PSV is Kampioen Eredivisie 2025/2026

Constantine Renoir

Moderator
Administrator
Voor de 27ste keer zijn wij Kampioen heren en dames! Gefeliciteerd allen! Op naar de vierde op rij. :PSV:

Live blog:

Laatst bewerkt:
Voor de 27ste keer zijn wij kampioen heren en dames! Gefeliciteerd allen! Op naar de vierde rij. :PSV:

Live blog:

Op naar de drie sterren!

⭐⭐⭐

Hoewel het verloop van het seizoen een wat wrange bijsmaak heeft is het bovenal gewoon tof dat we weer kampioen zijn. 1e biertje is hier reeds geopend, een nette 0.0 om t rustig te houden. Voor heb die dinsdag naar Eindhoven gaan, heel veel plezier toegewenst!

De 50e nationale prijs voor PSV sinds de invoering van betaald voetbal is hiermee behaald!

Hoewel het verloop van het seizoen een wat wrange bijsmaak heeft is het bovenal gewoon tof dat we weer kampioen zijn. 1e biertje is hier reeds geopend, een nette 0.0 om t rustig te houden. Voor heb die dinsdag naar Eindhoven gaan, heel veel plezier toegewenst!

De 50e nationale prijs voor PSV sinds de invoering van betaald voetbal is hiermee behaald!
Iets meer bier hier :party: :party: :proost:

Gefeliciteerd allemaal!

Gefeliciteerd PSV en iedereen die club lief heeft. Hij is binnen de titel en lekker vieren die titel. Niets aantrekken van die azijnpissers. 17 punten voor met nog 5 wedstrijden te gaan is een uitstekend resultaat. Deze titel kwam maar één club toe en die speelt in Eindhoven. Gisteren weer ballen getoond in een moeilijke pot met een heftige start. Dat maakt je kampioen.

:CHEER::clap2::proost:

Lekker vrij voetballen nu met al een oog naar het nieuwe seizoen. Zorgen dat je een redelijke afstand houdt met nummer twee zodat duidelijk blijft wie de terechte kampioen is. Ga al kijken wie er rondlopen die mee kunnen op dit niveau vanuit de eigen opleiding. Kijk wat je al hebt.

De blessurelijst baart mij wel wat zorgen. Misschien toch eens evalueren of daar een gemene deler te vinden is. Of simpelweg pure pech. No nuts no glorie en dat gaat op het scherpst van de snede. Ook in de Eredisie.

Laatst bewerkt:
Zeer knappe prestatie, als je bedenkt dat PSV 'gewoon' Luuk de Jong, Malik Tillman, Noa Lang, Johan Bakayoko en Olivier Boscagli kwijtraakte, plus de blessures van Van Bommel en Plea. Desondanks ongenaakbaar kampioen.
Eens ja. Het is een mooi seizoen geweest. Nu nog even een klap geven op de 2e seizoenshelften en we worden komend seizoen weer kampioen. De uitslagen tegen Napoli en Liverpool waren boven ons kunnen wat misschien wat zand in de ogen strooiden maar zulke avonden blijven speciaal en er komt een tijd dat we weer tegen de Ludogorets van Europa gaan spelen. Inderdaad maar wat meer genieten van het moment en ook voor lief nemen dat Bosz ook zijn minpunten heeft waardoor een club als PSV de mogelijkheid heeft hem binnen te halen. We hadden ook een Maurice Steijn kunnen hebben gehad. Dus ja ik ben af en toe iets te negatief. De kas zit weer vol en we zijn weer 3 titels rijker waar we 4 jaar geleden bijna sportief als financieel failliet waren.

Eens ja. Het is een mooi seizoen geweest. Nu nog even een klap geven op de 2e seizoenshelften en we worden komend seizoen weer kampioen. De uitslagen tegen Napoli en Liverpool waren boven ons kunnen wat misschien wat zand in de ogen strooiden maar zulke avonden blijven speciaal en er komt een tijd dat we weer tegen de Ludogorets van Europa gaan spelen. Inderdaad maar wat meer genieten van het moment en ook voor lief nemen dat Bosz ook zijn minpunten heeft waardoor een club als PSV de mogelijkheid heeft hem binnen te halen. We hadden ook een Maurice Steijn kunnen hebben gehad. Dus ja ik ben af en toe iets te negatief. De kas zit weer vol en we zijn weer 3 titels rijker waar we 4 jaar geleden bijna sportief als financieel failliet waren.
Mooi dat het tij zo snel kan keren. Nu vooral voorhouden.. Maar het volgende kampioenschap met een nieuwe veldbezetting is nog belangrijker. Er is vanaf volgend seizoen maar 1 rechtstreeks CL ticket.

En over Ludogorets... A jakkes.. Ludogorets heb ik de laatste twee jaren al meerde malen hier in het stadion moeten aanschouwen.
Dit jaar 3 maal als tegenstander gehad 12-08 CL Kwalificatie, 06-11 Europa League fase en 26-2 Europa League play offs... Das wel een overdosis.

Laatst bewerkt:
Deze is nog verdraaid lastig als je het zonder spieken doet. Ik kwam tot 45/54.

Ik net eentje meer, tot 46 gekomen! Enige noemenswaardige spelers die ik vergeten was waren Patje en Vertessen.

52 hier! 2 jongens die maar 1 pot gespeeld hadden had ik niet. Niet ontevreden.

Wel ontevreden dat ik dit dan wel weer goed schijn te onthouden, itt tot zoveel dingen in het leven die veel handiger zijn.

Gefeliciteerd met de 27e landstitel! 3 keer op een rij kampioen op komt niet vaak voor.
Het verschil met Ajax is erg groot maar is sinds Bosz geslonken tot 9 titels.

• Forza PSV
Reactions: Bas
Gefeliciteerd met de 27e landstitel! 3 keer op een rij kampioen op komt niet vaak voor.
Het verschil met Ajax is erg groot maar is sinds Bosz geslonken tot 9 titels.
Ik heb mijn beste vriend (Feyenoord-man) verteld dat ik nog in mij leven wil meemaken dat PSV Ajax inhaalt met aantal kampioenschappen. Ik ben nu 56. Moet dus zelfs lukken voor mijn pensionering.

Terug
Bovenaan Onderaan