PSV - LASK Linz | Donderdag 24 oktober | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
MaJXkKu.jpg

De grote onbekende...
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Winnen, liefst met 3 doelpunten verschil maar ook met een goal van onze zijde net voor het eindsignaal doen we goede zaken.
 
LASK... Geen idee. We spelen thuis, dus laten we hopen op winst met niet al te lelijk voetbal.
Passie en strijd met het mes tussen de tanden g#dverd#mme!
 
LASK is een lastige ploeg om er zomaar van te winnen. 1-1
 
Niet te onderschatten. Ze verloren bij Sporting maar dat was qua spelbeeld niet terecht.
Verwacht een stugge wedstrijd en weinig doelpunten.
 
Lask but not least.....

75 minuten niks, en dan scoort PSV 3 keer. Vervolgens nog 10 minuten breien.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Thuis gewoon alles winnen. Moet ook te doen zijn. Uit heb ik meer angst voor.
Denk juist dat Uit makkelijker wordt. In Eindhoven zal PSV het spel moeten maken. Das toch veel moeilijker dan lekker counteren, waar PSV de perfecte spelers voor heeft. Al met al moet je beide wedstrijden gewoon winnen en gewoon 1e worden
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Club Brugge won hier twee keer van, dat moeten wij dus ook kunnen. Als we deze wedstrijd winnen zijn we al bijna verzekerd van overwinteren. Ik gok 2-0 of 2-1.
 
LASK, nog nooit van gehoord. Is dat zoeits als Ikea, of Jysk?

Inderdaad. Dit moet gewoon gewonnen worden op eigen veld. Uit kun je dan op zijn minst gelijk spelen.

24 oktober pas, dat duurt nog wel even..
 
Laatst bewerkt:
Club Brugge won hier twee keer van, dat moeten wij dus ook kunnen. Als we deze wedstrijd winnen zijn we al bijna verzekerd van overwinteren. Ik gok 2-0 of 2-1.


Als wij gelijk spelen tegen ajax, terwijl die winnen van Real Madrid. Real gelijkspeelt tegen Club Brugge en Club Brugge wint van Lask dan is het duidelijk. Het kan niet anders dan dat PSV wint van LASK Linz.

Maar even zonder gekheid. Ik ken dat hele LASK niet, maar ze schijnen een vrij taaie ploeg te zijn. Toch mag ik hopen dat zij geen probleem opleveren voor PSV. Onze aanval moet een stel Oostenrijkse houthakkers toch wel tureluurs kunnen spelen zou je denken.
 
Als wij gelijk spelen tegen ajax, terwijl die winnen van Real Madrid. Real gelijkspeelt tegen Club Brugge en Club Brugge wint van Lask dan is het duidelijk. Het kan niet anders dan dat PSV wint van LASK Linz.

Maar even zonder gekheid. Ik ken dat hele LASK niet, maar ze schijnen een vrij taaie ploeg te zijn. Toch mag ik hopen dat zij geen probleem opleveren voor PSV. Onze aanval moet een stel Oostenrijkse houthakkers toch wel tureluurs kunnen spelen zou je denken.

Ja, zeker onze aanval is op Europa League niveau gewoon erg goed. Ik heb inderdaad ook totaal geen beeld bij deze tegenstander. Ik hoop ook vooral dat ze uitgeschakeld raken in deze poule, zodat Nederland nog verder kan uitlopen op de coëfficiëntenlijst.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan