PSV - Go Ahead Eagles | Zondag 3 augustus | Eindstand 2-1

Krateos

Administrator
Administrator
PSV-GoAhead_JC.png

De eerste officiele wedstrijd van het seizoen! Gaat Bosz de prijzenpakker weer een schaal toevoegen aan zijn en onze prijzenkast?

Laatst bewerkt door een ninja:
Zou toch mooi zijn als Go Ahead 'm wint. Vond het ook niet heel erg dat PEC toen deze wedstrijd van Ajax won. Voor zo'n club is deze prijs veel meer waard dan voor Ajax of PSV.

Zou toch mooi zijn als Go Ahead 'm wint. Vond het ook niet heel erg dat PEC toen deze wedstrijd van Ajax won. Voor zo'n club is deze prijs veel meer waard dan voor Ajax of PSV.
Wat een onzin. Iedere club wil zoveel mogelijk prijzen winnen.

Uiteraard, maar als PSV 'm wint wordt ie in de prijzenkast geschoven en nooit meer naar om gekeken. Voor clubs als Go Ahead of PEC zijn het absolute hoogtepunten in de clubhistorie.
Bij PSV staan ze net zo mooi in de prijzenkast als bij GAE. Het is alleen een iets meer gevulde prijzenkast 🤔

Johan draait zich om in zijn graf.
Maar ik geef je in die zin gelijk dat het bij ons een kwestie van statistiek is: slechts het aantal telt (en vooral dat er meer fruitschalen in Eindhoven zijn dan in Duivendrecht) Terwijl het voor een club als Go Ahead een bijna eenmalig stunt zou zijn.

Maar goed statistiek boven eenmalige supporterbelevenis dus: winnen!

Nou ja, ik bedoel eigenlijk dat je hoopt dat wij hem niet winnen en dat je het niets uitmaakte dat die verschrikkelijke schijtclub hem niet won van pec. Nou ik wil gewoon winnen

Joey Kooij gaat hem fluiten! Misschien toch nog Stengs ophalen uit Amsterdam :unsure:

Ik verwacht dat de basisopstelling van morgenavond dezelfde zal zijn als in de JC Schaal, en dat die vrijwel gelijk is aan de laatste oefenpot. Dus:

Driouech - Pepi - Perisic
Saibari - Schouten - Til
Mauro - Yarek - Flamingo - Dest
Olij

Maar misschien krijgt Van Bommel het vertrouwen om zich te laten zien, en misschien wint Veerman het toch van Til/Saibari.

Joey Kooij gaat hem fluiten! Misschien toch nog Stengs ophalen uit Amsterdam :unsure:

Ik verwacht dat de basisopstelling van morgenavond dezelfde zal zijn als in de JC Schaal, en dat die vrijwel gelijk is aan de laatste oefenpot. Dus:

Saibari - Schouten - Til
Olij

Maar misschien krijgt Van Bommel het vertrouwen om zich te laten zien, en misschien wint Veerman het toch van Til/Saibari.
Rijdt Stengs elke dag van Amsterdam naar Rotterdam?

Saibari - Schouten - Til
Olij

Misschien het vertrouwen? Die is gewoon als basisspeler gehaald.

Heb wel zin in deze wedstrijd. Nog geen Europese verplichtingen, dus een ideale wedstrijd in aanloop naar de competitie start waarin beide ploegen voor het eerst dit seizoen vol voor de overwinning zullen gaan (mag ik hopen).

Terug
Bovenaan Onderaan