PSV - Granada CF | Donderdag 22 oktober | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Serieus, het was niet best, maar we misten ook wel aardig wat spelers. Het is een niet met elkaar ingespeeld team waar veel persoonlijke fouten gemaakt worden. Ik had graag Fein ook nog wel gezien (je moet toch iets veranderen/forceren). Of hadden we geen wissels meer?
 
Heel kortzichtig vind ik dit. Europese toernooien - EL of niet - zijn de perfecte leerschool voor een jonge groep en kan ook een boost geven voor de competitie. Marktwaardes van spelers kunnen omhoog, er is financieel redelijk wat terug te verdienen bij succes, etc etc.
Precies. Laten we de zaken omtrent de marktwaarde enz niet aan de PSVers overlaten. Ik stem voor dat de Ajacieden dat beleid van ons gaan overnemen.
 
Serieus, het was niet best, maar we misten ook wel aardig wat spelers. Het is een niet met elkaar ingespeeld team waar veel persoonlijke fouten gemaakt worden. Ik had graag Fein ook nog wel gezien (je moet toch iets veranderen/forceren). Of hadden we geen wissels meer?
Maar dan nog, t oogde allemaal zo nerveus alsof ze voor t eerst op een veld stonden.
 
Nou ja, Oranje liet tegen Italië zien dat ook 5-3-2 aanvallend en aantrekkelijk kan zijn. Maar ja, dan moet je daar natuurlijk wel de spelers voor hebben. Om te beginnen goede CV's....

Als je gaat aanvallen. Niet als je achteruit gaat lopen. Met 2 zwakke CV's gaat dat aanvallen niet.
 
Precies. Laten we de zaken omtrent de marktwaarde enz niet aan de PSVers overlaten. Ik stem voor dat de Ajacieden dat beleid van ons gaan overnemen.

De marktwaarde van Baumgartl en Viergever zijn na deze wedstrijd gedaald van 20 euro naar 10 euro (samen) en Mo heeft ook veel aan zijn marktwaarde gedaan vandaag idd goed dat ze EL spelen :lying:
 
En Malen begint ook iets teveel tijd nodig te hebben om beslissend te zijn. Als je voorin geen vuist maakt, krijg je het achterin gewoon drukker.
 
Is die Fein nou zo slecht dat zelfs Viergever er in komt maar hij niet??
Trainer die denkt slim te zijn door spelers op verkeerde plaatsen te zetten. Lukt bijna nooit. Hij had natuurlijk gewoon Madueke moeten brengen voor Gotze en op de plek van Gotze. Zo moeilijk is het niet.
Dit PSV kan nog geeneens 1 systeem spelen, laat staan in de rsut van systeem wisselen, kansloos
 
Nou, de wedstrijd ook gezien. Je mist gewoon teveel scorend vermogen. Malen en Mo zitten nog niet tegen hun topvorm aan. Degene die juist wel in topvorm is, is er niet bij. Onze makkelijk scorende spits ook niet. Dan ook nog eens Gotze na 1 helft gewisseld. Dan is bijna al je scorend vermogen weg. Ik snapte het idee achter de 5-3-2 na rust ook niet echt. Doe dan Mauro een linie terug en zet Madueke erin of zoiets. Maar oke, straks speel je weer met Teze Gakpo Rosario Zahavi en Thomas.
 
Ach we gaan nog regelmatig een deukje oplopen en dat mag van mij in de EL, valt niks te verdienen en zonder publiek niet belangrijk. Als je kampioen wordt dit jaar speel je meteen CL poulefase dat is belangrijk en waarschijnlijk wel met publiek, dus ik hoop dat Ajax lekker overwinterd samen met AZ.
Je wilt toch ook een keer overwinteren in Europa na al die kansloze jaren.. Wat heb je nu in de champions league te zoeken? Voor het aanzien van de club is het ook goed als je overwintert.

Tuurlijk is het geld van de champions league belangrijk en de affiches zijn mooi. Maar voetbal is ook voor de prijzen, en dan heb je meer kans in de EL dan de CL.
 
Ach we gaan nog regelmatig een deukje oplopen en dat mag van mij in de EL, valt niks te verdienen en zonder publiek niet belangrijk. Als je kampioen wordt dit jaar speel je meteen CL poulefase dat is belangrijk en waarschijnlijk wel met publiek, dus ik hoop dat Ajax lekker overwinterd samen met AZ.
Clubcoëfficiënten... Die hebben we hard nodig
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan