PSV Hoofd Jeugdopleiding & Jeugdtrainers

Liever hoofd jeugdopleiding bij PSV dan trainer bij Heerenveen. (Y)

Misschien zou hij als hij vrij was een andere keuze maken. Maar hij heeft zich gecommitteerd aan deze job, en daar blijft hij bij. Gelukkig maar, gezien ons verleden bij die positie. Langeler kwam ook over als iemand die zijn woord zou nakomen, dit is dus een mooie bevestiging.
 
Hij zal wel geen zin hebben om in zo'n puinzooi te gaan werken.
Ik bedoel, tegen het "oude" Heerenveen zou ik niet zo snel nee zeggen.
 
Van Bommel en Van Nistelrooy gaan de hoogste trainerscursus doen en blijven betrokken bij PSV.



Ik ben benieuwd. Vooral van Van Bommel verwacht ik veel als trainer.

Alleen Van Bommel weet nog nergens van, slordig weer
 
Van Bommel.

Neemt heel veel ervaring en kennis mee.
Is een mensenmens.
Kan goed lullen.
Heeft het helemaal in zich als trainer, vermoed ik.

Maar:
Was als speler best wel een beetje kinderachtig (woordgrappen over anderen en zo). Moet nu gezag en overwicht uitstralen.
Was als speler ook wel een opgewonden standje. Kan als trainer absoluut niet. Zie Stevens, Advocaat, Mourinho etc. Wordt uiteindelijk heel pijnlijk.
Was als speler ook een wat pedant mannetje met vemoeiende wijze voetballessen.
Als ie die dingen in zijn voordeel kan ombuigen, dan wordt Mark een absolute toptrainer.
Misschien moet-ie gewoon ietsje ouder worden en ietsje meer op zijn schoonpa gaan lijken.
 
Van Bommel.

Neemt heel veel ervaring en kennis mee.
Is een mensenmens.
Kan goed lullen.
Heeft het helemaal in zich als trainer, vermoed ik.

Maar:
Was als speler best wel een beetje kinderachtig (woordgrappen over anderen en zo). Moet nu gezag en overwicht uitstralen.
Was als speler ook wel een opgewonden standje. Kan als trainer absoluut niet. Zie Stevens, Advocaat, Mourinho etc. Wordt uiteindelijk heel pijnlijk.
Was als speler ook een wat pedant mannetje met vemoeiende wijze voetballessen.
Als ie die dingen in zijn voordeel kan ombuigen, dan wordt Mark een absolute toptrainer.
Misschien moet-ie gewoon ietsje ouder worden en ietsje meer op zijn schoonpa gaan lijken.

Ach, ik denk dat elke trainer tevreden is met een palmares als Mourinho.
 
Of met die van Advocaat.

En ook Huub Stevens carriere is niet mislukt.

Het is wel telkens een stapje lager natuurlijk.

Mourinho is wat mij betreft buitencategorie. Advocaat top. Stevens een goede trainer.

Voorlopig moeten Cocu en Van Bommel maar eens zien in hun trainerscarrière hetzelfde te bereiken als Stevens.
 
Het is wel telkens een stapje lager natuurlijk.

Mourinho is wat mij betreft buitencategorie. Advocaat top. Stevens een goede trainer.

Voorlopig moeten Cocu en Van Bommel maar eens zien in hun trainerscarrière hetzelfde te bereiken als Stevens.

Jawel, maar het ging om opgewonden standjes die geen goede trainer zouden kunnen zijn. Dat is onzin, zoals jij al aangaf. We zijn het dus eens.
 
Jawel, maar het ging om opgewonden standjes die geen goede trainer zouden kunnen zijn. Dat is onzin, zoals jij al aangaf. We zijn het dus eens.

Denk ik niet.
In de eerste plaats geldt dit niet voor jeugdtrainers, wat Mark van Bommel voorlopig zal zijn. Huub H. was een afschrkwekkend voorbeeld.
.
 

Leuk! Door flink wat chronische blessures nooit op zijn potentiele top kunnen komen, maar hij was echt een gigantisch talent, back in the day. Prima kerel ook. Herinner me nog een prachtige quote van hem in de VI: "als je me tien keer vraagt om een boom te passeren, loop ik er negen keer tegenaan." Zo'n types hebben we meer nodig in de jeugd, die zullen hameren om verdedigen in plaats van leuk en verzorgd opbouwen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan