PSV in de (sociale) media

Zwaar onderbelicht zijn de prestaties van PSV in de media. Kijk naar de nominaties.
Of het de trainer van het jaar is, speler, aankoop, talent, keeper, ploeg, zelden of nooit wordt PSV genoemd. Op Saibari na.

Dat is toch gek.
Ze zouden in alle items genomineerd moeten zijn.

Het is toch gewoon razend knap dat ze na de platte kar een doelsaldo van 19-5 hebben gehaald met 13 pnt uit 5 wedstrijden. Gemiddeld beter gepresteerd dan voor het kampioenschap.

PSV is alweer oud nieuws. De race voor 3e plek en de nacompetitie was meer 'hot'.

Onterecht natuurlijk, maar is wel hoe het werkt.
 
PSV is alweer oud nieuws. De race voor 3e plek en de nacompetitie was meer 'hot'.

Onterecht natuurlijk, maar is wel hoe het werkt.
Dan werkt het niet goed en is dit het zoveelste bewijs van kortzichtigheid , oppervlakkigheid en subjectiviteit in de media.
Overigens wel een prima column van Hugo Borst in het ED over het schandalige gedoe van Koeman richting Veerman.
 
Dan werkt het niet goed en is dit het zoveelste bewijs van kortzichtigheid , oppervlakkigheid en subjectiviteit in de media.
Overigens wel een prima column van Hugo Borst in het ED over het schandalige gedoe van Koeman richting Veerman.
Wanneer de kampioen automatisch de beste trainer levert kunnen ze het voortaan schriftelijk afdoen. 3e worden met NEC is gewoon knapper momenteel dan kampioen worden met PSV.
 
Dan werkt het niet goed en is dit het zoveelste bewijs van kortzichtigheid , oppervlakkigheid en subjectiviteit in de media.
Overigens wel een prima column van Hugo Borst in het ED over het schandalige gedoe van Koeman richting Veerman.
Dat is toch geen bewijs van subjectiviteit? Oppervlakkingheid en kortzichtigheid al wel beter, maar vooral het bewijs van opportunisme en sensatie gevoeligheid.

Dat is overigens ook wel bekend, en zal door weinigen ontkend worden.
 
Wanneer de kampioen automatisch de beste trainer levert kunnen ze het voortaan schriftelijk afdoen. 3e worden met NEC is gewoon knapper momenteel dan kampioen worden met PSV.
Driemaal op rij kampioen worden als man die nooit prijzen zou pakken vind ik dan weer knapper dan een keer iets meer bereiken met NEC of Telstar dan daar verwacht werd.
 
Driemaal op rij kampioen worden als man die nooit prijzen zou pakken vind ik dan weer knapper dan een keer iets meer bereiken met NEC of Telstar dan daar verwacht werd.
3x op rij kampioen worden is absoluut ontzettend knap, maar "iets" meer bereiken met NEC en/of Telstar dan daar verwacht werd? Rechtstreeks in de eredivisie blijven met bij vlagen best aantrekkelijk spel (en 2x winnen van de uiteindelijk terechte kampioen) voor een club die vorig jaar 7e werd in de KKD, dat vind ik een ontzettend knappe prestatie. 3e worden met een club die de afgelopen jaren net aan in het linkerrijtje stond, voor clubs als Ajax, FC Twente en AZ die een veel grotere achterban (en volgens mij ook begroting) hebben, plus een (weliswaar verloren) bekerfinale vind ik zo mogelijk nog knapper.
 
3x op rij kampioen worden is absoluut ontzettend knap, maar "iets" meer bereiken met NEC en/of Telstar dan daar verwacht werd? Rechtstreeks in de eredivisie blijven met bij vlagen best aantrekkelijk spel (en 2x winnen van de uiteindelijk terechte kampioen) voor een club die vorig jaar 7e werd in de KKD, dat vind ik een ontzettend knappe prestatie. 3e worden met een club die de afgelopen jaren net aan in het linkerrijtje stond, voor clubs als Ajax, FC Twente en AZ die een veel grotere achterban (en volgens mij ook begroting) hebben, plus een (weliswaar verloren) bekerfinale vind ik zo mogelijk nog knapper.
Daarom zijn er altijd meerdere genomineerden en dus meerdere keuzes mogelijk.
Want de een vindt dit, de ander dat. :)
 
Wanneer de kampioen automatisch de beste trainer levert kunnen ze het voortaan schriftelijk afdoen. 3e worden met NEC is gewoon knapper momenteel dan kampioen worden met PSV.
Ik vind de manier waarop kampioen worden ook belangrijk en dat was best 'superieur' dit seizoen.
Maar eens, NEC die derde word is ook ongelofelijk knap.
 
Wanneer de kampioen automatisch de beste trainer levert kunnen ze het voortaan schriftelijk afdoen. 3e worden met NEC is gewoon knapper momenteel dan kampioen worden met PSV.
Hoe vd Brom.het heeft.omgedraaid bij Twente idemdito. Prestatie van trainer bij Telstar ook, deels shoppen bij de amateurs en gewoon handhaven (en gewoon een stug ploegje wat t zelden heeft laten lopen ma een achterstand).

Hoe zeer ik het Peter gun vind ik de.keuze best logisch. Had PSV de dubbel gepakt of verder in Europa gekomen te zijn dan had ik er misschien anders tegenaan gekeken.
 
Bij de laatste aflevering van “heet van de Herdgang” was Stan Valckx aanwezig. Lekker veel anekdotes. Leuk!
 
In vergelijking met Koeman was iedereen minder natuurlijk.
Klopt. Addick Koot ook zo 1. Maar was inderdaad afkicken in die tijd. Waterreus voor van Breukelen dacht ik of zat er nog 1 tussen? Kalusha voor Romario meen ik. Maar Koeman was een held als speler. Ook de filmpjes op youtube met Harry Vermeegen was Koeman echt een leuke gozer.
 
Klopt. Addick Koot ook zo 1. Maar was inderdaad afkicken in die tijd. Waterreus voor van Breukelen dacht ik of zat er nog 1 tussen? Kalusha voor Romario meen ik. Maar Koeman was een held als speler. Ook de filmpjes op youtube met Harry Vermeegen was Koeman echt een leuke gozer.
Dat moet nog wel een keeper tussen gezeten hebben, toch?

Volgens mij hebben Romario en Kalusha nog samengespeeld? Kalusha was in ieder geval linksbuiten/midden en geen spits. Toch?
 
Er bestaat nog geen topic over het komende seizoen geloof ik. Hierbij het eerste nieuws over dit seizoen.

We beginnen thuis tegen Fortuna Sittard dus. Ik heb hier meer zin in dan het WK.

IMG_1388.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan