PSV - Fortuna Sittard | Zondag 3 februari | Eindstand 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mmm zonder onze beste man een moeizame 2-0.

Scheelt idd wel een slok op de borrel. dankzij het voortdurende gevaar dat hij sticht zorgt hij ook voor meer ruimte bij anderen. Nu valt dat dus weg, en Fortuna is geen walk-over. Ik verwacht ook een moeizame zege, misschien een 2-1 billenknijpwedstrijd, waarbij PSV veel moeite heeft om tot uitgespeelde kansen te komen. Ik hoop dat ik er finaal naast zit uiteraard.

Hofland doet het niet slecht met Fortuna. Coach om in de gaten te houden voor PSV?
 
Scheelt idd wel een slok op de borrel. dankzij het voortdurende gevaar dat hij sticht zorgt hij ook voor meer ruimte bij anderen. Nu valt dat dus weg, en Fortuna is geen walk-over. Ik verwacht ook een moeizame zege, misschien een 2-1 billenknijpwedstrijd, waarbij PSV veel moeite heeft om tot uitgespeelde kansen te komen. Ik hoop dat ik er finaal naast zit uiteraard.

Hofland doet het niet slecht met Fortuna. Coach om in de gaten te houden voor PSV?
Je zit er naast. Dit wordt een monsterscore al kan dat tegenvallen wanneer Malen speelt. Hoop stiekem op Ihattaren, ook al is dat niet zijn positie.
Hofland is niks voor PSV. Maaskant deed het goed met RBC, Brom bij AZ, Foeke Booij ooit bij Utrecht, maar het verschil met de top is veel te groot.
 
Supporters van Vitesse zijn niet blij dat er geen miniut stilte is gehouden voor Jurrie Koolhof. Zal PSV dat wel gaan doen vanmiddag?
 
Monsterscore ? Ik ben al blij als we 3 punten halen vanmiddag...:PSV:

Precies. Zoals Ralf zelf ergens ook al zei, het voetbal begint steeds meer op het voetbal van onder Cocu te lijken: laf, angstig en gericht op een voorsprong vast te houden ipv uit te breiden, dus ik ga niet meer uit van een monsterscore, al zou ik het natuurlijk elke wedstrijd graag willen zien. Spanning kan me gestolen worden, ik wil gewoon een superieur PSV zien. Als ik spanning wil hebben ga ik wel bungeejumpen oid.
 
Monsterscore ? Ik ben al blij als we 3 punten halen vanmiddag...:PSV:

Zal me niks verbazen, dat het straks een taaie pot gaat worden, en met alle moeite wordt gewonnen. Ik hoop dat ik er totaal naast zit, en dat PSV dik wint. Maar op dit moment, kan je ff niet verwachten dat PSV straks wel ff dik wint, op basis van de laatste twee wedstrijden, en ook nog is zonder Chucky vandaag. Ik vind Malen veel te wild voor in de basis, leuk als invaller als de tegenstander moe is en geen geloof meer hebben in een resultaat. Maar voor in de basis, komt die in mijn ogen nog flink te kort. Viel ook erg matig in vorige week tegen Groningen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan