PSV - Fortuna Sittard | Zondag 4 oktober | eindstand: 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
couldn't care less, kutpot, onterecht gewonnen.
 
We hebben d'r 6 in het net weten te trappen, ja 3x randje en 1x duidelijk buitenspel. Probleem is dat we de bal veel te makkelijk aan de tegenstander gaven vandaag.
kan d'r niet vrolijk van worden.
 
Onterecht gewonnen vond ik het ook niet.
Onszelf onnodig moeilijk gemaakt dekt de lading beter. Eerste helft had 2 gezichten. Een positief en een zorgwekkend gezicht. Tweede helft was eigenlijk wachten - ook al kan de 1-1 altijd vallen uit de kluts - op de 2-0. Wat natuurljk wel opviel was het aantal spelers dat echt niet psv-waardig is.
 
Laatst bewerkt:
Alleen een aardig stuk tweede helft gezien. Ik zag zeker de juiste intenties om te scoren maar het liep allemaal net niet super. Volgens mij had Fortuna ook wel een aardige dag, die zag ik toch vaker naar voren komen dan me lief was. Desondanks de punten binnen.

Ik denk dat dit team nog heel flink kan groeien.
 
Zo voetballen ze ook als de tribunes gevuld zijn. Niet lekker kijken zo. :sad:
Maar goed. Er wordt momenteel ook op ingespeeld met nieuwe spelers. Vanuit PSV wordt dus ook gezien dat het niet goed genoeg is. Of de nieuwe spelers gaan renderen is altijd de vraag, maar de intenties zijn goed.
 
Maar goed. Er wordt momenteel ook op ingespeeld met nieuwe spelers. Vanuit PSV wordt dus ook gezien dat het niet goed genoeg is. Of de nieuwe spelers gaan renderen is altijd de vraag, maar de intenties zijn goed.

Ik vraag me af wanneer het een ingespeeld team zal zijn en welk huurleger we straks op het veld hebben staan. Het wordt een vreemdelingenlegioen.
 
Ik vraag me af wanneer het een ingespeeld team zal zijn en welk huurleger we straks op het veld hebben staan. Het wordt een vreemdelingenlegioen.
Het voelt soms alsof we nog steeds in de voorbereiding zitten en dat is niet goed.

De selectie is nog niet op orde en tot voor kort was er geen vaste kern.
Het voetbal is nog wat onwennig, spelers lijken nog niet fit genoeg voor de gegenpressing of voor meerdere wedstrijden in een week.
We zijn nog niet echt getest, Sangare en andere mogelijke aanwinsten zijn nog niet speelgerechtigd, spelers worden op een van de laatste momenten nog verhuurd en Mo is te dik.
Nee, volgens mij moet de Eredivisie nog beginnen.

We kunnen alleen nog maar groeien maak ik er dan maar van.
 
Het voelt soms alsof we nog steeds in de voorbereiding zitten en dat is niet goed.

De selectie is nog niet op orde en tot voor kort was er geen vaste kern.
Het voetbal is nog wat onwennig, spelers lijken nog niet fit genoeg voor de gegenpressing of voor meerdere wedstrijden in een week.
We zijn nog niet echt getest, Sangare en andere mogelijke aanwinsten zijn nog niet speelgerechtigd, spelers worden op een van de laatste momenten nog verhuurd en Mo is te dik.
Nee, volgens mij moet de Eredivisie nog beginnen.

We kunnen alleen nog maar groeien maak ik er dan maar van.

Als we dan maar niet veel verliespunten hebben moeten incasseren voor we gegroeid zijn. :cautious:
En dat de nieuwelingen beter voldoen dan het leger aan spelers dat we nu zelf verhuurd hebben en de deur hebben gewezen. Die kwamen nog niet zo lang geleden ook als nieuweling binnen.
 
Ik heb het na 60 minuten afgezet. Als ik er tijd voor vrijmaak, wil ik leuk voetbal zien. Het was verschrikkelijk. Geen verandering tegenover de laatste 10 jaar qua niveau vermaak.
 
Wat een verschrikkelijke wedstrijd. Elke keer (en dat is al jaren zo) denk ik dat het niet slechter kan maar helaas, het kan dus toch :(
Het is gewoon nog steeds los zand, op het middenveld totaal geen voetbal, opjagen gebeurt maar door een paar spelers en ook nog te laat. Met pressie spelen moet je daar al staan, maar wij gaan pas opjagen wanneer de bal bij de tegenstander is. Zo wordt je kinderlijk eenvoudig uitgespeeld. Dan denk ik: zet het spelersbudget van Fortuna eens af tegen PSV en die voetballen gewoon stukken beter. Wij kunnen niet eens een goede pass geven over 5 meter. En dan lees ik Schmidt dat de wedstrijd tegen Rosenborg in alle opzichten een topwedstrijd was qua niveau. Nou dan hou ik mijn hart vast. Gelukkig staan we wel 1 punt los van Ajax, dat dan weer wel :)
 
Wat een verschrikkelijke wedstrijd. Elke keer (en dat is al jaren zo) denk ik dat het niet slechter kan maar helaas, het kan dus toch :(
Het is gewoon nog steeds los zand, op het middenveld totaal geen voetbal, opjagen gebeurt maar door een paar spelers en ook nog te laat. Met pressie spelen moet je daar al staan, maar wij gaan pas opjagen wanneer de bal bij de tegenstander is. Zo wordt je kinderlijk eenvoudig uitgespeeld. Dan denk ik: zet het spelersbudget van Fortuna eens af tegen PSV en die voetballen gewoon stukken beter. Wij kunnen niet eens een goede pass geven over 5 meter. En dan lees ik Schmidt dat de wedstrijd tegen Rosenborg in alle opzichten een topwedstrijd was qua niveau. Nou dan hou ik mijn hart vast. Gelukkig staan we wel 1 punt los van Ajax, dat dan weer wel :)
Ik heb nog even de samenvatting gekeken (had de wedstrijd gemist), maar er lijkt niet veel veranderd. Verdedigend lijkt het nergens op. Gelukkig stond er een keeper die ballen tegenhield en een tegenstander die voornamelijk miste. Wel een paar mooie (buitenspel)goals gezien. In de Fox samenvatting zaten er maar 3. Ik dacht dat er 4 afgekeurd waren. Die 3e in blessuretijd van de eerste helft was zonder lijntje in de samenvatting. Maar dat leek me geen buitenspel?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan