PSV - Heracles Almelo | Zondag 4 april | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Sangaré staat niet in de basis. Boscagli op het midenveld.

Opstelling PSV
Mvogo - Dumfries Teze Viergever Max - Rosario Boscagli - Götze Gakpo - Zahavi Malen
En dan krijgen we zo te horen dat Sangaré er ook tot het eind van het seizoen er uit ligt :xp:
 
v2u3SYSy
 
Tja Fein en Van Ginkel spelen nooit dus wat ze kunnen weet ik niet. En Ihattaren of Mario naast Boscagli is denk ik te aanvallend dus dan vind ik Rosario gewoon een logische keus.
Doe mij Rosario maar ipv Sangare, waarbij geen enkele pass aankomt.
Maar bij Sangare zit er nog rek in en hij heeft vaker goede potten gespeeld dan Rosario. Laatste tijd is het helaas wel steeds bij de verkeerde kleur in spelen.
 
Ik krijg zowaar zin in de wedstrijd. Probeer te achterhalen waar dat nou plotseling vandaan komt. Kan eigenlijk niet anders getriggered zijn dan door de opstelling. Genoeg voetbal in de ploeg. Minder niet-controleurs. G&G erin.
Kansen om in ieder geval het doelsaldo op te vijzelen. Al moet Heracles dan niet op ons doel gaan schieten...(ga ik nog even doorgeven)
 
Frank Wortmuth schijnt dus de leermeester te zijn geweest van Schmidt, de beste man traint nu Heracles... veel van geleerd zeker.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan