Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Als we gewoon een spits hebben dan kan Saibari van Links maar ja we hebben er al een halfjaar geen.Pittig was het vooral uit, maar t zijn geen koekenbakkers en ik verwacht dat we links voor nog dunner in de opties zitten komende woensdag.
Triple, ook al is de JC schaal minder belangrijk het is naast het kampioenschap en de beker de 3e prijs die je in Nederland kunt winnen.We kunnen ons volledig richten op de beker en op de competitie. Geen Europese wedstrijden meer, dus dan maar de dubbel in Nederland binnenharken.
Ach ja mooi om te winnen, maar dat zie ik meer als een veredelde oefenwedstrijd.Triple, ook al is de JC schaal minder belangrijk het is naast het kampioenschap en de beker de 3e prijs die je in Nederland kunt winnen.
Inderdaad. Belachelijk tijdstip dat 21 uur.Kan het niet een uurtje eerder?![]()

Ligt aan ESPN uitzendschema. NEC - Volendam is op 18.45 uur. Ze willen de wedstrijden niet gelijktijdig.Kan het niet een uurtje eerder?![]()
Onze forum opa kan uitslapen toch?Inderdaad. Belachelijk tijdstip dat 21 uur.![]()
Mocht je mij bedoelen, ik denk ook aan al die supporters die nog 1 of 2 uur moeten reizen voor ze weer thuis zijn.Onze forum opa kan uitslapen toch?![]()

Half 8 is uitslapenMocht je mij bedoelen, ik denk ook aan al die supporters die nog 1 of 2 uur moeten reizen voor ze weer thuis zijn.
En deze jong van hart supporter laat zijn wekker 's morgens om 7.30 uur - zegge half acht - afgaan.
Dacht jij echt dat pensionado's niets te doen hebben?
Zonder hun vrijwilligerswerk stortte de economie van heel Nederland in.![]()

Ik slaap 3 dagen uit, dan gaat ie pas om 6:20, andere 2 dagen gewoon om 5:50.Half 8 is uitslapen![]()
Acht uur slaap is "gemiddeld" nodig voor een gezond mens.Half 8 is uitslapen![]()

Vrijwel alle Champions League wedstrijden beginnen om 21.00 uurAcht uur slaap is "gemiddeld" nodig voor een gezond mens.
Nu ik lees dat mensen hier om pakweg zes uur moeten opstaan, betekent dat dat zij om 22 uur naar bed moeten.
Dus is een duel om commerciéle redenen om 21 uur beginnen een schande.![]()
Dat is ook idioot.Vrijwel alle Champions League wedstrijden beginnen om 21.00 uur
Die eerste zin is gewoonweg niet waar. Maar ja is voor een ander topic.Acht uur slaap is "gemiddeld" nodig voor een gezond mens.
Nu ik lees dat mensen hier om pakweg zes uur moeten opstaan, betekent dat dat zij om 22 uur naar bed moeten.
Dus is een duel om commerciéle redenen pas om 21 uur beginnen een schande.![]()
Ik slaap 3 dagen uit, dan gaat ie pas om 6:20, andere 2 dagen gewoon om 5:50.