PSV - LASK Linz | Donderdag 24 oktober | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het is enorm dubbel dat ik Bergwijn moet prijzen voor zijn vechtlust en kwaliteit, zo'n beetje de beste speler op het veld en toch veel kritiek op hem heb, omdat hij geen goalgetter is. Hij scoort veel te weinig, doet wonderbaarlijk mooi dingen, maar laat het in de afronding afweten. Het draait in het voetbal om goals, niet het meeste balbezit, niet de meeste kansen krijgen, niet de beste spelers, neen om goals. In deze fase missen we echt wel Malen, die sterk is aan de bal, zich niet makkelijk laat wegzetten en veel scorend vermogen heeft. Waar we ons zorgen om moeten maken is, dat we niet scoren tegen Utrecht en ook thuis niet tegen LASK. Veel succes tegen AZ, wordt ook moeilijk ( om te scoren ).

Bergwijn is ook sterk aan de bal en laat zich niet makkelijk wegzetten. Hij heeft alleen geen rust voor de goal. Misschien moet hij eens met RvN gaan babbelen.
 
Maar goed, de wedstrijd dus,
de korte samenvatting
1e helft -> vermakelijk
2e helft -> ergerlijk

Ja, het zat 2x tegen met het houtwerk, maar man man man, wat werd er een hoop slecht uitgespeeld zeg. btw, ik hoorde dat de scheids affloot op 91:38? Sowieso was 2 minuten al bar weinig, maar kennelijk durfde meneer niet meer richting oost te lopen? ...........

Hij floot af op 91'57".
 
De scheids ook wel een beetje. Goed, Bergwijn ging makkelijk naar de grond, maar het was wel degelijk een overtreding en dus een penalty.
Dat ie geen pingel gaf kan, maar dan had ie Gakpo ook moeten laten gaan volgens mij. Daarnaast gewoon pech met 2x houtwerk. Kan gebeuren, rug rechten en die kaasdragers afslachten
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan