Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Heel simpel, afslachten
Ook. De beker ook en knock out fase CL ook. We hebben niet voor niets een brede selectie. Sowieso wil ik de dubbel dit jaarVanaf nu, alls volop op de competitie
Huh, hoezo gunstigste geval nog maar 3? Als wij en ajaks winnen staan we 9 punten los. Of doelde je het minst gunstige?Ik hoop dat ze doelsaldo ook in hun achterhoofd houden, is toch een punt extra. In het gunstigste geval staan we er nog maar 3 voor.
Nog niet na dit weekend verwacht ik. Feyenoord is trouwens niet echt stabiel. Hebben nogal wat blessures. Komt goedIk hoop dat ze doelsaldo ook in hun achterhoofd houden, is toch een punt extra. In het gunstigste geval staan we er nog maar 3 voor.
Bedoel 3 goals.Huh, hoezo gunstigste geval nog maar 3? Als wij en ajaks winnen staan we 9 punten los. Of doelde je het minst gunstige?
Klinkt goed, maar wel eerst zelf zien te winnen.Thuiswedstrijd winnen en dan rustig afwachten en hopen dat Feyenoord doorgaat met verliezen. 9 punten voorsprong met een zwaar uit programma. Keurig.
Flamingo’s tijd komt nog wel. Ik was wat teleurgesteld na de wedstrijd van dinsdag, ik had gehoopt dat we verder zouden zijn. Vanavond dan maar een goed resultaat neerzetten met bij voorkeur mooi voetbal.Ik begrijp de opstelling wel, Gasiorowski rust geven en Obispo doet het ook echt goed maar het wordt zo wel een beetje pijnlijk voor Flamingo.
Of het is meer een 4-4-2 opstelling zodat Salah-Eddine of Dest door kunnen schuiven.Saibari of Til op de vleugel dus.. Ben daar geen fan van.