PSV - Leicester City | Donderdag 14 april | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

J.B.

Trainer Coach
Nummer zoveel van de pl? Ff voor de duidelijkheid, Lyon staat nu met 0-3 achter tegen de hammers! Die clubs bulken van het geld en kunnen kopen wat ze willen.
Plus Leicester heeft flink wat geld in die selectie zitten. Er kwam wel wat van de bank vandaag. Vardy was er ook niet eens bij. We hebben tegen een ervaren en geslepen ploeg gespeeld. Het is geen schande, wel zonde..

el berber

Jeugdspeler
Nummer zoveel van de pl? Ff voor de duidelijkheid, Lyon staat nu met 0-3 achter tegen de hammers! Die clubs bulken van het geld en kunnen kopen wat ze willen.
Je speelt thuis he... tegen de nr 10?? 9?? Thuis moet je die kunnen pakken!!! Anders moeten we maar stoppen aangezien we van voorronde champions league... naar europa league en uiteindelijk conference league zijn afgedaald. Leicester moeten we thuis pakken zonder excuus. Je hebt het met alle respect niet over een chelsea of city.

Royhaarsteeg

Supporter
Je speelt thuis he... tegen de nr 10?? 9?? Thuis mket je die kunnen pakken!!! Anders moeten we maar stoppen aangezien we van voorronde champions league... naar europa league en uiteindelijk conference league zijn afgedaald. Leicester moeten we thuis pakken zonder excuus. Je hebt het met alle respect niet over een chelsea of city.
Daar ben ik het mee eens! Maar ik vind dat we thuis ook van bayern moeten winnen. Maar het is niet zo makkelijk. Ze hebben gewoon betere spelers.

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Ik ben echt benieuwd of Benfica straks net zoveel blessures heeft als wij.. Dit kan geen toeval meer zijn. En weer gaat het mis als je er echt moet staan. Ga er ook maar van uit dat je zondag ook gewoon gaat verliezen want dat is dit PSV: geen belangrijke wedstrijden winnen, spelers met pijntjes en blessures en gewoon een hele grote vloek over dit hele elftal heen. De hele conference League interesseert me echt niet maar tegen de nummer 10 van Engeland, kijk je ook naar de krachtmeting. Wil Gakpo echt naar die competitie? Wat een enorme zelfoverschatting! Als hij zo doorgaat dan kan hij in november ook gewoon gaan knikkeren buiten ipv naar het WK.
En de wissels pakten opnieuw verkeerd uit en opnieuw een blessure erbij…
Zoveel narigheid en tegenslagen met af en toe goed voetbal. Nee Schmidt is hier niet geslaagd en hij zoals gewoonlijk geen enkele prijs pakken. Ik ben blij dat hij en al zijn computer mannetjes straks weg zijn hier. Niet dat Ruud een toptrainer is maar deze trainer is voor mij persoonlijk onnavolgbaar en ik houd hem verantwoordlijk voor de mentaliteit in de groep en de fysieke gesteldheid van dit PSV. Twee seizoenen lang en hij heeft in geen enkel opzicht vooruitgang geboekt met zijn team. En maar smoesjes verzinnen ipv eens een topwedstrijd winnend afsluiten. Al die pech roept hij over zich zelf af. Twee seizoenen lang nooit echt 3 weken achter elkaar een volledig fitte selectie. Nergens vertoond!

Royhaarsteeg

Supporter
Ik ben echt benieuwd of Benfica straks net zoveel blessures heeft als wij.. Dit kan geen toeval meer zijn. En weer gaat het mis als je er echt moet staan. Ga er ook maar van uit dat je zondag ook gewoon gaat verliezen want dat is dit PSV: geen belangrijke wedstrijden winnen, spelers met pijntjes en blessures en gewoon een hele grote vloek over dit hele elftal heen. De hele conference League interesseert me echt niet maar tegen de nummer 10 van Engeland, kijk je ook naar de krachtmeting. Wil Gakpo echt naar die competitie? Wat een enorme zelfoverschatting! Als hij zo doorgaat dan kan hij in november ook gewoon gaan knikkeren buiten ipv naar het WK.
Zoveel narigheid en tegenslagen met af en toe goed voetbal. Nee Schmidt is hier niet geslaagd en hij zoals gewoonlijk geen enkele prijs pakken. Ik ben blij dat hij en al zijn computer mannetjes straks weg zijn hier. Niet dat Ruud een toptrainer is maar deze trainer is voor mij persoonlijk onnavolgbaar en ik houd hem verantwoordlijk voor de mentaliteit in de groep en de fysieke gesteldheid van dit PSV. Twee seizoenen lang en hij heeft in geen enkel opzicht vooruitgang geboekt met zijn team. En maar smoesjes verzinnen ipv eens een topwedstrijd winnend afsluiten. Al die pech roept hij over zich zelf af. Twee seizoenen lang nooit echt 3 weken achter elkaar een volledig fitte selectie. Nergens vertoond!
Even voor mijn administratie, wie is er geblesseerd geraakt?

el berber

Jeugdspeler
Daar ben ik het mee eens! Maar ik vind dat we thuis ook van bayern moeten winnen. Maar het is niet zo makkelijk. Ze hebben gewoon betere spelers.
Dat snap ik... maar thuis van bayern winnen is eens in de 10 of 15 jaar. Thuis van leicester winnen zonder hun beste spelers en niet in goede doen is een no brainer. Die moet je altijd pakken.

Die andere

Jeugdspeler
Ik zelf vervloek deze technische staf maar Even voor de goede orde: Leicester is toch echt een andere koek dan Slavia Praag.
Bullshit….kwart finale=kwart finale. Al drie jaar verliezen we elke serieuze wedstrijd. Vandaag falen onze “sterren” Gakpo en Sangare. Helaas niet goed genoeg (en dan heb ik nog niet over onze trainer. Een aardige man maar een tactische onbenul)

Retro Willems

Assistent Coach
Die gedachte doemde ook bij mij op. Hij had van meet af aan van die rare wissels na 45 minuten vanwege angst voor blessures. Kan niet anders dat bij zijn vorige clubs dit ook aan de hand us geweest. Wat mij betreft mag er een parlementaire enquête komen naar de fysieke mishandeling door Schmidt en zijn dubieuze staf

Schoutjes

Supporter
Nog een paar potjes dan zijn we van deze drama coach af. Ik kan zn teksten niet meer aanhoren en zn wissels niet meer aanzien. Het voetbal zelf is best prima, beter dan onder Bommel en Cocu maar met zijn wisselbeleid win je nooit een prijs.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan