PSV - Galatasaray | Woensdag 21 juli | Eindstand 5-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Goeie wedstrijd!! Heerlijk naar Turkije toe zo. Zahavi,Madueke,Ramalho,Sangare,Boscagli,Gotze top! Van Ginkel, Vertessen en Mwene vond ik wat minder. De rest voldoende.
 
Cody voor Vertessen onbegrijpelijk? Inbrengen van Thomas zeker vreemd, en gewoon jammer dat Mo niet kwam :(
Ja Cody is normaal gesproken basis maar hij heeft totaal nog geen ritme en te vroeg er in gebracht. Vertessen is weliswaar een blind paard maar wel een werkpaard voorin die Max regelmatig te hulp schiet. Maar misschien was hij wel moe. Ik word iig moe van naar hem kijken :ROFL:
 
Pröpper hoort toch wel echt basis, spel ging nog veel soepeler met zijn inbreng. Liep heel lekker met de driehoek Sangare, Pröpper en Götze.

Het lijkt toch allemaal meer te kloppen dan voorgaand seizoen. Ramalho nog niet echt getest maar ziet er allemaal degelijk en lekker fel uit. Mwene echt een hele degelijke speler, niks bijzonders. Leuke opvulling, maar doe mij maar Sambo.

Vertrouwen in seizoen in ieder geval. Nog een extra aanvaller en verdediger en het kan een mooi seizoen worden!
Eens over propper basis. Tegelijk wie er uit? Vond namelijk Sangare ook erg sterk.

Dat is wel een lekkere luxe dat een propper niet zeker is van zijn basisplaats.
 
Eens over propper basis. Tegelijk wie er uit? Vond namelijk Sangare ook erg sterk.

Dat is wel een lekkere luxe dat een propper niet zeker is van zijn basisplaats.

Precies, van Ginkel hoeft zeker geen plaats te maken. Ik zou niet voor de keuze willen staan iig!
 
Maar Thomas en Rosario als invallers zijn dan weer niet logisch. Had toch gehoopt en verwacht dat Mo hoger op de lijst stond.
Thomas kwam erin in de 76e minuut omdat Schmidt waarschijnlijk de 3-1 wel voldoende vond en wat behoudender wilde spelen.
Rosario kwam in de 90e minuut het veld in. Dat moet je Ihattaren ook niet aandoen,
Dan is de hel los. :cautious:
 
Eens over propper basis. Tegelijk wie er uit? Vond namelijk Sangare ook erg sterk.

Dat is wel een lekkere luxe dat een propper niet zeker is van zijn basisplaats.
Ja dat is dus het nadeel.. Omdat Ginkel aanvoerder is zal ie in de meeste gevallen spelen en beland Propper op de bank.
Of je moet Ginkel op de plek van Sangare zetten met Propper er naast, maar ik vind Sangare verdedigend zeker beter dan Van Ginkel.
 
Nee hoor. Belachelijk dat Mo er niet in kwam en dat zo’n Snor er in moet komen. Vond Gakpo en Pröpper niet echt sterk.
Ja, das achteraf bekeken. An sich zijn het logische wissels waarbij je d'r niet op achteruit gaat in kwaliteit en juist wat vers bloed brengt. Wat dat betreft verwacht ik de wissel Gakpo - Vertessen (of Vertessen - Gakpo) heel veel te gaan zien dit jaar.

Aanvulling, als Gakpo in de basis staat is het inbrengen van Vertessen natuurlijk wel een achteruitgang, maar niet een hele grote. Brengt een ander soort gevaar met zijn snelheid. De scherpte voor de goal volgt wel.
 
Ja dat is dus het nadeel.. Omdat Ginkel aanvoerder is zal ie in de meeste gevallen spelen en beland Propper op de bank.
Of je moet Ginkel op de plek van Sangare zetten met Propper er naast, maar ik vind Sangare verdedigend zeker beter dan Van Ginkel.
Ja maar Van Ginkel Sangare en/of propper raakt ook welleens gebleseerd. Eventueel kan Van Ginkel doorschuiven naar de flanken. Wel heel fijn om goede keuzes te kunnen maken en te kunnen wisselen.
 
Thomas kwam erin omdat Schmidt waarschijnlijk de 3-1 wel voldoende vond en wat behoudender wilde spelen.
Rosario kwam in de 90e minuut het veld in. Dat moet je Ihattaren ook niet aandoen,
Dan is de hel los. :cautious:
Eens. Maar laatste 15-20 minuten voor Madueke was geen schande geweest. Hopelijk krijgen Teze, Mo en Pröpper genoeg minuten dit seizoen. Die doen toch weinig onder t.o.v. De basis van vandaag.
 
Ik had veel verwacht.
Maar 5-1 is gewoon boven verwachting.
En zeker de manier waarop.
Hier hebben we het nog lang over in de komende maanden/ jaren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan