PSV - Heracles Almelo | Zondag 4 april | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Kon de wedstrijd niet kijken. "Helaas" hoef ik daar volgens mij niet bij te zeggen, geloof dat het enorm saai was als ik de reacties goed begrijp.

Drie punten is mooi en belangrijk voor de 2e plek. Mooi om te lezen dat Boscagli het weer eens goed heeft gedaan op het middenveld.

Ook een van de stilste wedstrijdtopics, die ik heb mee gemaakt denk ik.
Komt ook omdat er niet meer om de prijzen gespeeld wordt, tenminste in mijn geval wel. De resterende wedstrijden boeien me nu geen ene reet meer, veredelde oefenpartijtjes. Die 'strijd om de tweede plaats' kan ik niet warm van worden. Hooguit dat ik het AZ niet gun, maar da's geen grote reden genoeg.
 
Er is maar 1 ding wat Derksen ooit kapot krijgt, hopelijk over een jaartje of 30, dat is de dood. Verder blijft het de eeuwige eindbaas 👽
Als Derksen hier op dit forum zou rondlopen hadden jullie in ieder geval wel het onderschrift kunnen delen! ;)
 
"Always thankful to score and help the squad!"

Aldus Mo op instagram.

Kijk dat is de goede houding, nu doorzetten. Laat hem dan maar lekker vol adrenaline zo juichen, heel Nederland is over hem heen gevallen. Zo een kereltje kan dat niet makkelijk afschudden blijkt. Ik houd goede hoop op een positieve voortgang.
 
Valt wel mee vind ik, ik heb wel begip voor hem. Jamer dat zo'n prachtige voetballer over een paar wedstrijden voor een habbekrats vertrekt, en wij weer lekker naar het gedraaf van Mauro en Thomas mogen kijken
Helaas wel; ik vermoed dat Schmidt die twee liever heeft. Schmidt noemde ze 'betrouwbaar' en 'over de juiste mentaliteit beschikkend'. Dat klopt natuurlijk, zeker in het geval van Mauro, maar wat heb je eraan als het voor de rest maar middelmatige spelers zijn? Het kenmerk van een goede coach is om moeilijke jongens met veel talent aan de praat te krijgen en in je elftal te passen. Het is niet zo moeilijk om van brave Mauro-achtige spelers een elftal te maken (waarmee ik niks aan zijn mentaliteit wil afdoen, die is nogmaals gewoon prima).
 
"Always thankful to score and help the squad!"

Aldus Mo op instagram.

Kijk dat is de goede houding, nu doorzetten. Laat hem dan maar lekker vol adrenaline zo juichen, heel Nederland is over hem heen gevallen. Zo een kereltje kan dat niet makkelijk afschudden blijkt. Ik houd goede hoop op een positieve voortgang.
Ja is voor hem ook een ontlading op dat moment scoort gewoon een mooie goal naar een mindere periode prima voor hem. En “niemand krijgt mij kapot” achteraf helemaal niks mis mee beledigd niemand. Je kan het ook zo bekijken dat die juist weer gemotiveerd is om te knallen.
 
Helaas wel; ik vermoed dat Schmidt die twee liever heeft. Schmidt noemde ze 'betrouwbaar' en 'over de juiste mentaliteit beschikkend'. Dat klopt natuurlijk, zeker in het geval van Mauro, maar wat heb je eraan als het voor de rest maar middelmatige spelers zijn? Het kenmerk van een goede coach is om moeilijke jongens met veel talent aan de praat te krijgen en in je elftal te passen. Het is niet zo moeilijk om van brave Mauro-achtige spelers een elftal te maken (waarmee ik niks aan zijn mentaliteit wil afdoen, die is nogmaals gewoon prima).
Van Mauro had ik wel meer verwacht. Die kan het echt wel. Die was in zij eerste periode onder cocu zo behendig met de bal. Jammer, dat hij zo plichtmatig speelt nu.
 
Ach heb het moment net ook voor het eerst gezien. Zoveel is er niet aan de hand, niemand maakt mij kapot en daarna draagt hij het doelpunt op aan zijn moeder. Zie er geen kwaad in.

Stiekem hoop ik dat hij blijft en volgend seizoen weer helemaal opbloeit want hij is nog steeds een groot talent.
 
Vond Gakpo beetje tegenvallen, had na zijn fantastische optreden in jong oranje wel iets verwacht maar hij had het net niet vandaag, beetje ongelukkig in z'n acties. Misschien wil hij te graag nu het grote oranje in beeld komt.
Ja precies eigenlijk had hij vorig seizoen al een prima moyenne en voor zijn blessure was hij ook met enige regelmaat betrokken bij goals. Het zou mooi zijn als hij bijna iedere wedstrijd een goal of een assist zou leveren. Of iets vaker dan om de wedstrijd of zo, ik zie hem dat wel halen in de toekomst.
 
Ach heb het moment net ook voor het eerst gezien. Zoveel is er niet aan de hand, niemand maakt mij kapot en daarna draagt hij het doelpunt op aan zijn moeder. Zie er geen kwaad in.

Stiekem hoop ik dat hij blijft en volgend seizoen weer helemaal opbloeit want hij is nog steeds een groot talent.
Mohamed zegt niet "niemand maakt mij kapot", maar "niemand krijgt mij kapot nu".
Hij wil het liever zelf houden.

22.jpg

:unsure: Verstandige jongen. Nog niet toe aan het vaderschap. ;)
 
Ach heb het moment net ook voor het eerst gezien. Zoveel is er niet aan de hand, niemand maakt mij kapot en daarna draagt hij het doelpunt op aan zijn moeder. Zie er geen kwaad in.

Stiekem hoop ik dat hij blijft en volgend seizoen weer helemaal opbloeit want hij is nog steeds een groot talent.

Mijn voetbalhart hoopt erop. Maar mijn verstand denk van niet, mentaliteitsprobleem wat al sinds de jeugd speelt. Onderdeel van deze begenadigd voetballer helaas, maar dus ook weer niet van dusdanig niveau dat hij dat probleem erbij kan hebben. Noem maar even een voorbeeld: Theo Janssen, als die gast ook nog eens echt naar zijn sport/niveau zou hebben geleefd was het een van de beste Nederlandse middenvelders geweest van afgelopen 20 jaar ondanks zijn mentaliteit.
 
Kon de wedstrijd niet kijken. "Helaas" hoef ik daar volgens mij niet bij te zeggen, geloof dat het enorm saai was als ik de reacties goed begrijp.

Drie punten is mooi en belangrijk voor de 2e plek. Mooi om te lezen dat Boscagli het weer eens goed heeft gedaan op het middenveld.

Ook een van de stilste wedstrijdtopics, die ik heb mee gemaakt denk ik.
Sorry, ben meestal wel goed voor 1 volle pagina tijdens de wedstrijd.
 
Pff jaa. Wat moet je überhaupt zeggen. Prachtig doelpunt, zo zie je ze graag. Maar die reactie, tjah. Het ligt vast allemaal weer aan de rest. En hij is pas 19 he, dan mag dat.
Hij zal het zich morgen vast niet meer herinneren.
 
Mohamed

quote-niets-en-niemand.jpg


:rolleyes:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan