PSV - Granada CF | Donderdag 22 oktober | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Granada had geen beter team, wél een duidelijkere tactiek.

Het zegt best wat dat na weken van voorbereidingen + 5 speelronden er nog bijna niks zichtbaar is van Schmidt' tactiek. Of mis ik iets?
 
En eerlijk gezegd, heel objectief, het Pressing voetbal van Schmidt heb ik deze hele wedstrijd tegen Granada niet of nauwelijks gezien. Granada heeft nauwelijks wat te duchten gehad van PSV...die keeper van Granada heeft op het schot van Gotze en 2 andere momenten na, niks te doen gehad in de hele wedstrijd. Schmidt zal als excuus gebruiken dat we 4 basisspelers misten, maar toch, ik zag weinig bevlogenheid bij onze spelers...wat een verschil met Ajax gisteren tegen Liverpool..!
Granada deed maar aan pressing
 
Ach, in 88 heeft het NL elftal eens een toernooitje gespeeld waarbij het de eerste poulewedstrijd ook verloor. Kwam toen ook goed.
Moet PSV in de toekomst alleen niet teveel last hebben van false positives...
Buitenspel doelpuntje van Zahavi dan maar :D
 
Geen excuus, maar wel zuur dat je eigenlijk 4 basisspelers mist. Een type als Zahavi had je nu nodig tegen dit soort verdedigers. Granada is gewoon een stugge ploeg, die best een potje kunnen voetballen. Bedoel, die winnen niet voor niks van Sevilla afgelopen weekend. Zonde. Nu tegen die andere punten pakken
 
Mo wederom bewezen dat Jong PSV even het nivo van hem is

Yep, hij is gewoon niet fit/in vorm genoeg. Hem opstellen om zijn marktwaarde helpt niemand verder, want die daalt zo alleen maar.

Ach ja, zal ik maar eens positief zijn? Vorig jaar wonnen we de eerste 2 om vervolgens alsnog uit de groep te flikkeren. Misschien is het nu wel andersom...
 
Ach prima wedstrijd om conclusies te trekken, Hendrix niet goed genoeg( nu weet Schmidt het ook), Mauro te licht, Baumgartl en Viergever ontslaan, Mo ff seizoen in het tweede en de rest op naar zondag aangevuld met de echte basisspelers. Voor mij geldt dit seizoen maar een ding en dat is de competitie en alle slechte wedstrijden graag in de EL spelen. Zondag 3 punten dat is echt belangrijk.
 
Nou, de corona-voetbalstop kan niet snel genoeg komen wat mij betreft. Wat een zooitje onsamenhangend hotseknots-begonia-voetbal is dit zeg. Vreselijk om naar te kijken. Lijkt echt he-le-maal nergens op. Schrijnend gebrek aan kwaliteit. Hele voorbereiding gedraaid en ze kunnen elkaar nog niet fatsoenlijk aanspelen op een meter afstand. Alleen Götze kan me bekoren; als die in het veld staat lijkt het alsof hij omringd is door amateurs, zo groot is het verschil. Misschien is het ook wel zo.

Schmidt bakt er ook met zijn gewenste versterkingen nog steeds niks van, en met een oliedomme wissel gooit hij ook nog eens zijn eigen ruiten in. Verschrikkelijk zeg. Nog geen ogenblik dat zogenaamde positieve volgas voetbal van hem kunnen waarnemen; wat is dit?

Kampioenschap kun je ook rustig uit je hoofd zetten.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan