PSV - Fortuna Sittard | Zondag 4 oktober | eindstand: 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
lDzRW8v.png





Eerdere duels​

PSV - Fortuna Sittard5 - 0
Eredivisie, 07 december 2019
PSV - Fortuna Sittard5 - 0
Eredivisie, 03 februari 2019
PSV - Fortuna Sittard3 - 0
Eredivisie, 08 september 2001
PSV - Fortuna Sittard1 - 1
Eredivisie, 21 december 2000
PSV - Fortuna Sittard2 - 1
Eredivisie, 28 augustus 1999
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Gisterenavond een e-mail ontvangen van PSV:

Belangrijke informatie rondom jouw ticket voor PSV – Fortuna Sittard

In de strijd tegen covid-19 heeft het kabinet vanavond besloten voorlopig geen publiek meer toe te staan tijdens wedstrijden in het (betaald) voetbal. Deze maatregel heeft tot gevolg dat de wedstrijd PSV - Fortuna Sittard op zondag 4 oktober zonder publiek wordt afgewerkt en jouw ticket niet langer geldig is.
Net als jij balen we hier natuurlijk enorm van, maar we hebben respect voor dit besluit. PSV - Fortuna Sittard was van de eerste vier Eredivisieduels de door jou gekozen wedstrijd. Daarom mag jij in het volgende blok van beschikbare wedstrijden met voorrang jouw ticket(s) boeken. Je hoort hierover binnenkort meer van ons.

Eendracht maakt macht

PSV


:unsure: Ik ben benieuwd wanneer de eerste beschikbare wedstrijd zal zijn.
Zondag 2 mei 2021 PSV - Heerenveen of donderdag 13 mei 2021 PSV - PEC Zwolle? :rolleyes:
Of kunnen we helemaal geen wedstrijd bezoeken dit seizoen? :cautious:
 
Gisterenavond een e-mail ontvangen van PSV:

Belangrijke informatie rondom jouw ticket voor PSV – Fortuna Sittard

In de strijd tegen covid-19 heeft het kabinet vanavond besloten voorlopig geen publiek meer toe te staan tijdens wedstrijden in het (betaald) voetbal. Deze maatregel heeft tot gevolg dat de wedstrijd PSV - Fortuna Sittard op zondag 4 oktober zonder publiek wordt afgewerkt en jouw ticket niet langer geldig is.
Net als jij balen we hier natuurlijk enorm van, maar we hebben respect voor dit besluit. PSV - Fortuna Sittard was van de eerste vier Eredivisieduels de door jou gekozen wedstrijd. Daarom mag jij in het volgende blok van beschikbare wedstrijden met voorrang jouw ticket(s) boeken. Je hoort hierover binnenkort meer van ons.

Eendracht maakt macht

PSV


:unsure: Ik ben benieuwd wanneer de eerste beschikbare wedstrijd zal zijn.
Zondag 2 mei 2021 PSV - Heerenveen of donderdag 13 mei 2021 PSV - PEC Zwolle? :rolleyes:
Of kunnen we helemaal geen wedstrijd bezoeken dit seizoen? :cautious:
Ik denk dat je blij mag zijn als je over drie weken nog een wedstrijd te kijken hebt.
 
Denk je dat voetballen zonder publiek ook verboden wordt?
Als er binnen 3 weken geen trendbreuk komt in de besmettingen dan acht ik die kans ook wel aanweizg.
Hoop vooral dat genoeg mensen t nu (weer) serieus nemen en er wel een trendbreuk komt. En misschien wel binnen een week omdat een deel van de mensen het al weer serieuzer begonnen te nemen toen de cijfers de laatste weken opliepen.
 
:unsure: Ik ben benieuwd wanneer de eerste beschikbare wedstrijd zal zijn.
Zondag 2 mei 2021 PSV - Heerenveen of donderdag 13 mei 2021 PSV - PEC Zwolle? :rolleyes:
Of kunnen we helemaal geen wedstrijd bezoeken dit seizoen? :cautious:

Mooi op tijd voor de kampioenswedstrijd
 
Als er binnen 3 weken geen trendbreuk komt in de besmettingen dan acht ik die kans ook wel aanweizg.
Hoop vooral dat genoeg mensen t nu (weer) serieus nemen en er wel een trendbreuk komt. En misschien wel binnen een week omdat een deel van de mensen het al weer serieuzer begonnen te nemen toen de cijfers de laatste weken opliepen.
Dat verwacht ik niet. Misschien amateurvoetbal/sport wel. Maar de profs zullen wel doorgaan in hun bubbel. Maar ik verwacht na het voorjaar dat sporten zo lang mogelijk in de lucht gehouden wordt, maar misschien dan alleen trainen.
 
Gisterenavond een e-mail ontvangen van PSV:

Belangrijke informatie rondom jouw ticket voor PSV – Fortuna Sittard

In de strijd tegen covid-19 heeft het kabinet vanavond besloten voorlopig geen publiek meer toe te staan tijdens wedstrijden in het (betaald) voetbal. Deze maatregel heeft tot gevolg dat de wedstrijd PSV - Fortuna Sittard op zondag 4 oktober zonder publiek wordt afgewerkt en jouw ticket niet langer geldig is.
Net als jij balen we hier natuurlijk enorm van, maar we hebben respect voor dit besluit. PSV - Fortuna Sittard was van de eerste vier Eredivisieduels de door jou gekozen wedstrijd. Daarom mag jij in het volgende blok van beschikbare wedstrijden met voorrang jouw ticket(s) boeken. Je hoort hierover binnenkort meer van ons.

Eendracht maakt macht

PSV


:unsure: Ik ben benieuwd wanneer de eerste beschikbare wedstrijd zal zijn.
Zondag 2 mei 2021 PSV - Heerenveen of donderdag 13 mei 2021 PSV - PEC Zwolle? :rolleyes:
Of kunnen we helemaal geen wedstrijd bezoeken dit seizoen? :cautious:
Ik ben benieuwd of je je geld terug krijgt
 
Langs deze weg wil ik alle randstedelingen, Feyenoord supporters en #ikdoenietmeermee malloten bedanken voor het verpesten van mijn bezoek aan deze wedstrijd.
Jullie zijn echt een regelrechte schande voor de samenleving.
Het willrm 2 optreden donderdagavond heeft ook niet geholpen
 
Dat verwacht ik niet. Misschien amateurvoetbal/sport wel. Maar de profs zullen wel doorgaan in hun bubbel. Maar ik verwacht na het voorjaar dat sporten zo lang mogelijk in de lucht gehouden wordt, maar misschien dan alleen trainen.
Van mij mogen de profs wel door als ze in hun bubbel blijven
 
Schmidt op de persco zojuist, Thomas speelt zeker niet mee zondag, Max komt morgen duidelijkheid. De nieuwe middenvelder speelt iig niet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan