PSV - Galatasaray | Woensdag 21 juli | Eindstand 5-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Na deze wedstrijd is het ook direct duidelijk waarom Babel niet bij Ajax of PSV speelt. Zeer zwak
 
Thomas kwam erin in de 76e minuut omdat Schmidt waarschijnlijk de 3-1 wel voldoende vond en wat behoudender wilde spelen.
Rosario kwam in de 90e minuut het veld in. Dat moet je Ihattaren ook niet aandoen,
Dan is de hel los. :cautious:
Dat je al stelt dat de hel los is zegt genoeg over Mo. Hij zit een wedstrijd wissel en had je zijn gezicht moeten zien, ook na afloop niet bij de groep maar apart op het veld rondlopen en waarom kan je het Mo niet aandoen om hem vlak voor tijd te brengen, maar een andere speler wel, vreemd hij krijgt toch gewoon salaris. Ik wil het hebben over PSV en blij zijn als we goed presteren en niet weer over Mo daar hebben we het al genoeg over gehad. Hij moet laten zien dat ie er voor gaat zonder enige voorwaarden en niet elke keer alle aandacht willen hebben, maar deel uitmaken van het TEAM. Ik zie dat niet gebeuren dus gewoon afscheid nemen van Mo.
 
Ja eens! Gewoon Teze verdedigende degelijkheid op rechts. Dan kan Max lekker naar voren
Op rechts staat Mwene en Max staat op links hoe wil je dat invullen dan en ik vind dat beide spelers het prima hebben gedaan. Teze komt vanzelf en is voor mij geen back en zeker geen linksback. Teze is een prima back-up voor het huidige centrale duo.
 
Zo, het was anderhalf jaar geleden dat we zijn geweest en een betere terugkeer dan dit had ik niet kunnen wensen hoor. Holy shit. De hele dag al een bak vertrouwen dat ons dit ging lukken, met goed gevoel naar het stadion en het was al geslaagd toen ik die trap weer op liep naar binnen. De sfeer, de halve liters Bavaria die je op de helft al beu bent, de klote catering waar de bierleiding halverwege de wedstrijd klapte, het bier dat in je nek vloog bij een doelpunt. Man, wat een gemis is dat geweest.

En dan krijg je ook nog zo'n pot. Ik heb niet meer zo hard geschreeuwd en genoten sinds die thuiswedstrijd tegen Ajax in 18/19. Het door corona afgebroken seizoen was gewoon klote en toen stond er een team waar ik weinig mee kon. Vorig jaar was er niet eens de kans om een band op te bouwen met de spelers, maar dat hebben ze gisterenavond dubbel en dwars gedaan. Wat stonden ze toch godverdomme als een team te spelen. Ja er ging wat fout en er waren mindere spelers, maar de manier waarop ieder doelpunt werd gevierd maakte het voor mij duidelijk: wij gaan met dit team een mooi seizoen tegemoet. Zahavi de big game player die zelfs bijna (bijna, laten we niet overdrijven) Luuk doet vergeten, Götze die we eindelijk in een vol stadion aan het werk kunnen zien en Sangare die speelt als een beest. En zo kan ik er nog wel een aantal opnoemen. Vandaag is het gewoon genieten. En het zal soms nog wel eens klote gaan, maar ik heb echt een bak vertrouwen in deze selectie. Vooral als we straks nog geld investeren in vervangers voor de vetrokken spelers.

Top dat Van Ginkel na de ereronde iedereen nog de catacombe uit trok om richting Oost te gaan. En Sangaré kan zomaar een speler zijn die uit kan groeien tot een publiekslieveling, die man houdt wel van een feestje.

Ja jongens, de voortekenen zijn goed!
 
Exact. Eikels. Meteen levenslang stadionverbod geven.

Dat is te lievvvv, inslapen gewoon meteen, zulke mensen verdienen geen schone lucht. Vooral die bolle en dat bloempot kapsel brilsmurf annorexia mannetje met zijn mcdonalds vlaggetje..
 
Een bizarre match gewoon, PSV was gewoon ongekend goed en flitsend of de tegenstander was gewoon ongekend slecht.
Maar de dieptepunt blijft de vader en dochter die blijkbaar voor Gala waren en in het thuisvak zaten zo behandelen, fucking doorgesnoven tyfus junks van psv :mad:


Heeft ze ook "small club" onder een social media bericht van PSV getypt? Dan is het gerechtvaardigd, anders niet ;)

(Belachelijk natuurlijk)
 
Een bizarre match gewoon, PSV was gewoon ongekend goed en flitsend of de tegenstander was gewoon ongekend slecht.
Maar de dieptepunt blijft de vader en dochter die blijkbaar voor Gala waren en in het thuisvak zaten zo behandelen, fucking doorgesnoven tyfus junks van psv :mad:


Dat is natuurlijk fucking dom.

Wat dan niemand heeft gezien, en ik minstens zo dom vind, Is dat dit groepje stond te provoceren. Je hebt allereerst al tickets afgepakt van PSV fans die hier graag bij hadden willen zijn en gaat dan ook nog een beetje dom gebaren staan maken. Ik ben van mening, geen uitsupporters is ook geen uitsupporters. Zal niet iedereen het mee eens zijn, dat is prima. Maar goed als je er dan toch zit, hou het gezellig en ga niet de gevaren opzoeken. Weet namelijk voor 100% zeker dat je dan 0 problemen gaat krijgen, zoiets is in die afgelopen jaren nog nooit gebeurd. Ja oke, met Feyenoord supporters. Maar die gasten komen op een of andere manier altijd in onze Skyboxen terecht en gaan daar een beetje iedereen uitdagen.

Laat ik daarbuiten even vooropstellen dat een vader met kind aanvallen natuurlijk triest is. Ik leg alleen het verhaal uit wat die Twitter dozen niet hebben gezien.
 
triest... Maar ook niet heel slim om daar als Gala fan te gaan zitten.

Heb wel gehoord dat ze ook aan het uitdagen waren richting PSV. Tja eigen schuld dan. Valt niet goed te praten natuurlijk. Ook bijzonder dat er een lint om ze heen stond. Tja als er geen away supporters bij mogen dan is het niet slim. Vind het kwalijker dat fans van PSV hun kaarten aan Gala fans verkopen. Dit terwijl er ook meer PSV fans hierbij hadden willen zijn.
Maar dat ze zo makkelijk over een hekje kwamen, zeer bijzonder.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan