PSV - Fortuna Sittard | Zondag 20 maart | Eindstand 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Doe je nou bewust steeds zo pessimistisch, vanuit een “jinx” bijgeloof…?🤔 velen hier schijnen erin te geloven, zie het woord “jinx” nogal eens voorbij komen…maar newsflash mensen die onzin bestaat echt niet…je kunt gewoon prima optimistisch zijn op bepaalde momenten en zelfs als het dan niet uitkomt betekent het niet dat je iets hebt “gejinxt”😅
Valt wel mee. Ben niet zo bijgelovig. Al denk ik wel dat je uit moet kijken met wat je in de media roept. Iets met slapende reuzen niet wakker maken en tegenstanders niet teveel extra munitie geven. Ik ben gek genoeg een heel erg optimistisch mens. Behalve als het Nederlands voetbal betreft. Te vaak dat ze niet thuis geven als het er echt om gaat. Misschien dat dat uitgerekend de optimist (of wellicht zelfs opportunist die altijd wel weer kansen ziet) tot wanhoop drijft. 😉
 
Laatst bewerkt:
Valt wel mee. Ben niet zo bijgelovig. Al denk ik wel dat je uit moet kijken met wat je in de media roept. Iets met slapende reuzen niet wakker maken en tegenstanders niet teveel extra munitie geven. Ik ben gek genoeg een heel erg optimistisch mens. Behalve als het Nederlands voetbal betreft. Te vaak dat ze niet thuis geven als het er echt om gaat. Misschien dat dat uitgerekend de optimist (of wellicht zelfs opportunist die altijd wel weet kansen ziet) tot wanhoop drijft. 😉
Helder…😎
 
Niet mee eens?
Jawel, blij verrast. Het was maar Fortuna, anders had ik nog wel hogere cijfers verwacht. En wat ik er mee bedoelde: dat iedereen dus goed was. Want bij ad is een 7, als op de lagere school een 9. Veel ruimte voor verbetering is er nauwelijks.
 
Moest moeite doen om niet in slaap te flikkeren. Fortuna is echt dramatisch. Vond V Osch nog best prima keepen, anders was het minimaal 8-0 geweest. Maar goed, weinig energie verspeelt en ongeschonden uit de strijd gekomen. Prima, beetje jammer dat die onzin weer tussendoor komt want het is wel zo lekker om in deze flow te blijven hangen.
Die onzin geeft het team wel rust. Er zijn veel wedstrijden geweest en komen er nog aardig wat aan.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan