PSV - Fortuna Sittard | Zondag 3 februari | Eindstand 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Iedereen genoten van de wedstrijd? Ik heb hem zelf niet kunnen zien, maar zag dat de goals vrij laat pas vielen. Dus ik heb geen idee of het tegenzat de eerste helft of dat PSV lamlendig begon en de wals pas op het einde begon.
 
Iedereen genoten van de wedstrijd? Ik heb hem zelf niet kunnen zien, maar zag dat de goals vrij laat pas vielen. Dus ik heb geen idee of het tegenzat de eerste helft of dat PSV lamlendig begon en de wals pas op het einde begon.
Eerste helft was met name voorin zeer slordig, maar geen moment in gevaar geweest, was niet al te leuk om naar te kijken. Tweede helft was smullen, vooral van de twee jonkies: Gakpo en Ihatarren.
 
Iedereen genoten van de wedstrijd? Ik heb hem zelf niet kunnen zien, maar zag dat de goals vrij laat pas vielen. Dus ik heb geen idee of het tegenzat de eerste helft of dat PSV lamlendig begon en de wals pas op het einde begon.
Eerste helft extreem slordig, daarom vervelend om naar te kijken. Backs, Rosario en vleugels speelde slecht. Pereiro en Schwaab waren enige die goed speelde eerste helft. Van De Jong kun je niks zeggen, omdat hij simpelweg nauwelijks aan de bal kwam. PSV had geluk dat Malen niet rood kreeg. Had niet gemoeten, maar wel heel goed gekund. En PSV had geluk dat Fortuna wel rood kreeg.

Tweede helft bracht Gakpo alle elan. Het marcheerde eigenlijk direct op zijn vleugel met Angelino: ze leken direct chemie te hebben. Hij bracht ook veel energie, hij was een voorbeeld bij het druk zetten. Pereiro voetbalde nog wel goed, maar deed het zoals wel vaker veelal wandelend af.
Angelino aanvallend uitstekend de tweede helft.

PSV had geluk met spelverloop (kaarten), maar was wel gewoon de betere. Fortuna überhaupt geen kans gehad: 2 schoten uit de tweede lijn.
 
Zonder pannekoeken gewoon 5-0

Ze kunnen het inderdaad prima zonder pannekoeken, en nog 5-0 ook!

Malen had de kans om zich te bewijzen, en doet dat niet. Gakpo pakt wel de kans met beide benen aan. Net als Ihattaren.
De eerste goal van Pereiro, was vooral goed omdat hij plots de bal voor zijn voeten krijgt en hij hem dan meteen in de kruising schiet, i.p.v. eerst nog een tikje.

Wat me ook opvalt, PSV en Ajax spelen allebei niet geweldig, maar winnen wel gewoon met 5-0 en 6-0.
 
Ik vond dat de eerste helft veel te veel breed en terug ging. Mij te behoudend. Tweede helft ging dat uiteraard met een man meer beter.

De jonge invallers droegen hier in grote mate aan bij.
 
Deze drie factoren bepalen of PSV ook dit seizoen kampioen wordt

link

PSV had al spits Luuk de Jong. Het kreeg Mark van Bommel als nieuwe trainer. En het blijkt steeds meer terug te kunnen vallen op verrassende talenten uit de eigen opleiding. Het lijkt de juiste mix voor een volgende titel.
 
Deze drie factoren bepalen of PSV ook dit seizoen kampioen wordt

link

PSV had al spits Luuk de Jong. Het kreeg Mark van Bommel als nieuwe trainer. En het blijkt steeds meer terug te kunnen vallen op verrassende talenten uit de eigen opleiding. Het lijkt de juiste mix voor een volgende titel.

Bijzonder ook dat zo´n zwakzinnige clickbait-titel naar zo´n gerenommeerde krant leidt.
 
Heren, een vriendelijk verzoek. Als er een troll actief is, quote hem of haar dan niet steeds, dat bezorgt ons ontzettend veel zoekwerk om alles weer schoon te krijgen.

Sorry, dat was ik. Wist niet dat het extra werk zou opleveren. Mega culpa!
 
Men is hier al snel een trol, al zeg je de waarheid wat men niet wilt lezen :ROFL:

Ik : Eerste helft was schandalig slecht, slap, slaapverwekkend en gewoon PSV onwaardig.
Jullie mening over mijn mening: trol, hater, bitch, ajaxer, blind, geen verstand van voetbal

Te voorspelbaar allemaal :ROFL:
 
Die figuur van gisteren heeft nu wel een permanent Forum-verbod gekregen....??
Dat is gisteren meteen geregeld.

Men is hier al snel een trol, al zeg je de waarheid wat men niet wilt lezen :ROFL:

Ik : Eerste helft was schandalig slecht, slap, slaapverwekkend en gewoon PSV onwaardig.
Jullie mening over mijn mening: trol, hater, bitch, ajaxer, blind, geen verstand van voetbal

Te voorspelbaar allemaal :ROFL:
Jij hebt die trol van gisteren wel meegekregen?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan