Cody is een one trick pony. Als je dat heel erg goed uitvoert, zoals Robben, dan heb je geen alternatief nodig. Cody is nog niet zover. En dus prima te verdedigen voor tegenstanders die hun huiswerk hebben gedaan. Je weet al lang wat hij in 90% van de gevallen probeert te gaan doen.
Volledig eens dat Cody nog niet zover is.
Hij faalde gisteren tot twee keer toe erger nog dan Sangare bij diens misser toen we kans maakten bij een uitbraak op 2-0. Vooral de eerste keer toen hij zelf schoot terwijl Zahavi de pass moest krijgen omdat die hem voor het inblazen had.
Hoe dan ook zou ik als ik Brands was in de eerste plaats proberen Gakpo, Madueke en Sangare nog een jaar hier te houden. De laatste als onmisbaar, de eerste twee omdat ze nog niet rijp zijn voor het buitenland maar wel hier doorslaggevend kunnen zijn om ons kampioen te kunnen maken zoals Wijnaldum en Depay die rol hadden in 2015.
Voorts vind ik het triest hoe hier over eigen spelers van vroeger en nu onterecht zeer negatief gesproken wordt.
Zowel Rommedahl als Manolev voldeden prima en zijn destijds door mafketels als René van der Gijp belachelijk gemaakt.
En wat er over b.v. mensen als Guti en Mauro junior aan negatieve onzin is uitgestort , daar lusten de honden ook geen brood van.
Het was jammer dat PSV er gisteren uitvloog terwijl we hoopten op een stunt om weer eens mee te tellen zoals "vroeger".
Maar toen was voetbal nog een sport en geen stuk kapitaalmarkt. Dus moeten we reéel zijn en geen dingen verwachten die
onze huidige groep niet waar kan maken.
Vurig hoop ik dat Roger Schmidt zondag de KNVB beker mag optillen anders krijgt onze bekwame, beschaafde en hardwerkende
coach ook weer een lading stront over zich heen die hij niet verdient.
En voor ons is het toch ook mooi eindelijk iets tastbaars aan een seizoen over te houden.
Forza PSV