PSV Jeugdopleiding

Memphis Depay, Thomas Horsten, Menno Koch, Farshad Noor, Elvio van Overbeek en Eric Verstappen. Tenminste een goede lichting.

Ook positief dat er eindelijk de minpunten van de opleiding naar buiten komen, kunnen ze d'r aan gaan werken ook.

Het lijkt alsof iedere lichting beter aan het worden is vergeleken met afgelopen jaren. Ook nu staat er in Jong PSV op iedere positie een speler die als profvoetballer kan slagen. Dat is een lange tijd heel anders geweest. De A1 hoor ik ook goede verhalen over, al zijn de resultaten er nu nog niet naar.
 
Waarschijnlijk gaat hij melden dat er heel veel geld ingaat (om en nabij de 4 miljoen per jaar) en dat er nog niet veel uitgekomen is. Dat vinden ze bij VI schokkend namelijk, iets dat geld kost.

Maar de jeugdopleiding is pas een paar jaar serieus bezig, moet je gewoon wat tijd geven.

Ik denk in ieder geval dat het weer zo'n nepbericht is zoals hij die elke week geeft. Of hij moet achter het gerucht dat vorig jaar de helft van de Jong PSV'ers coke gebruikten zijn gekomen en dat hebben uitgesnuffeld (hihi woordspeling, hihi).
 
Waarschijnlijk gaat hij melden dat er heel veel geld ingaat (om en nabij de 4 miljoen per jaar) en dat er nog niet veel uitgekomen is. Dat vinden ze bij VI schokkend namelijk, iets dat geld kost.

Maar de jeugdopleiding is pas een paar jaar serieus bezig, moet je gewoon wat tijd geven.

Ik denk in ieder geval dat het weer zo'n nepbericht is zoals hij die elke week geeft. Of hij moet achter het gerucht dat vorig jaar de helft van de Jong PSV'ers coke gebruikten zijn gekomen en dat hebben uitgesnuffeld (hihi woordspeling, hihi).

Idd, door dit soort berichten willen ze ws. gewoon de losse verkoop van VI laten toenemen.
 
directie #psv negeerde interne waarschuwingen, genotuleerd in een vertrouwelijk document, over gebrek aan goede begeleiding toptalenten
35 minutes ago via TweetDeck


Hoofd Opleidingen Jelle Goes van PSV start revolutie om het tij te doen keren
37 minutes ago via TweetDeck


Deze week in VI onderzoek naar opleiding #psv. Bizarre excessen, schokkend amateurisme. en trieste feiten.

Men is er dus mee bezig. Het tijdperk Vloet? Of iets wat al langer speelt? Jelle Goes is er mee bezig.
 
Men is er dus mee bezig. Het tijdperk Vloet? Of iets wat al langer speelt? Jelle Goes is er mee bezig.

Vorig jaar stond er ook al iets over in de VI. Toen kwam het er eigenlijk op neer dat er geen beleid werd gevoerd. Zowat om de twee jaar was er een nieuwe hoofd jeugdopleidingen met zijn eigen ideeën. Dat kan natuurlijk nooit goed gaan. Ben benieuwd naar het stuk, al zal het waarschijnlijk niet positief zijn.
 
Het is maar hoe je het bekijkt. Het blijkt wel dat Goes ermee aan de slag gaat, en dat het roer nu om gaat. Da's dus weer positief.
 
Ik heb via via vernomen dat het om nog een drugsgeval gaat. Het zou gaan over Yannick Ryemenants (aldus een semi-journalist, dus doe ermee wat je wil :D)
 
Vorig jaar stond er ook al iets over in de VI. Toen kwam het er eigenlijk op neer dat er geen beleid werd gevoerd. Zowat om de twee jaar was er een nieuwe hoofd jeugdopleidingen met zijn eigen ideeën. Dat kan natuurlijk nooit goed gaan. Ben benieuwd naar het stuk, al zal het waarschijnlijk niet positief zijn.

Nu ook weer. Weinig doorstroom, veel fouten. Wel flauw dat men het gedrag van een Reis ook nog bij haalt. Je kunt moeilijk een speler 24 uur per dag een oppas meegeven.
 
Ik heb via via vernomen dat het om nog een drugsgeval gaat. Het zou gaan over Yannick Ryemenants (aldus een semi-journalist, dus doe ermee wat je wil :D)

Vind ik niet zo'n heel gek verhaal aangezien Rymenants het beste maatje van Reis was afgelopen seizoen.
 
Volgens VI maandagavond is de jeugdopleiding 'waardeloos'.
Het ging erom dat er niet genoeg zelf opgeleide spelers in het eerste komen te spelen.

Na Afellay en Bakkal hebben we nog een aantal spelers gehad die gedebuteerd zijn.

Aissati
Beerens
Marcellis
Wuytens
Ojo
Labyad

Dat is inderdaad niet zo best.
 
Die Locadia is zeker wel een aardige speler zeg, mooie assist en goal. Samenvatiing op PSV.nl.
 
Volgens VI maandagavond is de jeugdopleiding 'waardeloos'.
Het ging erom dat er niet genoeg zelf opgeleide spelers in het eerste komen te spelen.

Na Afellay en Bakkal hebben we nog een aantal spelers gehad die gedebuteerd zijn.

Aissati
Beerens
Marcellis
Wuytens
Ojo
Labyad

Dat is inderdaad niet zo best.

Zij hadden het over de spelers die de vaste waarde zijn geworden bij psv en van wie je verwacht dat zij de top zouden gaan bereiken. Na Afellay is dat inderdaad alleen Bakkal(ik heb mijn twijfels of hij ooit bij een zelfs bij de subtop van europa zou kunnen spelen) nog. Heel triest en psv-onwaardig.
 













Sorry dat het soms wat onduidelijk is. Het heeft me al met al toch een half uur gekost, dus doe het er maar mee. :p
 
Minder schokkend dan ik had verwacht, maar toch goed dat het aangekaart word. Wat ik ervan lees is dat de ontwikkelingen ook positief zijn. Mooi.
 
Minder schokkend dan ik had verwacht, maar toch goed dat het aangekaart word. Wat ik ervan lees is dat de ontwikkelingen ook positief zijn. Mooi.

Dat is wat bij mij ook het meest blijft hangen. We moeten toegeven dat het in het verleden niet goed was, maar daar doen we nu toch niks meer aan. Met Goes zit er nu eindelijk wel een capabel hoofd, die de problematiek écht gaat aanpakken. Ik ben benieuwd wat voor resultaten hieruit gaan komen. Lijkt me echt mooi, als we meerdere goede eerste-elftalspelers uit onze eigen jeugd gaan krijgen. :cool:
 
De problemen zijn gesignaleerd en nu kunnen die worden opgelost. Met Goes zit er in ieder geval een vakman, die op advies van Hiddink is aangesteld.

Hij heeft het over een aantal talenten die nu 16 zijn en die over 2 jaar in het eerste moeten spelen. Dan denk ik aan Locadia, Van Overbeek en Depay. Als je daar nog Ojo en Labyad bijneemt heb je alweer 5 spelers uit eigen jeugd in de selectie van het eerste elftal over 2 jaar.

Hopelijk worden er ook nog twee goede backs opgeleid, dan hoeven we die ook niet meer te kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan