PSV - Heracles Almelo | Zondag 6 maart | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zeg 5-1, want wij hebben Mauro weer teruggehaald, wat bij hen één van de beste was. Daarnaast wil ik ook eens wat te genieten hebben naast mijn gebruikelijke zondagse lunch van stokbrood met knakworst. Kan ik daarna met een gerust hart nog 15 km gaan hardlopen 🙂.
You sir, have an excelllent acquired taste!
 
5-0 moet toch kunnen. Dan staan we 6 punten los van Feyenoord en winnen we eindelijk eens met ruime cijfers. En dan is ook de buffer daar, voor als we 8 mei tegen Feyenoord spelen. Moeten we het tegen Utrecht en Twente wel winnend afsluiten natuurlijk. :)
 
5-0 moet toch kunnen. Dan staan we 6 punten los van Feyenoord en winnen we eindelijk eens met ruime cijfers. En dan is ook de buffer daar, voor als we 8 mei tegen Feyenoord spelen. Moeten we het tegen Utrecht en Twente wel winnend afsluiten natuurlijk. :)
Hoeveel 5-0 wedstrijden hebben we gehad dit seizoen. 1 - 0 of 2 - 1 is een stuk realistischer. Kijk ook eens naar hoeveel goals we tegen hebben gehad. Vijf nul? Tja, het is niet onmogelijk.
 
Dit is wel echt 1 van de ongeveer 6/7 wedstrijden van dit seizoen waarbij ik 0.0% kans op puntverlies zie. Het zal niet best worden maar wel 3-0
 
Zo mijn ontbijt zit er in. Ff nog een zak tuinaarde openscheuren en op naar het stadion en de gemakkelijke 3 punten!
 
FNKIgpLXIAAtzHg


Op naar de overwinning en 3 punten.

:PSV:
 
PSV heeft met Gakpo, Vertessen, Vinicius en Bruma 4 van de 5 meest scorende spelers voor PSV dit seizoen op de bank zitten. :rolleyes:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan