PSV - Galatasaray | Woensdag 21 juli | Eindstand 5-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Geweldig PSV gezien. De wissels waren stuk voor stuk onbegrijpelijk tenzij Marco echt moe was en hij bespaard wordt. Götze, Sangare en Zahavi, een genot om naar te kijken. Geweldige avond dit!
De eerste twee waren goed te volgen. De anderen niet bepaald maar Schmidt wil graag controle en consolideren op dat moment lijkt me. Dus wat minder frivool en meer zekerheid in arbeid en defensief werk.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Geweldig PSV gezien. De wissels waren stuk voor stuk onbegrijpelijk tenzij Marco echt moe was en hij bespaard wordt. Götze, Sangare en Zahavi, een genot om naar te kijken. Geweldige avond dit!
En gakpo voor vertessen ook logisch.
Zahavi publiekswissel.

Goed beschouwd, eigenlijk alleen de thomas wissel onbegrijpelijk :grin:
 
Geweldig PSV gezien. De wissels waren stuk voor stuk onbegrijpelijk tenzij Marco echt moe was en hij bespaard wordt. Götze, Sangare en Zahavi, een genot om naar te kijken. Geweldige avond dit!
Vond Vertessen en Marco eigenlijk wel logisch. Minuten voor Propper en Marco rust geven. Vond Sangare ook beter spelen dan Marco. Gakpo kon lekker minuten maken.

De wissel Thomas zou ik ook niet doen. Maar goed die jongen heeft prima werk gedaan en een nieuw contract getekend. Ik snap de beloning wel.

Rosario heeft veel te verduren gehad en was natuurlijk een wissel voor Zahavi. Denk dat Mo die paar minuten laten spelen pijnlijker was dan niet spelen. Dus ook doe snap ik nog wel.
 
Dan moet je naar Deventer als het mandje van Tichelaar daar nog staat
Geweldig PSV gezien. De wissels waren stuk voor stuk onbegrijpelijk tenzij Marco echt moe was en hij bespaard wordt. Götze, Sangare en Zahavi, een genot om naar te kijken. Geweldige avond dit!
Toen ze het net vroegen zei Marco zei dat het misschien om sparen ging en dat hij nog niet heel moe was
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Pröpper hoort toch wel echt basis, spel ging nog veel soepeler met zijn inbreng. Liep heel lekker met de driehoek Sangare, Pröpper en Götze.

Het lijkt toch allemaal meer te kloppen dan voorgaand seizoen. Ramalho nog niet echt getest maar ziet er allemaal degelijk en lekker fel uit. Mwene echt een hele degelijke speler, niks bijzonders. Leuke opvulling, maar doe mij maar Sambo.

Vertrouwen in seizoen in ieder geval. Nog een extra aanvaller en verdediger en het kan een mooi seizoen worden!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan