Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.

klopt.Is Veerman geschorst voor de partij van aanstaande zaterdag? Dit vanwege zijn rode kaart van afgelopen zondag...ik meende zoiets gehoord te hebben van de commentator.
Dan hoop ik dat Sano zaterdag direct mag meedoen...dat zou mooi zijn als debuut in het shirt van PSV tegen een laagvlieger als Fortuna Sittard .klopt.
Al was Dest fit dan speelt hij niet ivm schorsing. Aangewezen op Sildilia op RB is een garantie voor problemen en tegengoal(s). Een Ledzema 2.0. Van Rooy ipv Sildillia had enorme een verbetering geweest. Jammer dat de woestijn nog niet heeft aangeklopt.Bommel - Til - Man
Mijnans - Mauro - Fernandez
Bassey - Yarek - Flamingo - Sildillia
Kovar
Als de WK gangers Peer, Pepi, Wanner en Dest nog niet fit genoeg zijn om te starten. Fernandez kan ook 'gewoon' op linksback, maar dan moet Til of een andere midde verder erin komen. Kan met Plea bijvoorbeeld.
Sano en Kostic zitten misschien op de bank, maar starten denk ik niet.
We gaan in beroep, zullen er wel 3 worden dan.2 wedstrijden voor veerman! Wat een shitshow! Eén ongelukje op het veld, 0 agressie erbij. En dan eigenlijk 3 wedstrijden krijgen.
PSV en Veerman bestrijden dat sprake was van ernstig gemeen spel en laten de zaak daarom voorkomen bij de tuchtcommissie in Zeist. Die behandelt de zaak donderdagavond en doet vrijdag uitspraak.2 wedstrijden voor veerman! Wat een shitshow! Eén ongelukje op het veld, 0 agressie erbij. En dan eigenlijk 3 wedstrijden krijgen.
Ik vind de uitspraak echt een regelrechte schandePSV en Veerman bestrijden dat sprake was van ernstig gemeen spel en laten de zaak daarom voorkomen bij de tuchtcommissie in Zeist. Die behandelt de zaak donderdagavond en doet vrijdag uitspraak.
Getuigt inderdaad van weinig realiteitszin.Ik vind de uitspraak echt een regelrechte schande

Ben benieuw, omschrijving ernstig gemeen spel is alsvolgt.PSV en Veerman bestrijden dat sprake was van ernstig gemeen spel en laten de zaak daarom voorkomen bij de tuchtcommissie in Zeist. Die behandelt de zaak donderdagavond en doet vrijdag uitspraak.
Lachwekkend dit, of liever een grote schande.Ben benieuw, omschrijving ernstig gemeen spel is alsvolgt.
Een tackle of het aangaan van een duel waarbij de veiligheid van de tegenstander in gevaar wordt gebracht, moet worden bestraft als ernstig gemeen spel.
Een speler die naar een tegenstander springt in een duel om een bal te veroveren, hetzij van voren, van opzij of van achteren, en dit doet met een of beide benen, met buitensporige inzet, of de veiligheid van de tegenstander in gevaar brengt, maakt zich schuldig aan ernstig gemeen spel.
Zegt t maar, ik neig naar dat de actie van Veerman hier niet onder geschaard kan worden. Er was geen sprake van een duel m.i. en hij sprong eveneens niet.

Bommel - Til - Man
Mijnans - Mauro - Fernandez
Bassey - Yarek - Flamingo - Sildillia
Kovar
Als de WK gangers Peer, Pepi, Wanner en Dest nog niet fit genoeg zijn om te starten. Fernandez kan ook 'gewoon' op linksback, maar dan moet Til of een andere midde verder erin komen. Kan met Plea bijvoorbeeld.
Sano en Kostic zitten misschien op de bank, maar starten denk ik niet.