Zwaar onderbelicht zijn de prestaties van PSV in de media. Kijk naar de nominaties.
Of het de trainer van het jaar is, speler, aankoop, talent, keeper, ploeg, zelden of nooit wordt PSV genoemd. Op Saibari na.
Dat is toch gek.
Ze zouden in alle items genomineerd moeten zijn.
Het is toch gewoon razend knap dat ze na de platte kar een doelsaldo van 19-5 hebben gehaald met 13 pnt uit 5 wedstrijden. Gemiddeld beter gepresteerd dan voor het kampioenschap.
PSV is alweer oud nieuws. De race voor 3e plek en de nacompetitie was meer 'hot'.
Onterecht natuurlijk, maar is wel hoe het werkt.

