PSV - Fortuna Sittard | zaterdag 8 augustus 20:00 | Eindstand 2-2

Krateos

Administrator
Administrator
PSV_Fortuna.png

De JC schaal was niet bepaald een succes, maar kunnen we ons revancheren? En zijn er aanpassingen in de opstelling? Brand los!

Laatst bewerkt door een ninja:
Aan de historie t zien mogen we nu een 6-2 verwachten.
Leuk potje dus, met genoeg te zeiken over onze verdediging! Zin in

Als we met z'n elven kunnen blijven spelen heb ik toch wel vertrouwen op een goede afloop. Ik neem aan dat de WK-gangers allemaal weer fit zijn en ingezet kunnen worden, op de schorsing na dan. E

Ik denk aan een overwinning voor PSV, maar wel een zuinige: 2-1....het wordt er eentje met de hakken over de sloot en flink billenknijpen in de 2e helft. Forza PSV.....👍😎⚽💕

Deze eerste competitiewedstrijd van het seizoen moet gewonnen worden. Met welke score dat maakt niet zoveel uit maar gewonnen moet worden. We zijn nog lang niet klaar voor de competitie dus puntverlies voorkomen is cruciaal. Ga maar eens gewoon op goal schieten i.p.v. het oeverloze heen en weer spelen en ga niet achteruitlopen bij een voorsprong, maar blijf aanvallen en druk zetten.

Laatst bewerkt:
Is Veerman geschorst voor de partij van aanstaande zaterdag? Dit vanwege zijn rode kaart van afgelopen zondag...ik meende zoiets gehoord te hebben van de commentator.

Bommel - Til - Man
Mijnans - Mauro - Fernandez
Bassey - Yarek - Flamingo - Sildillia
Kovar

Als de WK gangers Peer, Pepi, Wanner en Dest nog niet fit genoeg zijn om te starten. Fernandez kan ook 'gewoon' op linksback, maar dan moet Til of een andere midde verder erin komen. Kan met Plea bijvoorbeeld.

Sano en Kostic zitten misschien op de bank, maar starten denk ik niet.

Bommel - Til - Man
Kovar

Als de WK gangers Peer, Pepi, Wanner en Dest nog niet fit genoeg zijn om te starten. Fernandez kan ook 'gewoon' op linksback, maar dan moet Til of een andere midde verder erin komen. Kan met Plea bijvoorbeeld.

Al was Dest fit dan speelt hij niet ivm schorsing. Aangewezen op Sildilia op RB is een garantie voor problemen en tegengoal(s). Een Ledzema 2.0. Van Rooy ipv Sildillia had enorme een verbetering geweest. Jammer dat de woestijn nog niet heeft aangeklopt.

2 wedstrijden voor veerman! Wat een shitshow! Eén ongelukje op het veld, 0 agressie erbij. En dan eigenlijk 3 wedstrijden krijgen.
PSV en Veerman bestrijden dat sprake was van ernstig gemeen spel en laten de zaak daarom voorkomen bij de tuchtcommissie in Zeist. Die behandelt de zaak donderdagavond en doet vrijdag uitspraak.

PSV en Veerman bestrijden dat sprake was van ernstig gemeen spel en laten de zaak daarom voorkomen bij de tuchtcommissie in Zeist. Die behandelt de zaak donderdagavond en doet vrijdag uitspraak.
Ben benieuw, omschrijving ernstig gemeen spel is alsvolgt.

Een tackle of het aangaan van een duel waarbij de veiligheid van de tegenstander in gevaar wordt gebracht, moet worden bestraft als ernstig gemeen spel.

Een speler die naar een tegenstander springt in een duel om een bal te veroveren, hetzij van voren, van opzij of van achteren, en dit doet met een of beide benen, met buitensporige inzet, of de veiligheid van de tegenstander in gevaar brengt, maakt zich schuldig aan ernstig gemeen spel.

Zegt t maar, ik neig naar dat de actie van Veerman hier niet onder geschaard kan worden. Er was geen sprake van een duel m.i. en hij sprong eveneens niet.

Ben benieuw, omschrijving ernstig gemeen spel is alsvolgt.

Een tackle of het aangaan van een duel waarbij de veiligheid van de tegenstander in gevaar wordt gebracht, moet worden bestraft als ernstig gemeen spel.

Een speler die naar een tegenstander springt in een duel om een bal te veroveren, hetzij van voren, van opzij of van achteren, en dit doet met een of beide benen, met buitensporige inzet, of de veiligheid van de tegenstander in gevaar brengt, maakt zich schuldig aan ernstig gemeen spel.

Zegt t maar, ik neig naar dat de actie van Veerman hier niet onder geschaard kan worden. Er was geen sprake van een duel m.i. en hij sprong eveneens niet.
Lachwekkend dit, of liever een grote schande.
De man die dit heeft bekokstoofd is of PSV hater of niet goed bij zijn hoofd. Wellicht beide.

Als PSV het - gelukkig maar, er zijn grenzen aan het geloof in een eerlijke KNVB en die zijn zondag en nu toch wel bereikt - laat voorkomen bij de onafhankelijke (?) tuchtcommissie, hoop ik dat onze juristen hun huiswerk goed doen.

Eerst vooraf, morgen overdag informeren hoe het in 's hemelsnaam mogelijk is geweest dat Read niet geschorst werd na zijn rood in de Kuip toen hij Lang opzettelijk pakte.
En tijdens de zitting duidelijk maken dat de VAR geen recht had om in te grijpen bij een onschuldige botsing ,wat hooguit een overtreding was waar je nooit meer dan geel voor kunt krijgen.

Zoals ik al eerder zei zondag; we hebben dit seizoen niet de gunfactor.
Gefrustreerde randstad media en andere ""krachten" in de voetbalwereld gaan alles uit de kast halen om het Ajax van Cruyff jr aan de titel te helpen. Zeist is nu ook daarmee gestart.:mad:

Laatst bewerkt:
Bommel - Til - Man
Kovar

Ik denk dat als Sano kan spelen hij wel gaat spelen, die moet fit genoeg zijn in ieder geval. Of Kostic eerst nog opgetraind moet worden weet ik niet.

Zelf zou ik liever met Fernandez op de plaats van Bassey en Van den Berg op het middenveld spelen mocht Sano nog niet kunnen spelen.

Terug
Bovenaan Onderaan