PSV - Heracles Almelo | Woensdag 15 mei | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
Um1PwuU.png
 
Nou, onbevangen spelen, 16-0 dus :maniac:
Nee joh was een grapje. Bomnel gaat gewoon voor de 3 punten en zal geen enkel extra risico nemen. Hendrix mag de laatste wedstrijd weer opdraven, en gewoon controlerend spelen, en na afloop zal Bommel zeggen dat het behaalde puntenaantal normaal gesproken genoeg moet zijn voor de titel. Het zal geen hand in eigen boezem verhaal worden.
 
Nee joh was een grapje. Bomnel gaat gewoon voor de 3 punten en zal geen enkel extra risico nemen. Hendrix mag de laatste wedstrijd weer opdraven, en gewoon controlerend spelen, en na afloop zal Bommel zeggen dat het behaalde puntenaantal normaal gesproken genoeg moet zijn voor de titel. Het zal geen hand in eigen boezem verhaal worden.
Ik ben bang dat je volledig gelijk krijgt met dit scenario.
 
Mag toch hopen dat er nu er niks meer op het spel staat wat aanvallend wordt gespeeld.

Bah klote verzetting. Nu staat er niks meer op het spel. Precies wat ze gehoopt hadden.

Ik wil een 14-0 zien (want mijn oudste zoon van 4 gaat mee en wij willen juichen) en een 1-0 door El Jebli.

:grin:
 
Het is de laatste wedstrijd van het seizoen, PSV speelt voor eigen publiek, dus ik gun onze supporters nog wel een mooie afsluiting van het seizoen zonder prijzen. Onze jongens mogen hun frustraties van zich afspelen. Ik zeg : 3-1. Maar eerlijkheidshalve zal het mij zeker niet verbazen als PSV wederom punten verspeelt op de slotdag.
 
Denk dat PSV makkelijk wint. Heracles kan nog 5e, maar ook nog 9e worden, dus die zullen wel wat willen. Snelle goal van PSV en dan moet Heracles wat.
 
Denk dat PSV makkelijk wint. Heracles kan nog 5e, maar ook nog 9e worden, dus die zullen wel wat willen. Snelle goal van PSV en dan moet Heracles wat.
En juist dat, die snelle goal, is HET probleem bij PSV in dit seizoen....
 
Morgen staat alles toch in het teken van ajaks en de kampioen, kijk je PSV zal het toch weer veel over ajaks gaan, inc het overschakelen naar ajaks, amsterdam, plekjes in a'dam waar het al gevierd word enz.

Good luck wie deze match gaat volgen met al die spam er voor-na en tijdens :braak:
Ik heb de blurays al uitgekozen, weg van de computer, telefoon op stil en klaar...
 
Morgen staat alles toch in het teken van ajaks en de kampioen, kijk je PSV zal het toch weer veel over ajaks gaan, inc het overschakelen naar ajaks, amsterdam, plekjes in a'dam waar het al gevierd word enz.

Good luck wie deze match gaat volgen met al die spam er voor-na en tijdens :braak:
Ik heb de blurays al uitgekozen, weg van de computer, telefoon op stil en klaar...
Ik zit morgen gewoon in het stadion, thuis was afgelopen seizoen prima. Volgend jaar weer, verlenging is binnen
 
Morgen staat alles toch in het teken van ajaks en de kampioen, kijk je PSV zal het toch weer veel over ajaks gaan, inc het overschakelen naar ajaks, amsterdam, plekjes in a'dam waar het al gevierd word enz.

Good luck wie deze match gaat volgen met al die spam er voor-na en tijdens :braak:
Ik heb de blurays al uitgekozen, weg van de computer, telefoon op stil en klaar...
De spam voor en na mis ik, ik kijk alleen de wedstrijd. En als t n vervelende vent is zet ik t geluid af en muziek aan.
 
Morgen staat alles toch in het teken van ajaks en de kampioen, kijk je PSV zal het toch weer veel over ajaks gaan, inc het overschakelen naar ajaks, amsterdam, plekjes in a'dam waar het al gevierd word enz.

Good luck wie deze match gaat volgen met al die spam er voor-na en tijdens :braak:
Ik heb de blurays al uitgekozen, weg van de computer, telefoon op stil en klaar...
Moet je in het stadion gaan zitten, heb je er geen last van! Zo ga ik het doen. Wedstrijdje kijken daarna wat spelers uitzwaaien. Dan naar huis en recht naar bed:PSV:
 
PSV speelt nu nergens meer voor, dus het is heel simpel: PSV moet er alles aan doen om een zo'n leuk mogelijke pot van te maken voor het publiek. Ik hoop dat de definitie van 'leuk voetbal' tussen de supporters en Van Bommel/de spelers niet verschilt. Voor mij is het lekker hoog tempo, stel mooie acties en zo veel mogelijk ballen vooruit.
 
Alle ballen op Luuk. Voor PSV staat er niets meer op het spel, maar ik zou het Luuk enorm gunnen dat ie topscorer wordt van dit seizoen. Anders krijg ik weer die verschrikkelijke grijns van Tadic te zien, die door de medio ook al wordt geprezen voor zijn goals, waarin negen penalty's zitten.
Dus laat Luuk maar scoren.
 
Alle ballen op Luuk. Voor PSV staat er niets meer op het spel, maar ik zou het Luuk enorm gunnen dat ie topscorer wordt van dit seizoen. Anders krijg ik weer die verschrikkelijke grijns van Tadic te zien, die door de medio ook al wordt geprezen voor zijn goals, waarin negen penalty's zitten.
Dus laat Luuk maar scoren.
Had ik nog niet over nagedacht!! Idd Luuk topscorer en we kunnen nog de 100 goals gaan halen!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan