PSV - Leicester City | Donderdag 14 april | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Der Jaufe

Internationale Legende
Toen de 1-2 viel was de pijp al lang leeg. Het was al wachten op de 1-1. Het besef van urgentie was er wel, maar het was gewoon helemaal op.
Dat zou t ook kunnen zijn, had een Vertessen dan gebracht.
Ik begrijp dat jouw humeur er een stuk meer onder te lijden heeft gehad dan het mijne. Sterkte, de komende periode.
Probeer wel voor zondag klaar te zijn met de tissues, want ik sluit niet uit dat je aan het begin van zondagavond weer wat te verwerken krijgt.
Och, t is maar voetbal, t is jammer, niet meer dan dat. Zondag gezellig de finale kijken bij mijn zwager, ras-Amsterdammer, dus dat komt wel goed..

Mikasa

Internationale Legende
Periode Bommel Schmidt precies 4 jaar.. cocu had overigens na rust met 5 verdedigers gespeeld. Die snapte het wel..
Welke 5 verdedigers?
Die Oppegard is het nou ook nog niet
Nee, was het niet veel?

Ik vertrok met 1-0 naar het zwembad. Onderweg werd het 1-2. Sorry boys.

Van de 65 (?) minuten die ik gezien heb, vond ik PSV best ok spelen. Niet fantastisch, maar een goede voldoende wel. Leicester had iets overwicht, maar PSV leek me zeker niet kansloos. Jammer dat de energie blijkbaar uit de wedstrijd vloeide. Toch niet het datamanagement wat je dan verwacht. ;)

DrJ

Routinier
Welke 5 verdedigers?

Nee, was het niet veel?

Van de 65 (?) minuten die ik gezien heb, vond ik PSV best ok spelen. Niet fantastisch, maar een goede voldoende wel. Leicester had iets overwicht, maar PSV leek me zeker niet kansloos. Jammer dat de energie blijkbaar uit de wedstrijd vloeide. Toch niet het datamanagement wat je dan verwacht. ;)
Ik vond Oppegard niet slecht. Hij heeft gedaan wat ie moest doen. Niet een onuitwisbare indruk gemaakt, maar ook geen fouten of zo.

Blokkie97

Routinier
Welke 5 verdedigers?

Nee, was het niet veel?

Die eerste 65 min waren inderdaad redelijk tot goed.
Hierna volgde een niet te missen kans van Sangare, die op de BMW van Toon werd geschoten en twee te makkelijke (maar goede) goals van leicester.

Is bij mij al weer aardig ingedaald, gisteren flink gebaald. Was toch dé kans op een Europees succesje, maar we winnen de beslissende potten dit jaar gewoon niet.

Bacchus

Batmin
Administrator
Ik vond Oppegard niet slecht. Hij heeft gedaan wat ie moest doen. Niet een onuitwisbare indruk gemaakt, maar ook geen fouten of zo.
En al was 'ie wel slecht... Wat verwachten we nou helemaal van een speler van JPSV die in zo'n belangrijke wedstrijd op bijkans de moeilijkste positie van het veld gezet wordt? Max was niet voor niets totaal naar de klote, die kon het gewoon niet meer belopen. Oppegård zakte niet door het ijs en meer mogen we ook niet verwachten op zo'n moment. Sterker nog, we moeten er blij mee zijn.

Buitenspelgoal

International
Die eerste 65 min waren inderdaad redelijk tot goed.
Hierna volgde een niet te missen kans van Sangare, die op de BMW van Toon werd geschoten en twee te makkelijke (maar goede) goals van leicester.

Is bij mij al weer aardig ingedaald, gisteren flink gebaald. Was toch dé kans op een Europees succesje, maar we winnen de beslissende potten al drie jaar gewoon niet meer.
Fixed.

DrJ

Routinier
En al was 'ie wel slecht... Wat verwachten we nou helemaal van een speler van JPSV die in zo'n belangrijke wedstrijd op bijkans de moeilijkste positie van het veld gezet wordt? Max was niet voor niets totaal naar de klote, die kon het gewoon niet meer belopen. Oppegård zakte niet door het ijs en meer mogen we ook niet verwachten op zo'n moment. Sterker nog, we moeten er blij mee zijn.
De keren dat ik hem in Jong PSV heb zien spelen, vond ik hem echt goed, dus komt bij hem nog wel.

Bacchus

Batmin
Administrator
De keren dat ik hem in Jong PSV heb zien spelen, vond ik hem echt goed, dus komt bij hem nog wel.
Dat denk ik ook. Gisteren was gewoon niet een potje om 'even te wennen' aan spelen in een wedstrijd tegen zo'n grote tegenstander en met dergelijke belangen.

CNG MrKrateos

Trainer Coach
Dat denk ik ook. Gisteren was gewoon niet een potje om 'even te wennen' aan spelen in een wedstrijd tegen zo'n grote tegenstander en met dergelijke belangen.
Plus het feit dat al je teamgenoten al helemaal op hun tandvlees liepen. Is ook niet echt lekker ballen dan.

Phillip Cocu

Bondscoach
Konden we maar 2 net niet spelers tegenover 1 zekerheidje ruilen en de rest met jeugd en andere spelers opvullen.
Bruma en Doan bijvoorbeeld tegenover een Lozano of een Depay. Ginkel en Guti tegenover Guardado. Boscagli en Ramalho voor een Moreno.
Te weinig zekerheden in een selectie die al tijden uit balans is. We lopen op onze laatste benen met slechts 1 verdedigende wissel in de selectie terwijl we in korte tijd 2 finales spelen. Helaas is het geen voetbalplaatjes ruilen of PlayStation maar
redden wat er nog te redden valt na beginnersfouten van John, blessure golven en te weinig rust voor een bekerfinale. Hopen op een klein wonder zondag

Der Jaufe

Internationale Legende
Ben er nog steeds fucking zuur van. Kan echt weinig trots opbrengen voor de prestatie. Leuk dat je mee kan voetballen en dat er we stand hebben gehouden. Maar voor de zoveelste keer maak je die kansen niet af en verkloot je het in de laatste minuten. Kom op man.
De vrijblijvendheid is onthutsend.

J.B.

Trainer Coach
Ben er nog steeds fucking zuur van. Kan echt weinig trots opbrengen voor de prestatie. Leuk dat je mee kan voetballen en dat er we stand hebben gehouden. Maar voor de zoveelste keer maak je die kansen niet af en verkloot je het in de laatste minuten. Kom op man.
En als je dan besluit op de counter te spelen helpt het ook niet dat je Bruma laat inbrengt en Vertessen helemaal niet gebruikt

• Leuk
Reactions: IPF

Buitenspelgoal

International
En zondag gebeurt precies hetzelfde. 0-1, 1-2, 2-3 of een andere net niet score. Geld inzetten op een nederlaag van PSV in dit soort wedstrijden is gewoon een vorm van voorkennis :p

Sneeuwvlok2

Aanvoerder
Er is gewoon geen passie en tacktiek. Zie belabberd voetbal en dan de intelligentie die volledig ontbreekt, hoe je moet staan en druk zetten is van pupillen nivo.

bijna40jaarfan

Jeugdspeler
Als je kijkt naar welke 4 teams nu mogen uitmaken wie de Conference League gaan winnen, dan is het wel spijtig dat we uitgeschakeld zijn.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan