PSV - Granada CF | Donderdag 22 oktober | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Yep, hij is gewoon niet fit/in vorm genoeg. Hem opstellen om zijn marktwaarde helpt niemand verder, want die daalt zo alleen maar.

Ach ja, zal ik maar eens positief zijn? Vorig jaar wonnen we de eerste 2 om vervolgens alsnog uit de groep te flikkeren. Misschien is het nu wel andersom...
Volgens mij heeft hij een aflopend contract dus marktwaarde speelt niet echt...of heb ik het mis?
 
Mo best aardig na die fout waar de goal uit voortkwam. Goede dingen gezien, maar ook veel foute. En hij is nog steeds niet echt fit
Hoe lullig t misschien is, moet die jongen niet gewoon ff meters maken met JPSV om d'r weer in te komen..
 
Vooral weer heel weinig “voetbal” in het elftal vanavond. Nauwelijks combinaties of opkomende mensen. Geen plan in balbezit, zo leek het.
Hadden ook totaal geen spelers met diepgang in de tweede helft. Als max al op het middenveld komt. Wat een armoede dan.
 
Granada had geen beter team, wél een duidelijkere tactiek.

Het zegt best wat dat na weken van voorbereidingen + 5 speelronden er nog bijna niks zichtbaar is van Schmidt' tactiek. Of mis ik iets?

Ik zag het bij vlagen wel in de eerste helft. Eigenlijk denk ik dat het 'Gegenpressung' niet het probleem is - met een fitte selectie zal PSV daar heus wel in groeien. Het grote probleem dit seizoen gaat worden hoe om te gaan met tegenslag - wie neemt de regie, vooral op het middenveld? Wie temporiseert als het moet? Wie geeft eens een goede dieptepass, of gaat een dribbel aan? Wie deelt er eens uit? Met het verlies van Götze, niet eens helemaal fit, zakt ook het elftal in. Hoe kan dat?
 
Nou, de corona-voetbalstop kan niet snel genoeg komen wat mij betreft. Wat een zooitje onsamenhangend hotseknots-begonia-voetbal is dit zeg. Vreselijk om naar te kijken. Lijkt echt he-le-maal nergens op. Schrijnend gebrek aan kwaliteit. Hele voorbereiding gedraaid en ze kunnen elkaar nog niet fatsoenlijk aanspelen op een meter afstand. Alleen Götze kan me bekoren; als die in het veld staat lijkt het alsof hij omringd is door amateurs, zo groot is het verschil. Misschien is het ook wel zo.

Schmidt bakt er ook met zijn gewenste versterkingen nog steeds niks van, en met een oliedomme wissel gooit hij ook nog eens zijn eigen ruiten in. Verschrikkelijk zeg.

Kampioenschap kun je ook rustig uit je hoofd zetten.

helemaal eens met het eerste blok tekst
 
Heb me weer een ouderwets avondje kunnen ergeren. Hendrix was prima, maar er mistte wat techniek op het middenveld (Hendrix en Sangaré allebei niet de man van de pass). Viergever kan ook echt niet meer op linksback, wellicht nog als reserve achter Boscagli maar meer ook niet. Scheids was ook een drama die zich enorm mee liet slepen met dat gejank van die Spanjolen (UEFA zou hiervoor op moeten treden, IEDEREEN ziet dat het theater is en IEDEREEN is het ermee eens dat dit niet op het voetbalveld thuishoort!)

En ik hoop ook dat de discussie mbt Mo voorlopig voorbij is.
 
De meest veelzeggende statistieken wat mij betreft:

dribbels: 4 tegen 16
balbezit: 55% - 45%

Oftewel, brei werk, er niet doorheen komen terwijl onze veldbezetting gatenkaas is.
 
Ach we gaan nog regelmatig een deukje oplopen en dat mag van mij in de EL, valt niks te verdienen en zonder publiek niet belangrijk. Als je kampioen wordt dit jaar speel je meteen CL poulefase dat is belangrijk en waarschijnlijk wel met publiek, dus ik hoop dat Ajax lekker overwinterd samen met AZ.
 
Nou, liever nu direct zo'n slechte wedstrijd, dan wanneer het einde van de poule in zicht is en alles neerstort zal ik maar zeggen..... :FP::FP:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan