PSV - Galatasaray | Woensdag 21 juli | Eindstand 5-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou, dit is lekker thuiskomen. Ga nu, wat ik nooit doe, een wedstrijd terug kijken. Komt omdat ik de uitslag weet, als ze verloren hadden had ik niet eens een samenvatting van een samenvatting willen zien. Nu lekker jullie commentaar lezen, vooral bij de 2-1. Haha, omdat ik toch weet hoe het afloopt.
 
Dus jij vindt Marokkanen niet betrouwbaar :maniac:

Ach, ergens heeft Schmidt een punt, aan de andere kant heeft Mo in de voorbereiding ook wel laten zien dat hij het oppakt en stappen aan het zetten is. Verwacht dat ie vandaag ook wel 1/3e deel van de wedstrijd gaat meedoen.
Ja late reactie ik weet het. Maar je kietelt een speler nu toch ook als je hem nu een beetje vertrouwen geeft, dan stimuleer je hem toch om hard te werken.
 
Ja late reactie ik weet het. Maar je kietelt een speler nu toch ook als je hem nu een beetje vertrouwen geeft, dan stimuleer je hem toch om hard te werken.
ja, na middernacht, das wel laat. Het viel mij tegen dat hij geen minuten kreeg. Maar laten we t vooralsnog niet groter maken dan het is.
 
Dit was de mooiste wedstrijd van PSV onder leiding van Schmidt...!! Dit smaakt naar veel meer en hopelijk worden wij supporters wekelijks verwend met dit soort voetbal in de verschillende voetbalstadions. Als dit het pressie voetbal is wat Schmidt voor ogen heeft, dan ben ik zeer content hiermee...Forza PSV...!!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan