PSV - Fortuna Sittard | zaterdag 8 augustus 20:00 | Eindstand 2-2

Ik denk dat als Sano kan spelen hij wel gaat spelen, die moet fit genoeg zijn in ieder geval. Of Kostic eerst nog opgetraind moet worden weet ik niet.

Zelf zou ik liever met Fernandez op de plaats van Bassey en Van den Berg op het middenveld spelen mocht Sano nog niet kunnen spelen.
Sano is inderdaad wel opgetraind, maar hij zal morgen zijn eerste training bij PSV doen. Of heel misschien is hij vanmiddag al aangesloten.

Optie met VdBerg is ook een leuke. Dan moeten de jonkies wel upsteppen, want het is wel zoeken.

Misschien even poll maken wie er van PSV in deze wedstrijd een onterechte rode kaart ontvangt van de arbitrage/VAR?
Ze moeten toch op 1 of andere wijze PSV geen kampioen laten worden in Zeist.
Veerman moet al naar Zeist om een onterechte rode kaart aan te vechten. Dat wordt waarschijnlijk 4 wedstrijden schorsing voor deze sportieve voetballer.

Ben benieuw, omschrijving ernstig gemeen spel is alsvolgt.

Een tackle of het aangaan van een duel waarbij de veiligheid van de tegenstander in gevaar wordt gebracht, moet worden bestraft als ernstig gemeen spel.

Een speler die naar een tegenstander springt in een duel om een bal te veroveren, hetzij van voren, van opzij of van achteren, en dit doet met een of beide benen, met buitensporige inzet, of de veiligheid van de tegenstander in gevaar brengt, maakt zich schuldig aan ernstig gemeen spel.

Zegt t maar, ik neig naar dat de actie van Veerman hier niet onder geschaard kan worden. Er was geen sprake van een duel m.i. en hij sprong eveneens niet.
Hij sprong inderdaad niet. Maar ze gingen allebei voor de bal en dan krijgt de AZer een voet tegen zijn gezicht krijgen, ik vind dat ook niet ongevaarlijk.

En als dit niet rood is, wanneer is een voet tegen het gezicht wel gevaarlijk?

Hij sprong inderdaad niet. Maar ze gingen allebei voor de bal en dan krijgt de AZer een voet tegen zijn gezicht krijgen, ik vind dat ook niet ongevaarlijk.

Ik vind dat wanneer iemand zijn hoofd laag houdt dan is dat een gele kaart. Uitlokken van gevaarlijk spel.

De trend is weer gezet hoe houden we PSV van prijzen af. laat dat maar over aan de KNVB die nu de mond vol hebben over de FIFA. Hoeveel boter op je hoofd kan je hebben.
Als dat hun doel os dan zal er geen verdediger rood krijgen. Stel dar zijn vervanger ineens het ei van Columbus is. Nee die krijgen geen rood.

Misschien nog een keer luisteren naar wat Kenneth Perez hier over zei.
Wees blij dat er tenminste nog eén man in de randstad iets zinnigs hierover te zeggen had.

Wie nog over rood praat in dit geval moet maar gaan solliciteren voor een functie in Zeist.
Wordt je meteen aangenomen.

Als de AZer zijn hoofd op gewone hoogte heeft.

Sano is inderdaad wel opgetraind, maar hij zal morgen zijn eerste training bij PSV doen. Of heel misschien is hij vanmiddag al aangesloten.

Optie met VdBerg is ook een leuke. Dan moeten de jonkies wel upsteppen, want het is wel zoeken.
Volgens ED is Sano nog niet speelgerechtigd zaterdag….toch wel een puzzel dan..Mauro, Mijnans en ? Op middenveld en Fernandez helaas als back…tenzij Dest kan spelen en dan op links gezet wordt..

Volgens ED is Sano nog niet speelgerechtigd zaterdag….toch wel een puzzel dan..Mauro, Mijnans en ? Op middenveld en Fernandez helaas als back…tenzij Dest kan spelen en dan op links gezet wordt..

Mijnans op 8, Til op 10, Plea spits.
Kan ook nog.

Als dat hun doel os dan zal er geen verdediger rood krijgen. Stel dar zijn vervanger ineens het ei van Columbus is. Nee die krijgen geen rood.
Rood en pingels zijn de duidelijke signalen er zijn veelal meer subtiele momenten zoals overtredingen voor en tegen. Vrije trappen,corners uitworpen, extra tijd en gele kaarten. Genoeg kleine niet in het oog springende momenten die een wedstrijd en stand kunnen beïnvloeden.

Ik denk dat als Sano kan spelen hij wel gaat spelen, die moet fit genoeg zijn in ieder geval. Of Kostic eerst nog opgetraind moet worden weet ik niet.

Zelf zou ik liever met Fernandez op de plaats van Bassey en Van den Berg op het middenveld spelen mocht Sano nog niet kunnen spelen.
Ga er vanuit dat Wanner eerst aan de beurt is

Rood en pingels zijn de duidelijke signalen er zijn veelal meer subtiele momenten zoals overtredingen voor en tegen. Vrije trappen,corners uitworpen, extra tijd en gele kaarten. Genoeg kleine niet in het oog springende momenten die een wedstrijd en stand kunnen beïnvloeden.
En dan te bedenken dat Guus Hiddink ooit de wijze uitspraak deed dat (top) duels beslist worden "op momenten".
Dus ja, er zijn heel veel subtiele mogelijkheden om het wedstrijd verloop te beinvloeden.

Of het competitieverloop; o.a. door met gele kaarten te smijten, sneller bij de ene club dan bij de andere.
Naast het rood was ook het geel voor van Bommel en Perisic zondag zwaar overdreven, al tellen deze dan nog niet mee voor de competitie.

Nu we dus zonder een geschorste Dest en als het aan dubieuze figuren in Zeist ligt , ook zonder Veerman aan de belangrijke eerste wedstrijd moeten beginnen is het dus extra lastig.
Want dat je thuis de drie punten moet pakken hoeft geen betoog.

Hopelijk is de "mindset" heel veel beter dan tegen AZ want dat was droefenis alom.
Knokken van de eerste seconde en pas bij 3-0 wat gas terugnemen; dan ben je onkwetsbaar voor invloeden van buiten.

Forza PSV.

Ah ja die hebben we ook nog
Maar die rendeert alleen in een goed draaiend team.
Zaterdag moet er vooral geknokt worden en geen voetjes in duels teruggetrokken, zoals in die slappe vertoning zondag.

Hoe meer sterkhouders van vorig seizoen zaterdag al mee doen hoe groter onze kans op succes.
Pepi matchwinnaar na voorzet Perisic en veel billenknijpen van ons?

Terug
Bovenaan Onderaan