

Ik heb gewoon gemerkt (ook buiten mijn forumleven) dat mensen er sneller geen zin meer in hebben als je iets onzin noemt, in plaats van dat je zegt dat je het er niet mee eens bent.
Ik vind het knap dat je nog ingaat op dat soort gezever. Thumbs up
👍
 
Er zit nogal een verschil in iets onzin vinden, of iets bestempelen als onzin. Het tweede laat geen ruimte voor discussie en daarnaast is het een vrij ferme term.

Ik heb gewoon gemerkt (ook buiten mijn forumleven) dat mensen er sneller geen zin meer in hebben als je iets onzin noemt, in plaats van dat je zegt dat je het er niet mee eens bent.
Tss, onzin :maniac: :maniac:

Vedette over t algemeen kan ik goed door 1 deur met supporters van andere clubs, zijn ook mensen, zie geen reden om clubvoorkeur een reden te laten zijn om mensen links te late liggen. (maar ben ook geen echte fan, kom nooit op de Herdgang ;))
 
We zitten nogal verspreid door het stadion. Vak KK hier zoals altijd sinds jaar en dag.
Maar wel een onmogelijk tijdstip, voor den werkende mensch. Kinderen heb ik al vaarwel gezegd, tot vrijdag.

Uitwedstrijd heeft mij toch wat positief gestemd. Was bang voor een kleine afgang maar het resultaat is gewoon goed, zeker met de nieuwe regels. Dus eigenlijk best wel zin in deze wedstrijd, ook al is het voor een waardeloze beker. Verwacht dan ook geen OL-2005 euforiemomenten :)
 
En dan on topic:

Hup PSV! Pak die belangrijke punten in de jacht op de eerste plek in de coefficiëntenlijst!!
:ROFL: eerste plek
We zitten nogal verspreid door het stadion. Vak KK hier zoals altijd sinds jaar en dag.
Maar wel een onmogelijk tijdstip, voor den werkende mensch. Kinderen heb ik al vaarwel gezegd, tot vrijdag.

Uitwedstrijd heeft mij toch wat positief gestemd. Was bang voor een kleine afgang maar het resultaat is gewoon goed, zeker met de nieuwe regels. Dus eigenlijk best wel zin in deze wedstrijd, ook al is het voor een waardeloze beker. Verwacht dan ook geen OL-2005 euforiemomenten :)
Als tv-kijker kan ik mooi een stuk meekijken. Ik heb zelf 's avonds nog een inhaalwedstrijd.
 
Altijd voor het hoogste gaan!

Als ik coach zou zijn van RKC ofzo, zou mijn doel voorafgaand aan het seizoen ook gewoon zijn om kampioen te worden. Je gaat immers elke wedstrijd in om te winnen!
Dat klinkt natuurlijk leuk, maar enige wat je dan doet is dat je vooral van jezelf een karikatuur maakt…als je dat als trainer van RKC zou roepen word je dagelijks in alle programma’s uitgelachen en neemt niemand je nog serieus…of dat nou een fijne manier van werken is, not sure…🤔
 
Altijd voor het hoogste gaan!

Als ik coach zou zijn van RKC ofzo, zou mijn doel voorafgaand aan het seizoen ook gewoon zijn om kampioen te worden. Je gaat immers elke wedstrijd in om te winnen!
Toch denk ik dat een donderpreek op het moment dat het kampioenschap niet meer te halen is toch niet heel veel indruk maakt op een selectie die van zichzelf ook wel weet dat ze blij moet zijn met het linkerrijtje.
 
Dat klinkt natuurlijk leuk, maar enige wat je dan doet is dat je vooral van jezelf een karikatuur maakt…als je dat als trainer van RKC zou roepen word je dagelijks in alle programma’s uitgelachen en neemt niemand je nog serieus…of dat nou een fijne manier van werken is, not sure…🤔
Toch denk ik dat een donderpreek op het moment dat het kampioenschap niet meer te halen is toch niet heel veel indruk maakt op een selectie die van zichzelf ook wel weet dat ze blij moet zijn met het linkerrijtje.
Ik zei ook niet dat het een realistische doelstelling zou zijn, maar ik zou er in eerste instantie wél voor gaan. Want nogmaals, je gaat elke wedstrijd in om te winnen en als dat lukt, dan ben je kampioen.

Wat mij betreft kun je zeggen dat je voor de titel gaat en tegelijkertijd uiteindelijk tevreden zijn als je niet degradeert, ook al komt dat nogal gek over.
 
Al genoeg over deze wedstrijd gezegd door anderen, al dan niet in combinatie met de bekerfinale. Laat ik eerst maar zeggen dat ik het (the horror:lmao:!) eens ben met Mentos. Als de bekerfinale nou voor deze wedstrijd was, dan kun je overwegen om deze te verplaatsen "in het belang van het Nederlandse clubvoetbal". Wat betreft de wedstrijd zelf, ik hoop op een ruime overwinning (natuurlijk!), maar ben bang dat dit weleens een zware dobber kan worden. Het zou mij niks verbazen als er een verlenging aan te pas zou komen. Toch doe ik een positieve voorspelling, 2-1. En nu maar hopen dat die tegentreffer op z'n vroegst in de 94e minuut komt, zodat we maar 1 minuut de billen samen hoeven te knijpen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan