PSV in de (sociale) media

Iemand die ESPN doc met Gomes en Robert al gezien?
Ik vond 'm wel aardig.

Ze laten alleen die goal van de blonde Italiaan wiens naam ik nog steeds niet uitspreek of uit mijn toetsenbord krijg zien. Alvast de waarschuwing even daarover, dan kunnen jullie op dat moment wegduiken.
 
Ik vond 'm wel aardig.

Ze laten alleen die goal van de blonde Italiaan wiens naam ik nog steeds niet uitspreek of uit mijn toetsenbord krijg zien. Alvast de waarschuwing even daarover, dan kunnen jullie op dat moment wegduiken.
Ik sla dat moment altijd over als ik die pot terugkijk. :cool:
 
Ik vond 'm wel aardig.

Ze laten alleen die goal van de blonde Italiaan wiens naam ik nog steeds niet uitspreek of uit mijn toetsenbord krijg zien. Alvast de waarschuwing even daarover, dan kunnen jullie op dat moment wegduiken.
Die doet nog steeds zeer. Die, de teen van Casillas en de niet gekregen pingel op het WK van ‘98 tegen Brazil. Open wond.
 
Ik vond 'm wel aardig.

Ze laten alleen die goal van de blonde Italiaan wiens naam ik nog steeds niet uitspreek of uit mijn toetsenbord krijg zien. Alvast de waarschuwing even daarover, dan kunnen jullie op dat moment wegduiken.
Wat een botergeil team had AC toen. Niet te geloven
 
Wat dat halfuurtje docu voor mij wel speciaal maakte was dat het veel over die pot tegen Lyon ging, waar ik in het stadion als tiener bij was, de helft van mijn leven geleden. Ik weet nog goed dat ik in die tijd hier op het forum het altijd maar irritant vond als de 'oudjes' over Van Breukelen en collega's begonnen. Een eeuwigheid geleden was dat! Als ik nu met vrienden over dat geweldige PSV van 2005 praat, realiseer ik me dat ik ondertussen zelf zo'n oude knar ben geworden die meerdere decennia PSV's heeft meegemaakt. Wel mooi.
 
Wat dat halfuurtje docu voor mij wel speciaal maakte was dat het veel over die pot tegen Lyon ging, waar ik in het stadion als tiener bij was, de helft van mijn leven geleden. Ik weet nog goed dat ik in die tijd hier op het forum het altijd maar irritant vond als de 'oudjes' over Van Breukelen en collega's begonnen. Een eeuwigheid geleden was dat! Als ik nu met vrienden over dat geweldige PSV van 2005 praat, realiseer ik me dat ik ondertussen zelf zo'n oude knar ben geworden die meerdere decennia PSV's heeft meegemaakt. Wel mooi.
Van Breukelen, Koeman, Nielsen en dan een Gillhaus in de spits. Ja mooie tijden.
 
Ik realiseer me ineens dat Frank Snoeks met pensioen is en we dus van m af zijn. Op een gegeven moment deed hij ook de psv samenvattingen. Die man doet de glazuur op m'n tanden branden.

He is gone 😁😁
 
Was Frank Snoeks niet met pensioen? Hij deed gisteren weer de samenvatting van psv.
Stopt deze hel dan nooit? 😖
 

Is dit jouw podcast? Of een algemene link?
 
Terug
Bovenaan Onderaan