PSV - Go Ahead Eagles | Woensdag 26 februari | Eindstand 1-2

Ja, stom he? Waarom maken ze de kansen niet gewoon af?!
Doe maar lacherig en snap ik maar Luuk de Jong is wanneer hij weer eens een periode heeft ingelast om niet te scoren een waardeloze spits. Dat inzet verhaal krijg ik ook onderhand kotsneigingen van. Een spits moet scoren en dat doet hij niet. Velen vonden het maar onzin om Pepi basis te zetten maar je ziet nu waarom. Of Pepi dan de topspits is moet maar blijken maar Luuk is dat zeker niet en kost je de titel en de finale van de beker. Zet daar zo een waardeloze speler als Baka naast en tel uit je winst. Dan laat ik Veerman en Til vandaag maar met rust.
Heb echt nooit begrepen dat men zo idolaat is/was van Bakayoko. De blessure van Pepi en een coach die geen plan B heeft geleerd op de cursus en een Stewart (kotste al wanneer men hier weer over Stewart is weer aan het koken begon) die 1 seizoen zijn likstje mocht leegkopen en nu niks meer kan verzinnen voor in de spits en alleen oud spelers weet te vinden kost je de titel en een mogelijk jarenlange titelkandidaat nummer 1 positie. En diezelfde Stewart mag in de zomer met zijn lege lijstje spelers gaan halen.

Onder de rivieren in het zuiden wordt je gewoon standaard benadeeld door Zeist en de arbitrage.
Dat is algemeen bekend en al een feit sinds de jaren 60 van de vorige eeuw.
Hoewel het klopt dat PSV weinig vrienden heeft in de randstad media en bij de voetbalbond, moet je dit keer het niet zoeken bij de scheidsrechter.
Ditmaal lag het echt alleen aan een superslecht PSV en een heel goed GAE.
Klopt maar dat is niet de reden waarom we woensdag verloren hebben. Dat is omdat we zeer slecht waren en ons laten aftroeven in alles
Je antwoord aan ronaldinho van PSV is correct. Dit keer lag het echt aan onszelf.
Maar dat PSV ook dit seizoen last heeft van de negatieve benadering in veel stemming makende media en van arbitrale kadootjes voor onze concurrent , is natuurlijk ook correct.
Al willen sommigen daar kennelijk nooit iets van horen of zien.
Ik ben een trouw supporter. Maar om nu na elk puntverlies mijn hele club af te branden en de rest van de avond elke speler als waarderloze zoutzakken benoemen vind ik gewoon onzin
Ach ja, in de opportunistische voetbalwereld en dus ook op een forum roepen dezelfde mensen de ene week Hosannah en een week later Kruisig hem.
Het kost veel moeite om een grote teleurstelling als die van gisteravond te verwerken en ik heb ook heel wat af gevloekt, maar ik ben met je eens dat het niet deugt om iedere PSVer nu maar meteen in de vuilnisbak te willen gooien.

Al moet ik zelf ook wel instemmen met een aantal kritische opmerkingen over wat er binnen ons PSV gaande is.
Er lijkt iets goed fout te zitten om er maar eens een contradictio in terminis tegen aan te gooien.

En mocht het zaterdag in Deventer weer niet lukken om de drie punten in de wacht te slepen kunnen we denk ik de titel voor dit seizoen onderhand echt op onze buik schrijven.
Want dan hebben de spelers zelf er blijkbaar het bijltje bij neergegooid. Hetgeen heel kwalijk zou zijn.

Laatst bewerkt:
.
Is het de manier waarop er wordt verloren? Want je kan een Beker halve finale natuurlijk gewoon verliezen. GOA is goed bezig dit jaar en is een geduchte Beker tegenstander ook. En als we kijken naar de Beker finale welke wordt gehouden 2 dagen voor het uit duel met FC Twente, ben ik er eigenlijk niet zo rouwig onder.
Het is de manier waarop. Ik heb geen probleem met verliezen van een tegenstander mits alles is gegeven en je er alles voor hebt gedaan. Daar was gisteren geen sprake van. Na de 0-2 besloten de diva's eindelijk eens serieus te gaan spelen. Met 1 helft je best doen tegen een gemotiveerde tegenstander red je t niet..

We kunnen de spelers wel afzeiken omdat ze niet genoeg geven maar de trainer is diegene die dat moet voorkomen. Ik zie dat bij Arne Slot niet zo snel gebeuren eerlijk gezegd.

Richting volgend jaar eerst maar eens Schouten en Veerman lozen. Te slap duo. Sem Steijn en Sven Mijnans ophalen.

2 aanvallende middenvelders in plaats van 2 verdedigende middenvelders?
En dan kan je je afvragen of Veerman en Schouten echt verdedigende middenvelders zijn. Eigenlijk is die positie wel echt de achilleshiel.
Een type Clasie die ballen afpakt en de rest neerzet zou ons echt verder helpen.

Richting volgend jaar eerst maar eens Schouten en Veerman lozen. Te slap duo. Sem Steijn en Sven Mijnans ophalen.
Haha pffffffff…nu opeens zijn Schouten en Veerman niets meer en denk je serieus dat het niveau omhoog gaat met AZ/Twente spelers…??? Kom op man…Steijn is een hele simpele voetballer met een neusje voor de goal zoals Til en Mijnans is veel te traag voor de top…Schouten heeft zich op podia laten zien waar dat soort spelers alleen maar van kunnen dromen…

Haha pffffffff…nu zijn Schouten en Veerman niets meer en denk je serieus dat het niveau omhoog gaat met AZ/Twente spelers…??? Kom op man…Steijn is een hele simpele voetballer met een neusje voor het doel zoals Til en Mijnans is veel te traag voor de top…Schouten heeft zich op podia laten zien waar dat soort spelers alleen maar van kunnen dromen…
Zeker nu omdat het minder gaat zotte ingrepen doen en om Schouten van de hand doen .....en vervangen door twee vraagtekens.
Het is wel zo dat er "vuur" ontbreekt en vooral Veerman geeft soms de "slappe" indruk van "het loopt wel los"".....
Achteraan moet er ook lengte en snelheid bijkomen als je heel hoog wilt blijven spelen en niet meer "gepakt" wil worden op de tegenaanval .

Laatst bewerkt:
Haha pffffffff…nu opeens zijn Schouten en Veerman niets meer en denk je serieus dat het niveau omhoog gaat met AZ/Twente spelers…??? Kom op man…Steijn is een hele simpele voetballer met een neusje voor de goal zoals Til en Mijnans is veel te traag voor de top…Schouten heeft zich op podia laten zien waar dat soort spelers alleen maar van kunnen dromen…
Toch zou ik puur op basis van zijn geweldige mentaliteit Steijn wel ipv Til willen zien.

Terug
Bovenaan Onderaan