Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Groningen uit of thuis is een wereld van verschil.Het mojo is terug hier, dit komt wel goed. En ik krijg nog een kaartje ook, heuj!
Zeer benieuwd of Groningen iets kan uitrichten. Die kregen vandaag toch ook een pakkie.
Mijn mojo is nooit kwijt geweest andersHet mojo is terug hier.
Is het ooit voorgekomen in de Eredivisie dat een club met 100 goals geen kampioen werd?In ieder geval 4 goals dan hebben we de 100 goals binnen. Altijd leuk. En dan eens kijken wat die stinkzakken doen
PSV ´12-´13, 103 goals, 2e.Is het ooit voorgekomen in de Eredivisie dat een club met 100 goals geen kampioen werd?
Ik denk het Ajax van Martin Jol?Is het ooit voorgekomen in de Eredivisie dat een club met 100 goals geen kampioen werd?
En het PSV onder advocaat.Ik denk het Ajax van Martin Jol?
Ja 1 x precies 100 goals en 4 x meer dan 100 goals.Is het ooit voorgekomen in de Eredivisie dat een club met 100 goals geen kampioen werd?
Bedankt! Meer dan ik dacht.Ja 1 x precies 100 goals en 4 x meer dan 100 goals.
1960-1961 Ajax 102 goals 2e plaats achter Feyenoord (100 goals)
1983-1984 Ajax 100 goals 3e plaats achter Feyenoord en PSV (respectievelijk 96 en 88 goals)
1985-1986 Ajax 120 goals 2e plaats achter PSV (100 goals)
2009-2010 Ajax 106 goals 2e plaats 1 punt achter FC Twente (slechts 63 goals)
2012-2013 PSV 103 goals 2e plaats achter Ajax ( 83 goals)
Dat was echt een waardeloos seizoen. Lekker uithalen tegen de 'kleintjes' maar de serieuze wedstrijden was het matigheid troefEn het PSV onder advocaat.
Het is totaal niet in te schatten. Met nog 10 wedstrijden te gaan, deze stand en eenzelfde situatie had ik mijn geld op PSV gezet. Maar het zijn maar 2 potjes en ik vind dit Sparta toch ook zeker geen walk-over. We gaan het zien.Het mojo is terug hier, dit komt wel goed. En ik krijg nog een kaartje ook, heuj!
Zeer benieuwd of Groningen iets kan uitrichten. Die kregen vandaag toch ook een pakkie.