PSV Hoofd Jeugdopleiding & Jeugdtrainers

Beetje vreemd bericht, eerst klinkt het alsof hij al nee heeft gezegd... In het artikel lijkt het meer een voorveronderstelling te zijn van de schrijver van het stuk...

Ja, dat vond ik nu ook. Echt een nietszeggend artikel.
 
Kunnen we Langeler niet doorschuiven naar JPSV en Kalezic naar de staf van PSV1? :shifty:
(dat laatste zou ik in ieder geval toejuichen...)
 
Kunnen we Langeler niet doorschuiven naar JPSV en Kalezic naar de staf van PSV1? :shifty:
(dat laatste zou ik in ieder geval toejuichen...)

Nee. Volgens mij doet Langeler het prima. Die moet blijven zitten waar hij zit.

Kalezic heeft het wel erg goed gedaan het afgelopen seizoen. Een promotie zou best mogelijk zijn.
 
Nee. Volgens mij doet Langeler het prima. Die moet blijven zitten waar hij zit.

Kalezic heeft het wel erg goed gedaan het afgelopen seizoen. Een promotie zou best mogelijk zijn.

Het een mag ook inderdaad los van het andere...
 
Volgens Langeler trekt PSV de komende periode nog zeker drie tot vijf Nederlandse toptalenten bij andere eredivisieclubs weg. Ik ben heel benieuwd wie dit zullen zijn. Op zich vind ik het ook geen gekke strategie. Afgezien van Paal en Bergwijn zijn er nou niet echt talenten waarvan te verwachten is dat ze er binnen twee jaar aanhaken. Misschien Hiwat ook.
 
Volgens Langeler trekt PSV de komende periode nog zeker drie tot vijf Nederlandse toptalenten bij andere eredivisieclubs weg. Ik ben heel benieuwd wie dit zullen zijn. Op zich vind ik het ook geen gekke strategie. Afgezien van Paal en Bergwijn zijn er nou niet echt talenten waarvan te verwachten is dat ze er binnen twee jaar aanhaken. Misschien Hiwat ook.
En de twee Balkan-jongens toch ook?
 
Volgens Langeler trekt PSV de komende periode nog zeker drie tot vijf Nederlandse toptalenten bij andere eredivisieclubs weg. Ik ben heel benieuwd wie dit zullen zijn. Op zich vind ik het ook geen gekke strategie. Afgezien van Paal en Bergwijn zijn er nou niet echt talenten waarvan te verwachten is dat ze er binnen twee jaar aanhaken. Misschien Hiwat ook.

Misschien Bazoer wel:D
 
Ik hoor toch wel dat een enorm Belgisch talent bij psv rondloopt, Dante Rigo, een middenvelder van Belgie onder 17. Weet natuuijk niet hoe goed hij is maar dit soort jongens zou je misschien eerder moeten laten doorschuiven naar Jongpsv.
 
Ik hoor toch wel dat een enorm Belgisch talent bij psv rondloopt, Dante Rigo, een middenvelder van Belgie onder 17. Weet natuuijk niet hoe goed hij is maar dit soort jongens zou je misschien eerder moeten laten doorschuiven naar Jongpsv.

Een enorm talent van onder de 17? Nou, dan zal hij wel weer weg zijn voor hij het eerste bereikt.

PSV zou er inderdaad goed aan doen om dit soort jongens wat sneller aan het grote werk te laten ruiken. Bergwijn zou ik bijvoorbeeld nu allang bij het eerste hebben gehaald, zeker omdat Narsingh eigenlijk niks is, en er nu ook nog eens een keer niks achter zit.
 
Ik hoor toch wel dat een enorm Belgisch talent bij psv rondloopt, Dante Rigo, een middenvelder van Belgie onder 17. Weet natuuijk niet hoe goed hij is maar dit soort jongens zou je misschien eerder moeten laten doorschuiven naar Jongpsv.

Heheheheh klopt. :D Voor dit seizoen te vroeg maar in de loop van volgend seizoen eens proberen. Speelt ook nog maar in de B1, maar wel grootste PSV-talent uit die leeftijdscategorie.
 
Nou ik dat elftal nog eens check... Scamacca, Mikkelsen, Bonde, Daneels, Verreth, Koning... Ook niet onaardig.
 
Heheheheh klopt. :D Voor dit seizoen te vroeg maar in de loop van volgend seizoen eens proberen. Speelt ook nog maar in de B1, maar wel grootste PSV-talent uit die leeftijdscategorie.
Vertel mij het grappige hier aan ook, dan kan ik ook meelachen;)
 
Nou ik dat elftal nog eens check... Scamacca, Mikkelsen, Bonde, Daneels, Verreth, Koning... Ook niet onaardig.

Weet niet op welke positie hij speelt, maar als het in de verdediging is komt er niemand meer door :D

Hannibal-Mads-Mikkelsen-dons-some-fancy-plastic-clothes-for-Buffet-Froid-644x320.jpg
 
Was het niet Dante Rigo die laatst zo'n wereldgoal maakte? Hij was wel erg aanwezig in de samenvattingen. Bonde is daar volgens mij aanvoerder.
 
Was het niet Dante Rigo die laatst zo'n wereldgoal maakte? Hij was wel erg aanwezig in de samenvattingen. Bonde is daar volgens mij aanvoerder.

Ik las ergens dat hij op zijn 15e al een paar keer heeft mogen meetrainen met het eerste. Nou dan wordt je binnen de opleiding als het grootste talent gezien. Maar gelukkig is hij nu ondanks dat ie klaarblijkelijk een groot talent is, nog steeds bij psv. Of hij heeft hele verstandige mensen om zich heen of hij is tot nu toe niet echt opgemerkt door een City of Chelsea enz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan