PSV - Heerenveen | woensdag 4 februari 21:00 | Eindstand 4-1

Acht uur slaap is "gemiddeld" nodig voor een gezond mens.
Nu ik lees dat mensen hier om pakweg zes uur moeten opstaan, betekent dat dat zij om 22 uur naar bed moeten.
Dus is een duel om commerciéle redenen pas om 21 uur beginnen een schande. (a)
Die acht uur is volgens mij nooit wetenschappelijk onderbouwd. Ik heb zelf een tijd lang een polyritmisch slaappatroon gedaan. 4,5 uur slaap in de nacht en dan twee keer overdag 20 min slaap. Geen negatieve effecten gemerkt.

Das midden in de nacht man! :fear:
Persoonlijk vind ik dat ook een normale tijd voor werk. Als ik half 8 wil beginnen (is al 30 minuten later dan vroeger) en met OV naar werk moet (bijna dagelijks), staat mijn wekker ook om 5.50 uur. Later beginnen is nog later vrij.
Die acht uur is volgens mij nooit wetenschappelijk onderbouwd. Ik heb zelf een tijd lang een polyritmisch slaappatroon gedaan. 4,5 uur slaap in de nacht en dan twee keer overdag 20 min slaap. Geen negatieve effecten gemerkt.
Het is sowieso erg persoonsafhankelijk. Schijnbaar ook belangrijk dat je je slaapcycli afrondt. Ik schrok net wakker van een wekker elders in huis, dus k kan dat wel vergeten :ROFL: :ROFL:

Goedemorgen. Vandaag geen werk, dus uitgeslapen.

Persoonlijk vind ik dat ook een normale tijd voor werk. Als ik half 8 wil beginnen (is al 30 minuten later dan vroeger) en met OV naar werk moet (bijna dagelijks), staat mijn wekker ook om 5.50 uur. Later beginnen is nog later vrij.

Het is sowieso erg persoonsafhankelijk. Schijnbaar ook belangrijk dat je je slaapcycli afrondt. Ik schrok net wakker van een wekker elders in huis, dus k kan dat wel vergeten :ROFL: :ROFL:

Goedemorgen. Vandaag geen werk, dus uitgeslapen.
Aha, hier was die halve chat post in het verkeerde topic.

Die eerste zin is gewoonweg niet waar. Maar ja is voor een ander topic.
Nooit anders gehoord dan "gemiddeld" 8 uur slaap per persoon.
De een kan met minder toe, de ander heeft meer nodig.

Blijft overeind dat ik 21 uur te laat vind en 20 uur prefereer. :)
Prima voor jou dan.
Ik slaap liever 8 uur per nacht.
En verder , zoals ik Ralf hierboven zeg sprak ik van een gemiddelde.
Acht uur is dus niet voor iedereen heilig.

Nu maar weer terug naar de KNVB bekerwedstrijd.
Op naar de dubbel wat mij betreft al is Heerenveen bepaald geen makkie.

Jullie slapen allemaal uit...
Hier gaat de wekker 18 dagen per maand om 03:35 of 04:05, ik ben altijd genaai met die kut 21:00 wedstrijden. Beker hoort voor iedereen te zijn, jong en oud, dat niemand last heeft van bedtijd. Helemaal op een fucking werkdag als woensdag... 18:00 of 19:00 hooguit is gewoon de magic number, voor jong en oud en gekken als mij

Jullie slapen allemaal uit...
Hier gaat de wekker 18 dagen per maand om 03:35 of 04:05, ik ben altijd genaai met die kut 21:00 wedstrijden. Beker hoort voor iedereen te zijn, jong en oud, dat niemand last heeft van bedtijd. Helemaal op een fucking werkdag als woensdag... 18:00 of 19:00 hooguit is gewoon de magic number, voor jong en oud en gekken als mij
Dat is dan weer te vroeg. Veel mensen werken tot 17.00/18.00u😉

Er moet uiteindelijk een winnaar komen.
Dan gaat PSV winnen met Penalty's. ;)

Ja met verleningen en penals weet je het helemaal nooit, maar mijn glazen bol zegt ze gaan voorzichtig doen, beide nog moe van zondag, niet teveel risico's nemen en op safe spelen. Dan is 90 min zo voorbij... Dan beetje pushen en kan het alle kanten op

En jij heel je nacht voorbij en vroeger naar bed. Uiteindelijk lever je net zo veel in.

Ik ben voor 2 uur altijd thuis, vaak eerder, dan heb ik 6 uur ''free time'' tot bedtijd. Als jij om 7 uur wakker wordt en 6 uur thuis bent, heb je niet zoveel vrije tijd lijkt mij, of je moet dan ook na middennacht gaan slapen steeds. En ik kan elk dag alles regelen in de middag, probleemloos. Waar menig normaal mens verlof of half dag vrij moet vragen steeds. Maar goed blijft kwestie van gewenning, al verdubbel je mijn salaris ik ga nooit 9-5 doen, al verdubbel ik jullie salaris niemand wilt om 4 uur opstaan, of men wilt en trekt het niet* Kiezen tussen 2 kwaden gewoon dus..

En wat doet Derksen in de middag als hij wat eerder thuis is? Gamen? Forummen?

Ochtenden werken, middag/avond aandelen traden, en tussendoor gamen, forummen, series, films of alles tegelijk ja... Ook vliegen ja :lmao:

Nog 3 finales te gaan, afslachten die Friezen, op naar de triple, temeer daar de triple in NL tot nu toe slechts 1x werd behaald en dat niet door ons was.

Terug
Bovenaan Onderaan