PSV is Kampioen Eredivisie 2025/2026

Ik net eentje meer, tot 46 gekomen! Enige noemenswaardige spelers die ik vergeten was waren Patje en Vertessen.
Ook 46.
Ik had oa Paul Wanner niet, maar Oppegard wel.
Raar.

Hoop geklooi van mij met spelfouten. Ledezma bv.

(Nog een x gedaan en had ze weer niet allemaal…)

Laatst bewerkt:
Ik ook niet , maar ik zwaai wel naar jullie op de YouTube stream ;) Veel plezier!

Back to back to back doet wel oude tijden herleven hoor.. Het eerste kampioenschap was 'n enorme ontlading, die van vorig jaar ook vanwege de apotheose.
Nu.. voelt het bijna als traditie. Het kampioenschap zal wéér in het Zuiden zijn!!

Individueel voelt deze als de minste van de 3. Die eerste was natuurlijk fenomenaal, in zowel resultaat als spel. En met name doordat het de eerste in tijden was.

De 2e was ook geweldig, want de ontknoping was natuurlijk vrijwel ongeëvenaard (op jaren als 2007 na). De ontlading des te groter.

Nu was het al een tijdje bekend dat we het zouden worden, en de manier waarop was iets minder flitsend. Maar nu het er wel 3 zijn, kun je steeds beter spreken over een periode. Legacy, zoals Timmer het noemde. Ook bij mij is de opluchting bij deze minder, maar hij onderstreept de doorgaande legacy wel. En wie weet gaan wij nog door!

Ook 46.
Ik had oa Paul Wanner niet, maar Oppegard wel.
Raar.

Hoop geklooi van mij met spelfouten. Ledezma bv.

(Nog een x gedaan en had ze weer niet allemaal…)
Hier ook 46. Was gewoon Lozano vergeten. Verder: Vertessen, Verkooijen,Nagalo, Bella-Kotchap, El Ghazi, Perez, Bresser.

Individueel voelt deze als de minste van de 3. Die eerste was natuurlijk fenomenaal, in zowel resultaat als spel. En met name doordat het de eerste in tijden was.

De 2e was ook geweldig, want de ontknoping was natuurlijk vrijwel ongeëvenaard (op jaren als 2007 na). De ontlading des te groter.

Nu was het al een tijdje bekend dat we het zouden worden, en de manier waarop was iets minder flitsend. Maar nu het er wel 3 zijn, kun je steeds beter spreken over een periode. Legacy, zoals Timmer het noemde. Ook bij mij is de opluchting bij deze minder, maar hij onderstreept de doorgaande legacy wel. En wie weet gaan wij nog door!
Deze de minste?
Oh, dat heb ik echt bij die van vorig jaar, bij gratie van een tegengoal bij de concurrent in de blessuretijd. Toen heeft PSV het pas echt weggegeven.

Bizar feestmoment buiten het stadion toen!

Deze de minste?
Oh, dat heb ik echt bij die van vorig jaar, bij gratie van een tegengoal bij de concurrent in de blessuretijd. Toen heeft PSV het pas echt weggegeven.

Bizar feestmoment buiten het stadion toen!
Ja valt zeker ook wat voor te zeggen. Maar daarom zal het mij ook meer bijblijven.

Terug
Bovenaan Onderaan