PSV - Heracles Almelo | Zondag 4 april | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
avbz60u.jpg
 
Laatst bewerkt door een ninja:
7-1, Pijnlijke overwinning omdat het blootlegt dat we tot nu toe ver beneden onze stand gespeeld hebben.
Ondanks dat we wekelijks in gaan lopen op doelsaldo in het resterende programma, gaan we toch gewoon als tweede afsluiten.
:sneaky:
 
Net een filmpje op FB gekeken van Psv onder Hiddink met jongens als Gomes, Park, Alex, van Bommel enz.
Wat mis ik het stadion, wat mis ik de vriendschap van dat team en wat mis ik de resultaten en prijzen.

psv-er ben je voor altijd!
Eendracht maakt macht.
 
Ik ga voor een 5-2
2x Gakpo
1x Malen
1x Max
1x Madueke

Tegendoelpunten komen van Vloet en Burgzorg

Ondanks de vijf doelpunten zullen we weer tot de conclusie komen dat de verdediging weer niet de nul kan houden en dat is gewoon PSV onwaardig. De tegendoelpunten komen natuurlijk rond de 70e minuut wanneer PSV het gas eraf haalt.
 
Ik zeg 4-1, met als doelpuntenmakers Zahavi, Malen, Gakpo en Dumfries. Tegendoelpunt komt van Vloet.
 
Fijn dat deze wedstrijd tegelijkertijd met de Ronde van Vlaanderen wordt gespeeld. Kudt KNVB, ieder jaar worden we gedwongen te kiezen tussen PSV en de voorjaarsklassiekers. :mad:

Omdat die wat betreft de planning ook maar enigszins rekening met elkaar houden 😂😂
 
Het wordt tijd dat het weer eens een vlotte 4-0 wordt. Wellicht komen we eerst weer met 1-0 achter zoals gewoonlijk, om daarna met veel pijn en moeite weer langs Heracles te komen. Houdt Vloet in de gaten, heeft en makkelijke trap. Mvogo is gewaarschuwd. Ik hoop dat Schmidt eens de juiste spelers opstelt, want hij verrast me telkens met een verkeerde opstelling. Winnen moet.
 
Sangaré staat niet in de basis. Boscagli op het midenveld.

Opstelling PSV
Mvogo - Dumfries Teze Viergever Max - Rosario Boscagli - Götze Gakpo - Zahavi Malen
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan