PSV Hoofd Jeugdopleiding & Jeugdtrainers

Flinke afkoopsom..?? Dat zal toch niet meer zijn dan een paar ton...en dat heeft Heerenveen zeker wel in kas.
Belangrijker is de vraag wie PSV voor zijn functie gaat binnenhalen..Afgaande op wat ik her en der lees in de media, heeft Langeler het vrij goed gedaan in Eindhoven en dus moet er nu al rondgekeken worden naar een geschikte vervanger, liefst met een PSV-achtergrond. Maar goed, ik ben benieuwd met wie Brands binnen een paar maanden op de proppen komt...

Even kijken...

Ervaring met jeugdige spelers...check.
In staat om een eigen stijl te ontwikkelen...check.
Trainerservaring op minimaal eredivisieniveau....check
Momenteel geen baan of staat op het punt uw huidige betrekking te verliezen....check
Nederlander....check
Spreekt meerdere talen...hmmm. Twijfelachtig.
AZ-verleden....check en aangenomen!!
Nou meneer Van Gaal, ik laat u even het complex zien. Of mag ik Louis zeggen?
 
Flinke afkoopsom..?? Dat zal toch niet meer zijn dan een paar ton...en dat heeft Heerenveen zeker wel in kas.
Belangrijker is de vraag wie PSV voor zijn functie gaat binnenhalen..Afgaande op wat ik her en der lees in de media, heeft Langeler het vrij goed gedaan in Eindhoven en dus moet er nu al rondgekeken worden naar een geschikte vervanger, liefst met een PSV-achtergrond. Maar goed, ik ben benieuwd met wie Brands binnen een paar maanden op de proppen komt...

:unsure: Wim Jonk en Fred Rutten zijn vrij. :rolleyes:
 
Hoe weten we of Jonk deskundig is? Hij is bij Ajax niet voor niets weggestuurd. Ik ben niet overtuigd.
 
Hij is weggestuurd omdat ie dwars was / plan Cruyff vast probeerde te houden...

En vinden wij plan Cruijff wat? Ik denk dat Langeler op de goede weg is en dat PSV iemand moet vinden, die dat goede werk kan voortzetten. Het traject is nog niet afgerond.
 
En vinden wij plan Cruijff wat? Ik denk dat Langeler op de goede weg is en dat PSV iemand moet vinden, die dat goede werk kan voortzetten. Het traject is nog niet afgerond.

Plan Cruyff heeft er toch niets mee te maken. De man heeft gewoon goed werk verricht in een team van begeleiders en coaches op een niveau/infrastructuur dat zo ongeveer vergelijkbaar is met PSV.
Het karakter (eigenwijs) van de gemiddelde Vollendammer, wat hij is, zou eerder een struikelblok kunnen zijn.

Overigens zegt iedereen in Nederland 'Volendam', behalve Volendammers, die zeggen 'Volledam'.
 
En vinden wij plan Cruijff wat? Ik denk dat Langeler op de goede weg is en dat PSV iemand moet vinden, die dat goede werk kan voortzetten. Het traject is nog niet afgerond.

Ik zou niet per definitie verwachten dat Jonk het plan Cruijff bij PSV zou willen implementeren. Het is volgens mij meer zo dat er de afspraak was om het plan Cruijff bij Ajax te implementeren, en dat niet iedereen zich aan die afspraak hield. Toen Jonk dat dus wel stug volhield ontstond er blijkbaar wrijving en leidde dat tot zijn uiteindelijke vertrek.

Ik kan niet heel goed inschatten of Jonk geschikt zou zijn of niet. Maar eerlijk gezegd: wat heeft Langeler aantoonbaar verbeterd? Wat is er uit de jeugdopleiding gekomen van de periode Langeler? Ik denk dat hij vooral bij PEC goed werk heeft verricht en het een sympathieke, rustig man is en hij daarom op de sympathie van eenieder kan rekenen. Maar of zijn werk zoden aan de dijk gaat zetten is vooralsnog de vraag, toch?
 
Ik zou niet per definitie verwachten dat Jonk het plan Cruijff bij PSV zou willen implementeren. Het is volgens mij meer zo dat er de afspraak was om het plan Cruijff bij Ajax te implementeren, en dat niet iedereen zich aan die afspraak hield. Toen Jonk dat dus wel stug volhield ontstond er blijkbaar wrijving en leidde dat tot zijn uiteindelijke vertrek.

Ik kan niet heel goed inschatten of Jonk geschikt zou zijn of niet. Maar eerlijk gezegd: wat heeft Langeler aantoonbaar verbeterd? Wat is er uit de jeugdopleiding gekomen van de periode Langeler? Ik denk dat hij vooral bij PEC goed werk heeft verricht en het een sympathieke, rustig man is en hij daarom op de sympathie van eenieder kan rekenen. Maar of zijn werk zoden aan de dijk gaat zetten is vooralsnog de vraag, toch?

Ik kan niet heel goed inschatten of Langeler geschikt zou zijn of niet. Maar eerlijk gezegd: wat heeft Jonk aantoonbaar verbeterd? Wat is er uit de jeugdopleiding gekomen van de periode Jonk?

P.s. "Bazoer", je weet wel, die speler die uit de jeugdopleiding van PSV komt.
 
Ik kan niet heel goed inschatten of Langeler geschikt zou zijn of niet. Maar eerlijk gezegd: wat heeft Jonk aantoonbaar verbeterd? Wat is er uit de jeugdopleiding gekomen van de periode Jonk?

P.s. "Bazoer", je weet wel, die speler die uit de jeugdopleiding van PSV komt.

Ik denk dat wij het eens zijn hoor. Mijn punt was ook vooral dat je van Jonk niet zo makkelijk kan zeggen of hij goed werk heeft verricht, maar van Langeler ook niet. En blijkbaar zijn mensen wel positief over Langeler.

Blijkbaar was Jonk sinds 2008 spitsentrainer bij ajax, maar aangezien ajax geen echte spits heeft had hij waarschijnlijk weinig te doen :party:
 
En vinden wij plan Cruijff wat? Ik denk dat Langeler op de goede weg is en dat PSV iemand moet vinden, die dat goede werk kan voortzetten. Het traject is nog niet afgerond.

Het gaat er mij om dat het dus iemand is die in de filosofie van de opleiding wil handelen, als ie zich hier ondergeschikt maakt aan de filosofie lijkt mij dat juist een goede eigenschap?
 
Omdat hij het naar verluidt goed deed bij ajaks (Goed conatact met de ouders van pupillen, goede begeleiding) en dus ook bekend is met de functie. Daarnaast is het natuurlijk prachtig als hij hier de boel op de rit houdt en misschien zelfs weet te verbeteren, nadat hij bij ajaks is weggestuurd. :D
 
Ik zou niet per definitie verwachten dat Jonk het plan Cruijff bij PSV zou willen implementeren. Het is volgens mij meer zo dat er de afspraak was om het plan Cruijff bij Ajax te implementeren, en dat niet iedereen zich aan die afspraak hield. Toen Jonk dat dus wel stug volhield ontstond er blijkbaar wrijving en leidde dat tot zijn uiteindelijke vertrek.

Ik kan niet heel goed inschatten of Jonk geschikt zou zijn of niet. Maar eerlijk gezegd: wat heeft Langeler aantoonbaar verbeterd? Wat is er uit de jeugdopleiding gekomen van de periode Langeler? Ik denk dat hij vooral bij PEC goed werk heeft verricht en het een sympathieke, rustig man is en hij daarom op de sympathie van eenieder kan rekenen. Maar of zijn werk zoden aan de dijk gaat zetten is vooralsnog de vraag, toch?

Wat ik zo mee krijg uit de media, is dat de jeugdopleiding enorm geprofessionaliseerd is. Betere begeleiding, betere faciliteiten en betere begeleiding met studeren. Daarnaast zijn er ook nieuwe samenwerkingen met andere Brabantse (prof)clubs. Dat klinkt mij goed in de oren.

Omdat hij het naar verluidt goed deed bij ajaks (Goed conatact met de ouders van pupillen, goede begeleiding) en dus ook bekend is met de functie. Daarnaast is het natuurlijk prachtig als hij hier de boel op de rit houdt en misschien zelfs weet te verbeteren, nadat hij bij ajaks is weggestuurd. :D

Behalve als hij het hier verpest, dan lachen ze ergens anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan