Ralf Edström
Assistent Coach
Doe maar lacherig en snap ik maar Luuk de Jong is wanneer hij weer eens een periode heeft ingelast om niet te scoren een waardeloze spits. Dat inzet verhaal krijg ik ook onderhand kotsneigingen van. Een spits moet scoren en dat doet hij niet. Velen vonden het maar onzin om Pepi basis te zetten maar je ziet nu waarom. Of Pepi dan de topspits is moet maar blijken maar Luuk is dat zeker niet en kost je de titel en de finale van de beker. Zet daar zo een waardeloze speler als Baka naast en tel uit je winst. Dan laat ik Veerman en Til vandaag maar met rust.Ja, stom he? Waarom maken ze de kansen niet gewoon af?!
Heb echt nooit begrepen dat men zo idolaat is/was van Bakayoko. De blessure van Pepi en een coach die geen plan B heeft geleerd op de cursus en een Stewart (kotste al wanneer men hier weer over Stewart is weer aan het koken begon) die 1 seizoen zijn likstje mocht leegkopen en nu niks meer kan verzinnen voor in de spits en alleen oud spelers weet te vinden kost je de titel en een mogelijk jarenlange titelkandidaat nummer 1 positie. En diezelfde Stewart mag in de zomer met zijn lege lijstje spelers gaan halen.