PSV - Galatasaray | Woensdag 21 juli | Eindstand 5-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
E62VPMhXIAcyd97


:D
 
Eens. Maar laatste 15-20 minuten voor Madueke was geen schande geweest. Hopelijk krijgen Teze, Mo en Pröpper genoeg minuten dit seizoen. Die doen toch weinig onder t.o.v. De basis van vandaag.
Om eerlijk te zijn vind ik de Mo van vorig jaar (oefenwedstrijden daar gelaten) wel echt een stuk minder dan de spelers in de basis nu.

Ik snap de haat op Vertessen ook niet echt. Die jongen creëert heel veel gevaar. Constant druk op de tegenstander en helpt verdedigend ook. Ja de afronding moet beter. Daar moet die aan werken. Maar ik vind het wel een handig wapen.
 
Nee hoor. Belachelijk dat Mo er niet in kwam en dat zo’n Snor er in moet komen. Vond Gakpo en Pröpper niet echt sterk.
Gakpo was niet zn beste wedstrijd idd. Maar de wissel op zich is niet zo gek.

Vond Vertessen overigens ook niet onverdienstelijk. Werkte zich te pleuris, zeker in de pressing belangrijk geweest.

Ginkel ging ff wat moeizamer na 60 min. Vond Propper niet verkeerd invallen. Sterke vent geworden.
 
Die heeft jaren bij Gala gespeeld, tuurlijk let hij meer op Gala dan wij doen. En gelijk heeft ie, ze waren bar slecht. Maar hij heeft ook gelijk dat PSV er dan ook nog maar even gebruik van moet maken, en dat hebben ze érg goed gedaan
Tja, ze wisten ook niet wat ze moesten doen, dat slechte kwam niet alleen door henzelf maar ook door ons spel en de druk.
 
Gakpo was niet zn beste wedstrijd idd. Maar de wissel op zich is niet zo gek.

Vond Vertessen overigens ook niet onverdienstelijk. Werkte zich te pleuris, zeker in de pressing belangrijk geweest.

Ginkel ging ff wat moeizamer na 60 min. Vond Propper niet verkeerd invallen. Sterke vent geworden.
Ik vond het verschil bij van Ginkel tegen PAOK en vandaag wel groot. Vandaag iets mindere wedstrijd van 'm. En nog steeds hoop ik dat Teze in de basis komt.
 
Je blaast een zinnetje op. Ik ben het wel met hem eens, Gala viel ook tegen. Verder was Sneijder alleen maar vol lof.
Door het slechte spel van Gala op gala af te schrijven haal je de prestatie van PSV naar beneden die met het gespeelde spel het Gala ook al knap moeilijk maakte.
 
Door het slechte spel van Gala op gala af te schrijven haal je de prestatie van PSV naar beneden die met het gespeelde spel het Gala ook al knap moeilijk maakte.

Ik vind echt dat je veel teveel inzoomt op een los zinnetje over het niveau van Gala. Een constatering die gewoon mag worden gemaakt. En vervolgens met 5-1 omver geblazen, met een topwedstrijd. Zoals men dan moet doen, als topclub. :cool:
 
Ik vind echt dat je veel teveel inzoomt op een los zinnetje over het niveau van Gala. Een constatering die gewoon mag worden gemaakt. En vervolgens met 5-1 omver geblazen, met een topwedstrijd. Zoals men dan moet doen, als topclub. :cool:
Ok, laat ik m los :cool:
 
Gakpo was niet zn beste wedstrijd idd. Maar de wissel op zich is niet zo gek.

Vond Vertessen overigens ook niet onverdienstelijk. Werkte zich te pleuris, zeker in de pressing belangrijk geweest.

Ginkel ging ff wat moeizamer na 60 min. Vond Propper niet verkeerd invallen. Sterke vent geworden.
Klopt ik kan ook wel genieten van de acties van Vertessen. Hij is snel en werkt erg hard. Technisch is het alleen functioneel wat ook niet erg is. Hij scoort alleen te weinig voor een aanvaller.
 
Heerlijke avond! Ramalho en Propper iig overtuigend; Mwene niet slecht maar moet beter.

Sangare, Madueke Gotze en Zahavi waren top! Wat een luxe van Rosario/ Sangare naar een Propper op de bank
 
Ja, das achteraf bekeken. An sich zijn het logische wissels waarbij je d'r niet op achteruit gaat in kwaliteit en juist wat vers bloed brengt. Wat dat betreft verwacht ik de wissel Gakpo - Vertessen (of Vertessen - Gakpo) heel veel te gaan zien dit jaar.

Aanvulling, als Gakpo in de basis staat is het inbrengen van Vertessen natuurlijk wel een achteruitgang, maar niet een hele grote. Brengt een ander soort gevaar met zijn snelheid. De scherpte voor de goal volgt wel.
Gakpo zat in een lijstje van de snelste sprints van het afgelopen EK. Ik heb het idee dat Vertessen misschien vaker sprints maakt?
 
Wat ik wel vind. Als van ginkel minder speelt dan heb ik alsnog het gevoel dat hij een positieve invloed heeft op het team. Door middel van coaching en werk verzetten. Iets wat ik bijv. Mis bij een Rosario.
Absoluut waar.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan