PSV - Fortuna Sittard | zaterdag 8 augustus 20:00 | Eindstand 2-2

Hetgeen wat je schrijft is an sich niet irritant, het is alleen 100x precies hetzelfde riedeltje.
Misschien is 100x nog lang niet het aantal keer dat er reden was iets hierover te melden in 70 jaar tijd.:unsure:
Laat gaan. Stempels worden makkelijk geplakt en zijn haast niet meer te verwijderen. Je kan je er zelfs met verdedigers van 100 miljoen euro per stuk niet tegen verdedigen.
Je hebt gelijk. Helaas kom je inderdaad bij menigeen niet meer uit het hokje waar zij zelf je in hebben gestopt.
Dank voor dit advies dat ik zal opvolgen.

Ik vind het zonder partij te kiezen wel een hele sterke post van Antenor. Niks ten nadele van jou want ook jij pakt het steeds beter op, voor zover mijn mening er toe doet.
Het is niet sterk te benoemen dat veel forummers zich irriteren want dat kunnen wij niet controleren en als dat ook niet de bedoeling is dan was het een bericht voor een PB.
Die hele KNVB posts boeien mij niks en lees de meesten ook niet helemaal maar er zit nooit een aanval in naar medeforummers. Denk dat Mentos ook stiekem wel geniet van deze discussies op zijn tijd en geeft ook aan als hij het even zat is wat Antenor weer respecteert. Gaan er mensen offtopic dan moet je daar op dat moment over beginnen. Dat het dan in 5 topics offtopic kan blijven gaan ligt dan niet aan Antenor maar aan de gehele forumleiding die dat toestaat. Dan moet je die tekortkoming van de forumleiding niet bij een ander neerleggen.
:)
Ik spreek hem niet aan op off-topic posts (dat doe ik ook vaak genoeg), ik spreek hem aan op irritant gedrag. Je hoeft het ook niet te controleren, ik spreek hem er (publiekelijk) op aan omdat het voor meerdere forummers een doorn in het oog is. Hij moet ermee doen wat hij wil, maar ik wil dit forum voor iedereen zo leuk mogelijk houden. In vijf verschillende topics discussies over de integriteit van KNVB en de media helpt niet mee. Dat hij dat vervolgens ziet als forummers met een dubbele agenda (die zouden werken in Hilversum of Zeist, are you serious?) geeft aan dat hij gewoon op dezelfde voet doorgaat.

Dit was mijn laatste post hieraan gewijd, graag hier weer over PSV - Fortuna. Heb de hoofdpersoon de gelegenheid gegeven te reageren, nu weer lekker over de wedstrijd.

Mochten mensen hierover wat willen zeggen, graag even een PB-tje sturen, dan reageer ik via die weg weer!

Ik erger me ook niet aan de posts van Antenor.

Vaak lees ik ee over heen of scroll ik door of ik denk het zal wel ik vind het niet waard om zo diep in die stof te duiken.
Als hij zo over de bond denkt en hij wil daar voor opkomen dan moet dat kunnen. Maakt het uit hoeveel klachten er binnen komen?
Dit forum is er toch ook voor de enkeling die een andere mening is toegedaan.

Antenor een ontzettend lang verhaal waarin je begint over forummers met dubbele agenda’s, ‘lieden die werkzaam zijn in Hilversum of Zeist’ en Frans Derks en Ralf Edström. Ik mag toch uitspreken, hopelijk, dat ik dat wartaal vind? Ik heb echt geen flauw idee waarom je dat erbij haalt als ik je erop wijs dat je manier van posten veel forummers irriteert, en deze post is daar weer een schoolvoorbeeld van.

Maargoed, je hebt blijkbaar geen zin om iets met de kritiek te doen, dus dan houdt het op.

Nu maar weer on-topic, dan maar.
Het zou je sieren als je je moderatorschap en je forumlid deelname zou scheiden.
Het wordt wel eens door elkaar gehaald.

Ik erger me ook niet aan de posts van Antenor.

Vaak lees ik ee over heen of scroll ik door of ik denk het zal wel ik vind het niet waard om zo diep in die stof te duiken.
Als hij zo over de bond denkt en hij wil daar voor opkomen dan moet dat kunnen. Maakt het uit hoeveel klachten er binnen komen?
Dit forum is er toch ook voor de enkeling die een andere mening is toegedaan.

Het zou je sieren als je je moderatorschap en je forumlid deelname zou scheiden.
Pfff. Ja, het maakt uit hoeveel klachten er binnenkomen en nee, zijn mening is niet de reden, het is de wijze erop. Laatste keer nu: rest mag via een PB.

Dit heb ik hier nou als het over politiek gaat😂😂😂. Ik kan de mening van anentor wel waarderen. Hij stipt prima aan dat er best veel dingen gebeuren die niet kloppen. Ik geloof ook niet in een complot theorie. Maar zoals hij het zo mooi noemt Randstad journalisten daar ben ik het volledig mee eens, incl bv een studio sport! Dat is al sinds ik naar voetbal kijk. Als anentor het woordje feit niet meer gebruikt komt het wel gezelliger over en kun je discussiëren. Maar zoals gezegd ieder zijn meug. Als ik me in het kopje politiek durf te mengen krijg ik ook allerlei “feiten” om mijn oren en ben je de afvallige
Hangt sterk af van de argumentatie denk ik, de mening is bijzaak (hooguit trigger). Daarnaast is het formuleren n dingetje. Een zin die begint met PSV* is/word [subjectief statement] versus „Ik vind dat“ maakt n wereld van verschil. Zelfde voor politieke kwesties en discussies/conversaties.

Anecdotisch bewijs is n interessante categorie, vooral als iemand heel veel anecdotes kent (waarvoor hulde). Als tegenwerping komen dan vaak genoeg of cijfers of een tegenobservatie of een uitleg hoe ons brein zeer slecht neutraal kan wegen in zaken waar we een belang bij hebben of een bias hebben gevormd. Het onderscheid laten verdwijnen tussen mening en een feit is - en niet Enkel van Antenor - niet zo bevordelijk voor zinnige discussies.

Niemand neemt het Antenor denk ik kwalijk dat hij wel een erg sterke bril op heeft. En velen vinden zijn clubliefde en kennis van wedstrijden, spelers en Eindhoven super leuk om te lezen. De positive Antenor is super. De don Quichot- missie tegen de media is wel eens lastig om te lezen. Dan is de keuze om dat niet te doen echter vrij?
Antenor - oprecht niet Boos bedoeld - Ik vind je n prima kerel - al sta je idd ook op mijn „hide messages“ lijst.

Maar overtredingen van de forum regels of trollen is niet aan de orde, en topics zijn fluïde 🫣 dit alles is geboren in de interpretatie van de wedstrijd en de impact van de schorsing van Joey. Ik deel de visie dat dit gemis een rol speelt - ik deel de mening beslist niet dat het een bewuste keuze is van scheids of knvb om PSV met een handicap te laten startten. Fortuna was met name erg Lucky 🍀 (what’s in the name). Richting freakgoal van een ADO keeper n paar seizoenen terug. Zure punten, hopelijk niet ook heel dure punten die zijn blijven liggen. Maar buiten t onfortuin en de personele handicap viel de kwaliteit van de kansen die we creëerden tegen, en ik denk dat er mentaal wel wat moet schuiven. Wellicht dat de achterstand wakker schut. T seizoen duurt nog even.. :PSV:

Laatst bewerkt:
Er is wat discussie geweest over de berichten van Antenor. Inmiddels is de conclusie dat deze beter via PB's had kunnen plaatsvinden, maar achteraf kijk je een koe in de kont.

Wat Antenor plaatst is in principe niet in strijd met de regels. Wij zijn ons bewust van het feit dat sommigen zich aan hem storen, maar veel meer dan de negeerlijst kunnen wij daar niet voor bieden.
Aan Antenor: je hebt het recht op jouw mening uiteraard. Probeer het wel zo veel mogelijk prettig te houden door ook in te gaan op vragen die je mening bestrijden (bij voorkeur zonder tegenvraag).

Uiteindelijk is het de bedoeling dat we het hier gewoon gezellig hebben, met uiteraard op z'n tijd een scherpe discussie.

Overigens is dit geen uitnodiging voor een verdere discussie, juist niet. Verdere vragen of opmerkingen mogen via PB naar mij en/of andere leden van de forumleiding.

Terug
Bovenaan Onderaan