PSV - Heracles Almelo | Zondag 6 maart | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
dRBVqN0.png
 
Heracles heeft uit 11 uitwedstrijden dit seizoen 2 hele punten gehaald en heeft daarmee het slechtste resultaat in uitwedstrijden dit seizoen in de Eredivisie.
Sparta Heracles 1-1
NEC - Heracles 0-0

Dat moet PSV toch vertrouwen, de moed en de kracht geven.
:PSV:

Bizar genoeg heeft Heracles thuis Ajax op 0-0 gehouden en van AZ gewonnen met 3-2.
:unsure: Iets met kunstgras? :rolleyes:
 
Voor het stadionbezoek is dit misschien niet het beste tijdstip, maar verder maakt het toch niks uit? Komt mij eigenlijk heel goed uit. ‘s Middags krijgen we visite.
Ik slaap altijd gruwelijk laat uit en 12 uur is geen uitzondering.:zwijgen:
 
Heracles heeft uit 11 uitwedstrijden dit seizoen 2 hele punten gehaald en heeft daarmee het slechtste resultaat in uitwedstrijden dit seizoen in de Eredivisie.
Sparta Heracles 1-1
NEC - Heracles 0-0

Dat moet PSV toch vertrouwen, de moed en de kracht geven.
:PSV:

Bizar genoeg heeft Heracles thuis Ajax op 0-0 gehouden en van AZ gewonnen met 3-2.
:unsure: Iets met kunstgras? :rolleyes:
+ Heracles mist ook nog eens 5 basisspelers.
 
Heracles heeft uit 11 uitwedstrijden dit seizoen 2 hele punten gehaald en heeft daarmee het slechtste resultaat in uitwedstrijden dit seizoen in de Eredivisie.
Sparta Heracles 1-1
NEC - Heracles 0-0

Dat moet PSV toch vertrouwen, de moed en de kracht geven.
:PSV:

Bizar genoeg heeft Heracles thuis Ajax op 0-0 gehouden en van AZ gewonnen met 3-2.
:unsure: Iets met kunstgras? :rolleyes:
Eh ja, maar weet jij hoeveel doelpunten PSV tegen heeft gekregen dit seizoen? Uit of thuis zal me worst wezen. Iedereen kan winnen van dit PSV. Ik zou wel eens willen weten wat tot nog toe de meeste tegendoelpunten waren voor een kampioen. Ik denk dat we met gemak bovenaan zouden komen te staan.
 
Ik zeg 5-1, want wij hebben Mauro weer teruggehaald, wat bij hen één van de beste was. Daarnaast wil ik ook eens wat te genieten hebben naast mijn gebruikelijke zondagse lunch van stokbrood met knakworst. Kan ik daarna met een gerust hart nog 15 km gaan hardlopen 🙂.
 
Eh ja, maar weet jij hoeveel doelpunten PSV tegen heeft gekregen dit seizoen? Uit of thuis zal me worst wezen. Iedereen kan winnen van dit PSV. Ik zou wel eens willen weten wat tot nog toe de meeste tegendoelpunten waren voor een kampioen. Ik denk dat we met gemak bovenaan zouden komen te staan.
Seizoen 1957-1958 Kampioen DOS 52 tegendoelpunten.
DOS , Elinkwijk en Velox fuseerden in 1970 en werden samen FC Utrecht.

PSV heeft nu na 24 wedstrijden 30 tegengoals.
Als PSV in de resterende 10 wedstrijden nog 22 of meer tegengoals krijgt wordt PSV zeker niet kampioen. :cautious:
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan