PSV Jeugdopleiding

Alle jeugdspelers die in de verschillende voorselecties van jeugdteams van Oranje zitten:

Jong-Oranje
Fodé Fofana ( A )

Onder-19
Aron van Lare (D)
Dylan Hopman (M)
Jenson Seelt (V)
Mohamed Nassoh (M)
Mylian Jimenez (M)

Onder-18
Iggy Houben ( A )
Jamal Gonzaga (M)
Koen Jansen (V)
Lars Putters (M)
Livano Comenencia (V)
Yael Gil y Muinos (V)

Onder-17
Bram Rovers (V)
Emmanuel van de Blaak (V)
Isaac Babadi (M)
Jason van Duiven ( A )
Joel Gill'ard (V)
Tim van den Heuvel (M)
Wat zijn de grootste talenten volgens jou?
 
Dit nieuws een beetje onder de radar gebleven, maar wel heel interessant natuurlijk dat PSV ook in Amsterdam talenten gaat scouten. Had wat mij betreft veel eerder gemogen. En deze samenwerking met 5 sportscholen mag wat mij betreft ook uitgebreid worden tot we een landelijke dekking hebben.
 
Dit nieuws een beetje onder de radar gebleven, maar wel heel interessant natuurlijk dat PSV ook in Amsterdam talenten gaat scouten. Had wat mij betreft veel eerder gemogen. En deze samenwerking met 5 sportscholen mag wat mij betreft ook uitgebreid worden tot we een landelijke dekking hebben.
Heeft Ajax ook zoiets in regio Eindhoven? Of is PSV hier bijzonder in?
 
Heeft Ajax ook zoiets in regio Eindhoven? Of is PSV hier bijzonder in?
Kan het mij eerlijk gezegd niet voorstellen. De vijver in Eindhoven is niet zo groot. Het is al heel bijzonder dat we met Cody op dit moment een speler uit de stad hebben lopen. Rotterdam, Amsterdam en Utrecht zijn wel de kraamkamers voor het Nederlandse voetbal.
 
Ook wel leuk om te lezen dat een jongen uit Den Bosch waarvan ik de familie redelijk goed ken zijn eerste contract heeft getekend bij PSV. Een grappige wetenswaardigheid is dat zijn oom kapper is van Jeffrey Bruma en ook goed bevriend met hem is. Heeft wel de ultieme achtergrond om fanboy van te worden: én Bosch, én Marokkaans :love:
 
Wat zijn de grootste talenten volgens jou?
Mijn mening:
Fofana tel ik even niet mee. Zit al soort van in de selectie van PSV en bij iedereen inmiddels bekend.

- O19: Seelt en Jimenez
- O18: Gonzaga, Houben en Comenencia
- O17: Babadi en Vd Blaak

Gonzaga is by far de meest verfijnde speler uit de jeugdopleiding van PSV. Runner up is Babadi. Heb hele hoge verwachtingen van deze twee spelers.
 
Ook wel leuk om te lezen dat een jongen uit Den Bosch waarvan ik de familie redelijk goed ken zijn eerste contract heeft getekend bij PSV. Een grappige wetenswaardigheid is dat zijn oom kapper is van Jeffrey Bruma en ook goed bevriend met hem is. Heeft wel de ultieme achtergrond om fanboy van te worden: én Bosch, én Marokkaans :love:
Nu maar hopen dat ie op het veld net zo’n martelaar is als zijn naam doet vermoeden ;)
 
Nu maar hopen dat ie op het veld net zo’n martelaar is als zijn naam doet vermoeden ;)
Chahid betekent letterlijk getuige. Wordt inderdaad ook martelaar mee bedoeld. Hopelijk dat hij getuige gaat zijn van dat een mocro kan slagen bij PSV, helemaal met den bosch als geboortestad :PSV:
 
  • Geweldig
Reactions: IPF
PSV-spelers opgeroepen voor een trainingsstage voor Oranje onder 16:

Elvic Jager ( A )
Onesime Zimuangana ( A )
Raf van de Riet (V)
Fabio Kluit (M)
Wessel Kuhn (?)
 
Opgeroepen spelers voor de jeugdelftallen van Oranje:

Mylian Jimenez (M) - O19
Iggy Houben ( A ) - O18
Jamal Gonzaga (M) - O18
Koen Jansen (V) - O18
Livano Commenencia (V) - O18
Bram Rovers (V) - O17
Emmanuel van de Blaak (V) - O17
Isaac Badadi (M) - O17
Jason van Duiven ( A ) - O17
Tim van den Heuvel (M) - O17
 
Opgeroepen spelers voor de jeugdelftallen van Oranje:

Mylian Jimenez (M) - O19
Iggy Houben ( A ) - O18
Jamal Gonzaga (M) - O18
Koen Jansen (V) - O18
Livano Commenencia (V) - O18
Bram Rovers (V) - O17
Emmanuel van de Blaak (V) - O17
Isaac Badadi (M) - O17
Jason van Duiven ( A ) - O17
Tim van den Heuvel (M) - O17

Babadi is een leuk talentje hoor.

 
Malen goal bij BvB ✅
Depay goal bij Barca ✅
Piroe goal bij swansea ✅

Weer mooie reclame voor de PSV jeugdopleiding lijkt me zo.
 
Malen goal bij BvB ✅
Depay goal bij Barca ✅
Piroe goal bij swansea ✅

Weer mooie reclame voor de PSV jeugdopleiding lijkt me zo.

10 goals en 3 assists in 17 championship wedstrijden, niet slechts. Misschien gaat hij ook een Danjuma doen. Uitblinken in de Championship en dan een mooie transfer maken. Niet meteen naar een topclub natuurlijk, maar een mooie club die tussen middenmotor en subtop in zit. Ik ben wel benieuwd of hij uiteindelijk nog een hoger niveau aan zal kunnen dan de Championship.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
PSV en de Graafschap slaan de handen ineen en gaan samenwerken op het gebied van scouting enz. Tja weet niet wat ik er van moet vinden. Is het een verrijking voor PSV of meer voor de Graafschap? PSV moet de samenwerkingen in de randstad gaan aanhalen ipv weer op een schaal waar niet veel aanwas zit. Had je maar met Excelsior een samenwerking gesloten. In Rotterdam en omstreken zit van oudsher het meest talent. In Utrecht ook en dus zou ik opnieuw de banden met Elinkwijk gaan aanhalen zodat die jongens niet naar Utrecht of Ajax gaan maar naar PSV.
 
PSV en de Graafschap slaan de handen ineen en gaan samenwerken op het gebied van scouting enz. Tja weet niet wat ik er van moet vinden. Is het een verrijking voor PSV of meer voor de Graafschap? PSV moet de samenwerkingen in de randstad gaan aanhalen ipv weer op een schaal waar niet veel aanwas zit. Had je maar met Excelsior een samenwerking gesloten. In Rotterdam en omstreken zit van oudsher het meest talent. In Utrecht ook en dus zou ik opnieuw de banden met Elinkwijk gaan aanhalen zodat die jongens niet naar Utrecht of Ajax gaan maar naar PSV.

Weet jij welke legende er ooit begon in de jeugdopleiding van De Graafschap? Juist.
 
PSV en de Graafschap slaan de handen ineen en gaan samenwerken op het gebied van scouting enz. Tja weet niet wat ik er van moet vinden. Is het een verrijking voor PSV of meer voor de Graafschap? PSV moet de samenwerkingen in de randstad gaan aanhalen ipv weer op een schaal waar niet veel aanwas zit. Had je maar met Excelsior een samenwerking gesloten. In Rotterdam en omstreken zit van oudsher het meest talent. In Utrecht ook en dus zou ik opnieuw de banden met Elinkwijk gaan aanhalen zodat die jongens niet naar Utrecht of Ajax gaan maar naar PSV.
Goed punt. Misschien dat talenten zo wel meer perspectief hebben. Bij PSV ligt de lat wel erg hoog (als het goed is) en dan kun je het nog een stapje lager proberen. Terwijl PSV de grootste talenten van De Graafschap kan "inpikken". Maar de vijver(berg) is daar niet zo groot natuurlijk.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan