PSV - Heracles Almelo | zaterdag 13 december 20:00 | Eindstand 4-3

Krateos

Administrator
Administrator
PSV-Heracles.png

Tegen Heracles, dat zou toch goed moeten komen!

Laatst bewerkt door een ninja:
Een overwinning past wel in het rijtje. Zowel 4-0 als 5-1 en zelfs 1-0.
Ga nou maar gewoon winnen PSV. Tegen Heracles moet dat toch.

Ik hoop dat ze doelsaldo ook in hun achterhoofd houden, is toch een punt extra. In het gunstigste geval staan we er nog maar 3 voor.

Ik hoop dat ze doelsaldo ook in hun achterhoofd houden, is toch een punt extra. In het gunstigste geval staan we er nog maar 3 voor.
Huh, hoezo gunstigste geval nog maar 3? Als wij en ajaks winnen staan we 9 punten los. Of doelde je het minst gunstige?

Nog niet na dit weekend verwacht ik. Feyenoord is trouwens niet echt stabiel. Hebben nogal wat blessures. Komt goed

Thuiswedstrijd winnen en dan rustig afwachten en hopen dat Feyenoord doorgaat met verliezen. 9 punten voorsprong met een zwaar uit programma. Keurig.

Thuiswedstrijd winnen en dan rustig afwachten en hopen dat Feyenoord doorgaat met verliezen. 9 punten voorsprong met een zwaar uit programma. Keurig.
Klinkt goed, maar wel eerst zelf zien te winnen.
Graag efficiénter zijn dan dinsdag,want ik snap nog niet hoe dom de twee keuzes waren van Driouech waardoor het geen 3-0 werd.
Dommer nog dan de verkeerde keuzes waar de 1-1 uit voort kwam.

En het zou ook handig zijn als men de buitenspelregels nog eens bekeek, leerde dat de bal in het doel moet en niet de speler, dat schieten in en rond de 16 meer kans op succes biedt dan eindeloze combinaties in de drukte daar, dat je niet uit een moeilijke hoek op doel schiet maar dan de bal - op maat - breed legt voor een medespeler recht voor het doel enzovoorts.
Maar als we winnen kan het inderdaad een leuk weekend worden want ik geef Ajax best kans tegen Feijenoord.

G8ELQ5aXkAEtVah

Pepi in de spits.
Obispo in de basis en Gąsiorowski op de bank.

Winnen PSV
:PSV:

Ik begrijp de opstelling wel, Gasiorowski rust geven en Obispo doet het ook echt goed maar het wordt zo wel een beetje pijnlijk voor Flamingo.
Flamingo’s tijd komt nog wel. Ik was wat teleurgesteld na de wedstrijd van dinsdag, ik had gehoopt dat we verder zouden zijn. Vanavond dan maar een goed resultaat neerzetten met bij voorkeur mooi voetbal.

Terug
Bovenaan Onderaan