PSV - Leicester City | Donderdag 14 april | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

PerfectPSV

Aanvoerder
Ik kan met deze nederlaag ook wel vrede hebben. Goed gespeeld, twee leuke intense wedstrijden. We miste 3 verdedigers (Mwene, Boscagli en Obispo) en Max viel uit. RS wisselt Zahavi veel te laat, maar ach..
Genoten van de ambiance en 't spel, das ook wel eens anders geweest.

Zondag lekkere kraker tegen Ajaks, die dan maar eens winnen.

Ozymandias

Routinier
Het enige wat me momenteel een positief gevoel geeft is de wetenschap dat we na dit seizoen van onze Duitse faalhaas af zijn…hoewel ik hem zowel kwa persoonlijkheid als spelopvatting wel te sympathiek vind voor zo een walgelijke Portugese club…

J.B.

Trainer Coach
Het enige wat me momenteel een positief gevoel geeft is de wetenschap dat we na dit seizoen van onze Duitse faalhaas af zijn…hoewel ik hem zowel kwa persoonlijkheid als spelopvatting wel te sympathiek vind voor zo een walgelijke Portugese club…
Echt hé.. nu kan hij niet zoveel doen aan de blessures maar zn wekelijkse 'wat trek ik uit de hoed' qua opstelling trek ik niet meer

Ralf Edström

Routinier
Toen kregen we in de Finale ook een strafschop tegen tegen de Sovjet-Unie.
Knap dat je nog een wedstrijd kan vinden van 34 jaar geleden. Dat zegt genoeg.
Zullen er vast meer zijn. Dat toernooi weet ik van iedere wedstrijd de scheidsrechter. Daarna heb ik dat niet meer bijgehouden :)
Je zal vast gelijk hebben aangezien het jouw stokpaardje is. Hou dat vast hoor want ik vind het altijd wel leuk jouw theorieën te lezen.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan