PSV Jeugdopleiding

Bas, jij weet altijd verreweg het meeste van alle jeugdelftallen. Hoe hou je dat eigenlijk bij? Struin je de Herdgang af, of pak je online veel mee?

Veel online, op andere PSV fora en ik kijk alle wedstrijden die ze livestreamen, af en toe naar de Herdgang geweest dit seizoen. Het meeste krijg ik echter mee van vrienden die dichterbij Eindhoven wonen en vaker gaan kijken. Hopelijk lukt het me om in de toekomst wat dichterbij Eindhoven te wonen zodat ik vaker kan kijken.
 
Weer twee spelers die een contract hebben getekend

* D'Leanu Arts (verdediger), contract voor 1 jaar, sinds de F-jes bij PSV, was Nederlands jeugdinternational, gaat spelen voor Jong-PSV
* Reda El Meliani (verdediger), contract voor 2 jaar, sinds de F-jes bij PSV, gaat spelen voor PSV O18.

Opvallend genoeg nog geen nieuws over Mylian Jimenez, hij stond niet bij de lijst uitstromende jeugdspelers maar zijn contract loopt aanstaande vrijdag af. Naar verwachting dus een dezer dagen nieuws.
 
Weer twee spelers die een contract hebben getekend

* D'Leanu Arts (verdediger), contract voor 1 jaar, sinds de F-jes bij PSV, was Nederlands jeugdinternational, gaat spelen voor Jong-PSV
* Reda El Meliani (verdediger), contract voor 2 jaar, sinds de F-jes bij PSV, gaat spelen voor PSV O18.

Opvallend genoeg nog geen nieuws over Mylian Jimenez, hij stond niet bij de lijst uitstromende jeugdspelers maar zijn contract loopt aanstaande vrijdag af. Naar verwachting dus een dezer dagen nieuws.
Klinkt vooral als opvulling, maar toch leuk om die ras PSV'ers erbij te hebben.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Opvallend genoeg nog geen nieuws over Mylian Jimenez, hij stond niet bij de lijst uitstromende jeugdspelers maar zijn contract loopt aanstaande vrijdag af. Naar verwachting dus een dezer dagen nieuws.
Is toch ook al weer 19. Had wel redelijk hoge verwachtingen voor deze gozer, maar wie weet komt het er nog uit.
 
PSV neemt Feyenoorder en jeugdinternational Rivas Manuhutu over, hij is een linksback en gaat spelen voor PSV O16. Toch een aardig lijstje met talentvolle linksbacks in de PSV-jeugd, hopelijk worden ze van de concurrentie alleen nog maar beter. Overigens geen officiële aankondiging (nog) maar Mylian Jimenez traint alweer mee met Jong-PSV dus die zal wel een nieuw contract hebben gekregen.
 
PSV haalt Belgische doelman Daan Van Den Brande terug van Club Brugge, hij speelde al eerder in de PSV-opleiding. Gaat spelen voor PSV onder 18.
 
Voor 7 ton ex bonussen
Keurige jongen met ambitie.
Praat netjes.
Maak maar een apart topic voor hem aan.

Tygo Land.
De discussie met Ralf Edström over zijn naam is de revue ergens op dit forum ook al gepasseerd.
Weet niet meer precies wat zijn uiteindelijke conclusie was.
Maar een toekomstige toptransfer ‘Tieko Lent to Liverpool FC’ klinkt in ieder geval beter dan ‘Jizz Hornkemp to Nottingham.’
 
Terug
Bovenaan Onderaan