PSV - Fortuna Sittard | Zondag 4 oktober | eindstand: 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Natuurlijk zeer matig.

En het leek erop alsof ze minder gemotiveerd waren. Heb inmiddels genoeg ervaring om dit te kunnen linken aan de tactiek. Spelers zijn niet en masse minder gemotiveerd. Maar als de tactiek niet klopt lijkt het nergens op.
Dit PSV wil wel vastzetten en jagen, maar kan dat niet 3 dagen na een andere wedstrijd. Daarvoor is de selectie te jong en zijn de kwaliteiten ontoereikend. En dan worden enkele aspecten wel uitgevoerd. Zoals jagen door individuen (niet door team) en vooruit spelen, maar dat vooruitspelen ging te gehaast en leidde tot enorm veel balverlies.
Eerste helft, met nog voldoende energie leek echt wel ergens op, maar alle goede acties strandden op 6 x buitenspel lopen. Ook dat laatste kun je dan weer verklaren door vermoeidheid en het gokken op minder meters. Zahavi en met name Malen brachtten vandaag niet wat ze normaal gesproken wel kunnen.

2e helft moet Roger dan veel meer compact gaan spelen en Fortuna minder diep opvangen. Want dat kost minder kracht en maakt ruimte voor counters. Soort van per ongeluk lukte dit bij de 2-0. Madueke bleef goed naar binnen snijden...

Er moet nog veel verbeteren. En wanneer Malen, Ihattaren en Gakpo weer hun normale niveau halen zal er heus wel weer muziek in zitten.
Al ben ik wel geschrokken van de ondergrens van Viergever, Rosario en Dumfries. Die is lager dan ik verwachtte.
 
Gewoon weer te veel spelers die het niet hadden vandaag, hetzelfde liedje als vorig seizoen. Kan niet wachten tot Max en Sangaré weer kunnen spelen.
 
Goed. 3 punten. Niet alles was slecht. Heel veel was ook niet goed. Er moet nog kwaliteit bij. En niet 1, maar in elke linie 1. Kim kopen, Ginkel en Jahanbaksh (schrijf je dat zo?)huren.
Viergever snel weg. Hendrix prima 12e man voor in de competitie.
Laat die Jahanbaksh maar zitten. Ook weer zo’n net niet speler die ons in Europa niet verder gaat helpen. Voor de competitie hebben we zelf nog wel wat.
 
Dat zou leuk zijn, maar ik denk dat het geld wel een beetje op is. Wie weet weten we nog een leuke speler te huren maar verder zou ik weinig op hopen.
Ik blijf hopen. Tegen beter weten in. Na 6 oktober pas ik mijn modus weer aan. ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan