PSV - Granada CF | Donderdag 22 oktober | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
lastige pot hopelijk een kleine overwinning veel spelers nog niet in goede vorm. Max,Teze en Gakpo zijn de enige die in vorm zijn.
Dumfries,Mo en Rosario volledig de vorm kwijt.
 
Ik gok Teze wel beschikbaar. Zahavi met wat geluk (sws geluk dat het in Nederland).
  1. Teze is reeds corona-vrij getest, dus dat zal geen probleem zijn voor donderdag.
  2. Zahavi zijn laatste test was positief. Hij moet hergetest worden. Als hij corona-vrij getest wordt, weet ik niet of hij donderdag mee mag doen. Ik kan de UEFA regels hierover niet vinden. Ik weet niet welke termijn de UEFA aanhoud. Wellicht langer dan de 72 uur die de KNVB hanteert na een negatieve test.
 
  1. Teze is reeds corona-vrij getest, dus dat zal geen probleem zijn voor donderdag.
  2. Zahavi zijn laatste test was positief. Hij moet hergetest worden. Als hij corona-vrij getest wordt, weet ik niet of hij donderdag mee mag doen. Ik kan de UEFA regels hierover niet vinden. Ik weet niet welke termijn de UEFA aanhoud. Wellicht langer dan de 72 uur die de KNVB hanteert na een negatieve test.

Ik denk dat Mauro in een Europese wedstrijd een prima vervanger is voor Zahavi. Knapt heel veel vuil werk op, en met Gakpo en Malen zou er voldoende scorend vermogen moeten zijn.
 
  1. Teze is reeds corona-vrij getest, dus dat zal geen probleem zijn voor donderdag.
  2. Zahavi zijn laatste test was positief. Hij moet hergetest worden. Als hij corona-vrij getest wordt, weet ik niet of hij donderdag mee mag doen. Ik kan de UEFA regels hierover niet vinden. Ik weet niet welke termijn de UEFA aanhoud. Wellicht langer dan de 72 uur die de KNVB hanteert na een negatieve test.


7.7. Previous confirmed cases

It is currently recognised that those who have recovered from COVID-19 may still be at risk of delivering positive PCR test results, despite having no contagion risk nor virus symptoms. Participants from Group 1 or Group 2 who have verified confirmation that they have now recovered from the virus are invited to submit documentation of this to the UPAP, including the date of diagnosis of the virus, complete relevant medical history and any other medical documents in this context e.g. SARS-CoV-2-RNA test or any other laboratory tests. This must be provided at least one week before the team’s next UEFA Match. This information will then be analysed by the UPAP which may provide recommendations to the team concerned and to UEFA as to the possible steps to be taken.

To start this process teams must contact covid19.testing@uefa.ch to be put in touch with relevant members of the UPAP. Any such UPAP recommendations are strictly advisory and it is the responsibility of the team to liaise with the competent local authorities, if necessary, for further steps (potentially both in the team’s home country in the match venue).
 
  1. Teze is reeds corona-vrij getest, dus dat zal geen probleem zijn voor donderdag.
  2. Zahavi zijn laatste test was positief. Hij moet hergetest worden. Als hij corona-vrij getest wordt, weet ik niet of hij donderdag mee mag doen. Ik kan de UEFA regels hierover niet vinden. Ik weet niet welke termijn de UEFA aanhoud. Wellicht langer dan de 72 uur die de KNVB hanteert na een negatieve test.
Rosario wordt al 2 seizoenen getest bij PSV en die is nog nooit positief getest.
 
Ik verwacht een hoop geduikel en irritatie. Kan in principe met alles leven, zolang we maar winnen. Makkelijk zal het zeker niet worden ben ik bang
 
lastige pot hopelijk een kleine overwinning veel spelers nog niet in goede vorm. Max,Teze en Gakpo zijn de enige die in vorm zijn.
Dumfries,Mo en Rosario volledig de vorm kwijt.
Ach ... Het is zoals iedere wedstrijd. Gewoon vaker scoren dan de tegenstander. :rolleyes: Let wel: In de juiste goal. :cautious: ;)
 
Gaat een zeer lastige pot worden. Granada is inmiddels toch een geduchte ploeg in Spanje. Al met al moet een kleine overwinning wel kunnen. 2-1
 
Dit is echt zo'n pot die twee kanten op kan.
Maak je een vroege goal dan zou het een makkelijke wedstrijd kunnen worden. 5-1.

Laat je het scoren na, of krijg je er zelfs één tegen dan zal Granada een stugge tegenstander zijn. 1-1.
 
Dit is echt zo'n pot die twee kanten op kan.
Maak je een vroege goal dan zou het een makkelijke wedstrijd kunnen worden. 5-1.

Laat je het scoren na, of krijg je er zelfs één tegen dan zal Granada een stugge tegenstander zijn. 1-1.
Voelt ook aan als zo'n wedstrijd waar je er niet doorheen komt omdat de tegenstander ervaren en geslepen is en dan 0-2 verliest door een kopgoal uit een corner en een penalty. Die penalty kan goedkoop gegeven zijn of een speler ''hapt'' op het uitlokken. Een beetje zoals Atletico ook jarenlang speelde.
 
Laatst bewerkt:

Soldado doet niet mee, dat scheelt weer wat
Nu die andere 11 nog... Maar ff zonder gekheid.. het wordt steeds meer een (corona) roulette.

Overigens mag Soldado een grote naam zijn. Zijn marktwaarde is 1 miljoen. Scoorde 2 maal in 7 LaLiga en EL wedstrijden.
 
Laatst bewerkt:
Prijzen pakken zal veelal afhangen van geluk met besmettingen. Vooral wie zijn belangrijke spelers wel of niet kwijt is en in welke wedstrijd(en)
Inderdaad, valt ook niet meer te rijmen, je gooit half Nederland dicht en dit mag allemaal maar doorgaan met als gevolg dat er veel besmettingen zijn.
 
Inderdaad, valt ook niet meer te rijmen, je gooit half Nederland dicht en dit mag allemaal maar doorgaan met als gevolg dat er veel besmettingen zijn.
Nouja opzich. Ze zijn er wel steeds op tijd bij. Ik heb liever in een lockdown op donderdag naar PSV kijken dan helemaal niks te doen. Zolang ze het verantwoord doen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan