PSV - Heerenveen | woensdag 4 februari 21:00 | Eindstand 4-1

Misschien twijfelde hij mede daarom ook om te blijven. Bij Inter hoeft hij dit niet uit te leggen aan de rest…
Nou kom op. Je doet net of het jolige koekenbakkers zijn bij PSV.
Er is geen bod van Inter geweest en er is nadat het gerucht de wereld inging 1 gesprek tussen de directie van PSV en Perisic geweest. That’s it.
Hij heeft met volle verstand voor 2 jaar bijgetekend afgelopen zomer.

Echt, die Fabrizio Romano cs zitten zo vaak fout de laatste tijd, die hebben 100% zeker een dubbele agenda tegenwoordig. Of zijn gewoon in dienst van Inter of zo.

Jij wellicht niet, maar ik voel een zeer positief CL-verhaal aankomen 2026-2027.

Laatst bewerkt:
Daar werden wat beelden van getoond, over de intensiteit van de sprints.
Naast Perisic doen Saibari en Til dat ook.
Heb Wanner t ook zien doen toen die op 10 kwam te spelen.

De rest zou niet logisch zijn, gezien de positie op t veld, of de andere taken die ze hebben (behalve Esmir misschien, maar die was er al een stuk actiever mee dan ooit)
Ik zag Esmir juist er nog een gekke sprint inzetten om druk te zetten rond de 60e minuut (kan ook nog wat later zijn geweest) dat ik dacht, hoe kun je nu nog zoveel energie hebben, maar dat zag er goed uit. Verder viel me het druk zetten juist wel op van heel het team. Ze willen blijkbaar graag die beker winnen.

Er is geen bod van Inter geweest en er is na het gerucht de wereld inging 1 gesprek tussen de directie van PSV en Perisic geweest. Dat is het.
Hij heeft met volledig verstand voor 2 jaar bijgetekend afgelopen zomer.

Echt, die Fabrizio Romano zit zo vaak fout de laatste tijd, die tegenwoordig 100% zeker een dubbele agenda heeft. Of zijn gewoon in dienst van Inter of zo.

Jij misschien niet, maar ik voel een zeer positief CL-verhaal vooruit 2026-2027.
Managers en reporters ........moeten al eens iets de wereld insturen om in de belangstelling te komen en te blijven.....wetende dat "de waarheden" die ze verkondigen zonder meer geslikt worden door de "massa" :ROFL::ROFL::ROFL:.

Managers en reporters ........moeten al eens iets de wereld insturen om in de belangstelling te komen en te blijven.....wetende dat "de waarheden" die ze verkondigen zonder meer geslikt worden door de "massa" :ROFL::ROFL::ROFL:.
Ja, er moeten heel veel voetbal bladen en zenders dagelijks gevuld worden met een of ander "nieuwtje" of "achtergrond verhaal".
Daar zit veel pulp tussen.

Wat de wedstrijd betreft; Arbitrage zeer matig; waarom hebben we een VAR als die Kooy niet naar de kant roept als de doorgebroken Saibari in de 16 gevloerd wordt?
Commentator ook matig. Hij vond de strafschop na rust makkelijk gegeven, blijkbaar de spelregel niet kennende dat een opzettelijke overtreding in de 16, zoals gemaakt tegen Schouten uiteraard een strafschop moet opleveren.
Wel veel aandacht voor de kleur van de kaart die Schouten kreeg bij een sterk door hem opgeblazen geval. Geel was terecht en that's it , behalve voor bepaalde media.

Goede prestatie wederom van onze in vorm zijnde spelers en goede analyse - dank daarvoor - van Arnold Bruggink over ons.
Helaas kan ik niet meer zoals destijds in het stadion zien hoeveel zogenaamd vuile meters er gemaakt worden zonder bal.
We zijn immers afhankelijk van wat de regie ons wel of niet voorschotelt en van wat die wel of niet met herhaling wil laten zien.

Het schijnt dat Til, Mauro en Peresic maar ook de anderen daarin uitblinkers zijn.
En dat is inderdaad een belangrijk onderdeel van wat dit soms best linke systeem zo succesvol maakt.

De gretigheid van de ploeg versterkt de hoop dat er zowel een kampioenschap als bekerwinst in zit dit jaar.
Forza PSV

Er is geen bod van Inter geweest en er is nadat het gerucht de wereld inging 1 gesprek tussen de directie van PSV en Perisic geweest. That’s it.

Echt, die Fabrizio Romano cs zitten zo vaak fout de laatste tijd, die hebben 100% zeker een dubbele agenda tegenwoordig. Of zijn gewoon in dienst van Inter of zo.

Jij wellicht niet, maar ik voel een zeer positief CL-verhaal aankomen 2026-2027.
Dat hij überhaupt ging praten met Inter gaf wel te denken. Dat Inter geen bod deed doet er niet toe. Verder noem ik niemand een koekenbakker en jolig al helemaal niet… Perisic heeft wel vaker signalen afgegeven op het veld door de sprints die hij in de 90e minuut nog trok en aanjagen in de laatste minuten daar waar een aantal aan het eindsignaal dacht.
CL verhaal van volgend jaar moet nog blijken. Laten we eerst kijken hoe we de leegloop na deze zomer gaan regelen om weer kampioen te kunnen worden.

Dat hij überhaupt ging praten met Inter gaf wel te denken. Dat Inter geen bod deed doet er niet toe. Verder noem ik niemand een koekenbakker en jolig al helemaal niet… Perisic heeft wel vaker signalen afgegeven op het veld door de sprints die hij in de 90e minuut nog trok en aanjagen in de laatste minuten daar waar een aantal aan het eindsignaal dacht.
CL verhaal van volgend jaar moet nog blijken. Laten we eerst kijken hoe we de leegloop na deze zomer gaan regelen om weer kampioen te kunnen worden.
Het ging mij om je tweede zin ‘bij Inter hoeft hij dit niet uit te leggen aan de rest.’
Ik vind dat een zin die redelijk weinig hout snijdt, waarmee je het huidige PSV tekort doet.

En dat wijzen en zwaaien. Ach. Hij wees ook naar Wanner om de Hadj Moussa pass te onderscheppen, maar Wanner was al onderweg. Of in ieder geval Wanner denkt niet omdat Perisic wijst, oh jee ik moet nu gaan rennen.
Hij zwaait ook met zijn armen als hij in de dekking staat bij de 2-0 Feyenoord.

Daarnaast word ik nog steeds af en toe opgebeld door een werkgever/collega waarvoor en waarmee ik 20 jaar geleden werkte. ‘Kom deze kant op’ of ‘heb je het nog maar je zin?’ is een opmerking die dan ter tafel kàn komen. Dus dat Perisic met Inter praat of andersom is ook niet zo raar. Vind ik.

Maar het komt in de media, dus blijkbaar hebben personen/clubs er belang bij dat het op straat komt te liggen. En het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat het Perisic zelf is. Eerder de CL en eredivisie concurrenten, zaakwaarnemers en vloggers die het van transfers moeten hebben.

Laatst bewerkt:
Daar werden wat beelden van getoond, over de intensiteit van de sprints.
Naast Perisic doen Saibari en Til dat ook.
Heb Wanner t ook zien doen toen die op 10 kwam te spelen.

De rest zou niet logisch zijn, gezien de positie op t veld, of de andere taken die ze hebben (behalve Esmir misschien, maar die was er al een stuk actiever mee dan ooit)
Ik zag Saibari daar wat laat op reageren waardoor het net minder effectief werd. Maar dat was een enkele actie, ga ik Saibari niet op afrekenen.

Ik heb het gezegd over dit seizoen: twee stappen voorwaarts, eentje terug met een half elftal aan basisspelers wat vertrok. Het is beter uitgevallen dan dat, tien minuten langer stand houden en we hadden drie jaar op rij de knockout fase bereikt. En alweer vegen we de Eredivisie op een hoopje.

Ik ben wel heel erg benieuwd naar de volgende transferwindow, en de loting van de CL. Een beetje mazzel moet je hebben, en al die Engelse ploegen ontlopen elkaar.

Terug
Bovenaan Onderaan